AndroidHealthClinic

Alexey Lesukov/Lorenzo Becker

Lorenzo Beckers fysiek is met veel trainen em AAS nog wel redelijk haalbaar voor de meesten, maar Alexey Lesukov is een genetisch monster. Zoals hij eruit ziet is voor bijna niemand weggelegd

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Waar komen die verhalen over die grote dosissen toch altijd vandaan ?
Je lichaam heeft maar zoveel receptors, waarom ze gaan overloaden ?

Pro's zitten een heel jaar on, op concentraties dat ze hun receptoren niet volknallen.

En pro's met goede genen gebruiken minder dan een gram (alles samen) per week.

No offence maar deze post slaat helemaal nergens op.
Als je al kijkt wat amateurs erin gooien. Verdubbel dat maar en dan kom je er waarschijnlijk nog niet wat de pros erin gooien. Uiteraard heeft alles een threshold maar dat hele receptor verhaal is bullshit en iedereen geloofd het ook nog.

Suprafysiologische hoeveelheden androgenen up-reguleren de AR in myocyten en satellietcellen van skeletspierweefsel. Ik heb tot op heden geen studie gevonden die juist heeft bepaald bij welke concentratie androgenen er verzadiging optreedt van de AR. Als jij die wel hebt, zie ik die graag. Bovendien pleit dit nog niet voor verzadiging van de op het membraan gelokaliseerde androgeen receptor en effecten die gemedieerd zijn op andere wijze (bijv. via de GR in sommige gevallen middels competitie met glucocorticoiden).

kan je dit eens een beetje makkelijker te begrijpen verwoorden aub ?

Suprafysiologische hoeveelheden androgenen up-reguleren de AR in myocyten en satellietcellen van skeletspierweefsel. Ik heb tot op heden geen studie gevonden die juist heeft bepaald bij welke concentratie androgenen er verzadiging optreedt van de AR. Als jij die wel hebt, zie ik die graag. Bovendien pleit dit nog niet voor verzadiging van de op het membraan gelokaliseerde androgeen receptor en effecten die gemedieerd zijn op andere wijze (bijv. via de GR in sommige gevallen middels competitie met glucocorticoiden).

Klopt, en neen die heb ik niet.
Het is echter een serieus probleem dat er tegenwoordig een trend is om gigantische hoeveelheden te injecteren (we hebben het dan nog niet over orals). Zonder gebruik van HGH zal die toename van androgeen receptoren niet significant genoeg zijn om de grote dosissen te verantwoorden.
Neen, net als jij heb ik daar geen studies van. Maar ik ken via men eerste gym een aantal competitieve BB in de classic scene. Die blijven het hele jaar on, maar op minder hoge dosis, waaruit ze veel meer halen dan periodieke kuren.
Ik ben persoonlijk voorstander van meer kuurdagen per jaar, op lagere doseringen, wat eigenlijk elke pro doet.

Maar meer dan dat ben ik tegen de trend van 2+gram te spuiten, lieftst met zoweinig mogelijk test en zoveel mogelijk andere compounds en orals, op een niet uitzonderlijke spiermassa.

Klopt, en neen die heb ik niet.
Het is echter een serieus probleem dat er tegenwoordig een trend is om gigantische hoeveelheden te injecteren (we hebben het dan nog niet over orals). Zonder gebruik van HGH zal die toename van androgeen receptoren niet significant genoeg zijn om de grote dosissen te verantwoorden.
Neen, net als jij heb ik daar geen studies van. Maar ik ken via men eerste gym een aantal competitieve BB in de classic scene. Die blijven het hele jaar on, maar op minder hoge dosis, waaruit ze veel meer halen dan periodieke kuren.
Ik ben persoonlijk voorstander van meer kuurdagen per jaar, op lagere doseringen, wat eigenlijk elke pro doet.

Maar meer dan dat ben ik tegen de trend van 2+gram te spuiten, lieftst met zoweinig mogelijk test en zoveel mogelijk andere compounds en orals, op een niet uitzonderlijke spiermassa.

Hoezo is het een serieus probleem dat er "gigantische" doseringen gebruikt worden?
Het eerste bewijs dat 2 gram test slechter voor je gezondheid is dan 1 gram wil ik nog wel zien.
Ik doe redelijk vaak bloedtesten en laat zelfs om te zoveel tijd mijn hart controleren etc, maar tot nu toe heb ik aan het "misbruiken van anabolen" zoals sommigen mijn gebruik zullen noemen niks overgehouden. Behalve spiermassa.

Wat betreft dat je mensen kent die classic bodybuilding doen. Zij zitten ast aan een bepaald gewicht waar ze niet overheen mogen komen dus het lijkt mij logisch dat je dan niet gigantisch veel AAS erin gaat knallen want dan wordt je uiteindelijk te zwaar. Zij gaan dus vooral voor de symmetrie en conditionering.

De echte massa monsters (dus niet classic bodybuilders) pompen er gewoon enorm veel in.
Er zijn ook zat pro's die open kaart hebben gespeeld na hun carrière over wat ze allemaal namen en dat is niet 500mg test per week. Die bridgen met 1000mg alleen al.

Zit hem vooral in de groeihormonen die ze gebruiken, als je echt buf wilt worden dan moet je daar zo snel mogelijk aan, anabolen is leuk maar goed, groeihormonen zijn de sleutel.
Nu kom ik wel eens in Rusland en daar word niet als 1e kuurtje 500 test only voorgesteld maar direct HGH, slin hoe meer hoe beter.

Het eerste bewijs dat 2 gram test slechter voor je gezondheid is dan 1 gram wil ik nog wel zien.

???
Dat de schadelijkheid een parabolische functie is en dus de schadelijkheid van een bepaald punt relatief minder toeneemt dan de extra gains kan ik nog in komen, maar dat 2 gram niet schadelijker is dan 1 gram is toch gewoon klinkklare onzin?

???
Dat de schadelijkheid een parabolische functie is en dus de schadelijkheid van een bepaald punt relatief minder toeneemt dan de extra gains kan ik nog in komen, maar dat 2 gram niet schadelijker is dan 1 gram is toch gewoon klinkklare onzin?

Dat het waar is mag dan wel eerst bewezen worden voordat we het klakkeloos aannemen.
Uit mijn bloedtesten en harttesten blijkt in ieder geval niet dat het schadelijker is en dat zou dan een "studie" van zo'n 6 jaar zijn.

Wat ik wel merkte was dat wanneer ik trenbolone nam mijn cholesterol heel slecht werd en wanneer ik orals gebruikte dat mijn leverwaarden stegen, maar buiten dat, nee, zie ik niet in dat AAS enorm slecht voor je is.

Met belachelijke hoeveelheden GH en insuline (naast de altijd al aanwezig belachelijke doseringen AAS) kan je echt wel een end komen hoor qua massa. Of je er goed uit komt te zien is nog altijd maar de vraag. Spieraanhechtingen/vorm etc. ga je vrij weinig aan veranderen. Of je verder nog de gut van Lesukov wilt is ook nog maar de vraag..

Met belachelijke hoeveelheden GH en insuline (naast de altijd al aanwezig belachelijke doseringen AAS) kan je echt wel een end komen hoor qua massa. Of je er goed uit komt te zien is nog altijd maar de vraag. Spieraanhechtingen/vorm etc. ga je vrij weinig aan veranderen. Of je verder nog de gut van Lesukov wilt is ook nog maar de vraag..

Ach ja, vrijwel alle pro's hebben een gut. Lijkt me ook raar als je monsterlijk groot bent en je dan mini buikspieren hebt.

Ik zou het er wel voor over hebben in ieder geval:

tumblr_mcch8iWoJb1qzhjmao1_500.jpg

Ach ja, vrijwel alle pro's hebben een gut. Lijkt me ook raar als je monsterlijk groot bent en je dan mini buikspieren hebt. Ik zou het er wel voor over hebben in ieder geval:

Tsja en ik niet. Je post wel een mooi plaatje waar hij z'n midsectie onder controle heeft maar je hebt de talloze andere gezien waar dat het het geval is?

tja, nu ziet het er misschien nog goed uit, maar blijft dat zo?

7dexcxE.jpg

Het gewicht heb je al, nu nog een halve meter krimpen:p

Ha ja, dat zou wat zijn.

Tsja en ik niet. Je post wel een mooi plaatje waar hij z'n midsectie onder controle heeft maar je hebt de talloze andere gezien waar dat het het geval is?

Zal vast goed uitpuilen net zoals bij alle andere grote bodybuilders.
Ik ken er ook een paar die nog nooit HGH of slin hebben genomen maar gewoon echt huge zijn en ook een uitpuilende gut. Hoort er geowon bij. Je kan niet bizar groot zijn en dan een ecto buik hebben

Zal vast goed uitpuilen net zoals bij alle andere grote bodybuilders. Ik ken er ook een paar die nog nooit HGH of slin hebben genomen maar gewoon echt huge zijn en ook een uitpuilende gut. Hoort er geowon bij. Je kan niet bizar groot zijn en dan een ecto buik hebben

Nee zijn gut is wel echt buiten proportioneel tot andere. Ze noemen hem op MD etc. gewoon 'tubby'. Ik denk gewoon te hard gegroeid in een korte tijd met teveel slin/gh.

vind ze er maar papperig en goor uitzien... investeer je geld liever in een beenverlenging als je zo'n midget bent =_=

Terug
Naar boven