Fitness Seller

Alisa's logje

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zal even wat opzoeken en ook hier plaatsen!
Oke ik probeer het ff chronologisch te doen want het was nogal een wild ride de afgelopen jaren😅

Dit was denk ik rond 2018, trainde toen al een tijdje maar was alles nog helemaal aan het uitvogelen en trainde nog niet zoals nu:
37f3eac7-34b3-47c9-bdef-4f1b206c5483.jpeg

Tussen 2018 en 2022 zit een gat want die telefoon was compleet naar de klote gegaan en was toen alle foto’s kwijt lol

Dit was in 2022, toen trainde ik een stuk serieuzer maar at eigenlijk standaard te weinig om echt wat op te kunnen bouwen
51c9335e-4d7b-4a99-943d-f9c8441e83a2.jpeg

eea6fa4e-ee6a-4b83-90a1-81a2b66edb7b.jpeg

Toen rond september 2023 had ik heel veel om mee te dealen en was alles ff zwaar kut & viel ik onbewust terug op mn oude eetstoornis gedrag. Tegen de tijd dat ik dat echt realiseerde was het eigenlijk al te laat en was ik heel veel verloren, ook aan spieren. Heb daar toen zsm hulp bij gezocht en heb toen een soort mindset shift gemaakt om er echt vol voor te gaan, aan te komen, eten weer opgebouwd en vanaf dag 1 trainingen en voeding heel serieus genomen. Linker foto’s waren toen ik startte in oktober/november 2023 en de rechter foto’s eind januari/begin februari 2024.

78bfbeab-f0e6-44c4-a7e0-c5fc14b69193.jpeg

cfac5c80-4239-49d3-8594-cb87179f0ff4.jpeg

Toen vanaf februari 2024 ook maar de bulk gestart want ik was helemaal klaar met mezelf en wilde zoveel mogelijk gaan opbouwen. Heb toen besloten om het echt misntens een jaar vol te houden met voeding blijven opbouwen zonder panic mode weer omlaag te gaan.
09f4060e-1646-4852-b0e5-b754d262f305.jpeg

Dit was rond december 2024/januari 2025
053d9138-8385-4ba0-9da2-edf5b6275262.jpeg

edbf7ae7-96c8-4cf3-a426-96637b24d7f6.jpeg

30a87f68-6e15-4a3a-8979-682b1a4cb1e4.jpeg

En toen vond ik het wel welletjes, had 13 maanden uiteindelijk gebouwd en gedaan wat ik kon, hoop onderzoeken bij de MDL arts en gynaecoloog ook achter de rug en wist toen ook waar alle buikklachten die ik had vandaan kwamen, dus in die 13 maanden dat ook nog gefixt met de juiste voeding, hormonen enz. En toen eind januari dit jaar wilde ik de cut starten wat niet helemaal lekker verliep in het begin, toen na aanpassing met hormoon issues ging dat vanaf februari dit jaar wel goed.
Dit was afgelopen maart:
6f3950b6-cf77-474e-be8b-873a4c4511f7.jpeg

Dus uiteindelijk ben ik vooral trots dat ik mezelf mentaal & fysiek weer uit dat dal in 2023 heb getrokken en nu eindelijk wél resultaat zie van het harde werken door een jaar lang wel in een surplus te gaan eten en trainen haha🤟🏼

Oke ik probeer het ff chronologisch te doen want het was nogal een wild ride de afgelopen jaren😅

Dit was denk ik rond 2018, trainde toen al een tijdje maar was alles nog helemaal aan het uitvogelen en trainde nog niet zoals nu:
37f3eac7-34b3-47c9-bdef-4f1b206c5483.jpeg

Tussen 2018 en 2022 zit een gat want die telefoon was compleet naar de klote gegaan en was toen alle foto’s kwijt lol

Dit was in 2022, toen trainde ik een stuk serieuzer maar at eigenlijk standaard te weinig om echt wat op te kunnen bouwen
51c9335e-4d7b-4a99-943d-f9c8441e83a2.jpeg

eea6fa4e-ee6a-4b83-90a1-81a2b66edb7b.jpeg

Toen rond september 2023 had ik heel veel om mee te dealen en was alles ff zwaar kut & viel ik onbewust terug op mn oude eetstoornis gedrag. Tegen de tijd dat ik dat echt realiseerde was het eigenlijk al te laat en was ik heel veel verloren, ook aan spieren. Heb daar toen zsm hulp bij gezocht en heb toen een soort mindset shift gemaakt om er echt vol voor te gaan, aan te komen, eten weer opgebouwd en vanaf dag 1 trainingen en voeding heel serieus genomen. Linker foto’s waren toen ik startte in oktober/november 2023 en de rechter foto’s eind januari/begin februari 2024.

78bfbeab-f0e6-44c4-a7e0-c5fc14b69193.jpeg

cfac5c80-4239-49d3-8594-cb87179f0ff4.jpeg

Toen vanaf februari 2024 ook maar de bulk gestart want ik was helemaal klaar met mezelf en wilde zoveel mogelijk gaan opbouwen. Heb toen besloten om het echt misntens een jaar vol te houden met voeding blijven opbouwen zonder panic mode weer omlaag te gaan.
09f4060e-1646-4852-b0e5-b754d262f305.jpeg

Dit was rond december 2024/januari 2025
053d9138-8385-4ba0-9da2-edf5b6275262.jpeg

edbf7ae7-96c8-4cf3-a426-96637b24d7f6.jpeg

30a87f68-6e15-4a3a-8979-682b1a4cb1e4.jpeg

En toen vond ik het wel welletjes, had 13 maanden uiteindelijk gebouwd en gedaan wat ik kon, hoop onderzoeken bij de MDL arts en gynaecoloog ook achter de rug en wist toen ook waar alle buikklachten die ik had vandaan kwamen, dus in die 13 maanden dat ook nog gefixt met de juiste voeding, hormonen enz. En toen eind januari dit jaar wilde ik de cut starten wat niet helemaal lekker verliep in het begin, toen na aanpassing met hormoon issues ging dat vanaf februari dit jaar wel goed.
Dit was afgelopen maart:
6f3950b6-cf77-474e-be8b-873a4c4511f7.jpeg

Dus uiteindelijk ben ik vooral trots dat ik mezelf mentaal & fysiek weer uit dat dal in 2023 heb getrokken en nu eindelijk wél resultaat zie van het harde werken door een jaar lang wel in een surplus te gaan eten en trainen haha🤟🏼
Erg goede progressie!

Je hebt toch MT2 gebruikt ook? Ik zie het bij jou nu een stuk minder dan eerst voor mn gevoel
Ben iets witter normaal neem ik mt2 en onder de zonnebank aangezien mijn normale huid (zonder vitiligo) ook snel verbrand en met mt2 hoef ik dan alleen m'n vitiligo plekken in te smeren als ik naar buiten ga.

Zet nog wel mt2 maar nog steeds geen tijd voor de zonnebank gehad, normaal is me huid nog witter en dan zie je de vitiligo amper.

Vroeg het me laatst al af omdat ik maar 1 vlek zag, ben zelf ondertussen al half wit door vitiligo.
Ah ja die ene plek is het meest zichtbare inderdaad, die op mijn benen zie ik vooral zelf en zijn heel klein. Werden er eerst steeds meer en ineens stopte het🤷🏼‍♀️

Zet nog wel mt2 maar nog steeds geen tijd voor de zonnebank gehad, normaal is me huid nog witter en dan zie je de vitiligo amper.
Die plek op mn buik is ook de enige die ik standaard met factor 50 insmeer als ik in de zon ga liggen/naar de zonnebank ga😂 anders wordt het echt markeerstift-roze

• Like
Waarderingen: vntl
Iemand is zwaar fan van gymshark.

Ik wist niet dat gymshark 10 jaar geleden zo populair ging worden als vandaag de dag.

Iemand is zwaar fan van gymshark.

Ik wist niet dat gymshark 10 jaar geleden zo populair ging worden als vandaag de dag.
Haha ja dat was ook zo’n beetje het enige merk dat ik chill vind zitten waarbij de leggings niet afzakken of na 2x wassen meteen een maat groter zijn. Alhoewel ik ook Dfyne heb gekocht laatst en dat bevalt ook goed👌🏼

Ah ja die ene plek is het meest zichtbare inderdaad, die op mijn benen zie ik vooral zelf en zijn heel klein. Werden er eerst steeds meer en ineens stopte het🤷🏼‍♀️

Die plek op mn buik is ook de enige die ik standaard met factor 50 insmeer als ik in de zon ga liggen/naar de zonnebank ga😂 anders wordt het echt markeerstift-roze
Mijn handen zijn bijna het hele jaar wel roze idem gezicht aangezien m'n handen tot aan mn polsen geen pigment hebben en gezicht idem, dus die smeer ik al nooit meer in. (Gezicht wel als ik de hele dag buiten ben natuurlijk)

Mijn handen zijn bijna het hele jaar wel roze idem gezicht aangezien m'n handen tot aan mn polsen geen pigment hebben en gezicht idem, dus die smeer ik al nooit meer in. (Gezicht wel als ik de hele dag buiten ben natuurlijk)
Oh dat lijkt me echt zwaar irritant om constant alles te moeten insmeren of te verbranden. Ik heb er met mijn plekjes niet zoveel last van en hoef alleen echt op die op mn buik te letten gelukkig😱

• Like
Waarderingen: Loca
Gewicht vandaag -0.3🥳
Ik ga er maar vanuit dat dit weer minstens een week hierop blijft hangen maar in elk geval ✨iets✨

Gister was echt pushen op de stairmaster on die 40 min af te ronden en moest gewoon er om lachen van ik doe deze shit en ben helemaal kapot, moet straks nog 25 min op de loopband thuis en dat om morgen gewoon weer hetzelfde getal als de afgelopen 2 weken te zien😂😂
Dus op zich wel blij hiermee.

Straks even quality time met mn kleine zusje, die wilde graag armbandjes maken en: koekjes bakken 🤣👌🏼 die wil nooit koekjes bakken maar nu ineens wel natuurlijk hahaha dus dat gaan we ff cheffen & daarna door naar de gym🫡

2be52fde-11e4-4bd0-a50b-05c36c4acbe9.jpeg

IMG_8108.jpeg

IMG_8109.jpeg

Toch blij dat ik dit niet kan eten zonder er meteen voor gestraft te worden dat maakt het wel makkelijker🤣🤣

Family time is goede fuel voor de workout en cardio😊🫡 Zo’n lekker gevoel als je voor 16:00 al alle boxjes afgevinkt hebt👌🏼
IMG_8112.jpeg

Update en meteen ook even de laatste van de cut denk ik:

Afgelopen vrijdag & zaterdag weer nachtdiensten gehad en die hebben me echt gesloopt, nog nooit zo heftig gehad dit. Gewoon 2 volle dagen en nachten vrijwel helemaal niet geslapen. Na de 1e nacht 2,5 uur (in 2 delen ook nog), toen nog een nacht gedraaid en toen ik gisterochtend thuis kwam na de nachtdienst kon ik gewoon helemaal niet slapen ondanks dat ik echt bekaf was.

Tot 11:00 wakker gelegen en toen maar teruggereden naar mn werk omdat ik weer van alles vergeten was ook zoals mn privé telefoon en die heb ik momenteel echt nodig vanwege wat minder leuke familiezaken. Vervolgens ook compleet verkeerd rijden en de route naar huis niet eens meer weten, daar weer om janken omdat je echt gek wordt ook van jezelf. Daarna weer bed in gegaan en weer niet kunnen slapen. En dan ga je echt een beetje doordraaien hoor van ellende en slaapgebrek. Alleen maar janken en je zo slap en moe voelen, honger want maaltijden en kcal berekend met dat ik wel zou slapen natuurlijk. Ben toen maar random rondjes gaan wandelen buiten en wakker gebleven.

Gewicht na de nachten 57,6. Startte op 65,5 dus toch bijna 8kg er af en dat is ook wel mooi zo. Wilde 8 en 9 juni 2 high carb days doen maar ga vandaag een wat hoger dagje doen om mezelf weer even op te lappen en hopelijk ook fatsoenlijk te kunnen slapen. Hou morgen t/m zaterdag wel gewoon mn schema nog aan want heb de maaltijden en alles al geprept en dan eind van de week even bepalen of ik die 2 high carb days nog ga doen of niet, of dat ik gewoon meteen mn reverse ga starten dan.

Zal binnenkort nog weer ff een shape update doen, voor nu zit mn shape vooral dik ingepakt in een joggingpak en thermo kleding want voel me echt beroerd 😣

Ach meid... De spreekwoordelijke druppel.
Je bent een hoop gewicht verloren in korte tijd, vraagt veel van je lijf. Weet je zeker dat je naast wat je geprept hebt niets extra wil vandaag tot zaterdag om beetje aan te sterken? Brainfog klinkt wel heftig nml.

Ach, wat heftig allemaal. Je hebt echt een knap resultaat neergezet, mag je trots op zijn! Zeker met de (oa hormonale) tegenslagen.

Ik weet niet hoe diep je ondertussen bent gezakt met je kcal, maar nu de cut gedaan is is het vooral belangrijk om zo snel mogelijk, op z'n minst, boven je EA threshold (30kcal/kg LMB) te gaan zitten zodat alle fysiologische processen zich z.s.m. herstellen. En die carbs uppen, boven de 100gr ermee.
Vrouwen hebben er nogal een handje van weg om veel te langzaam te "reversen" waardoor ze soms nog dagen/weken in die kritische toestand blijven hangen.

Ach meid... De spreekwoordelijke druppel.
Je bent een hoop gewicht verloren in korte tijd, vraagt veel van je lijf. Weet je zeker dat je naast wat je geprept hebt niets extra wil vandaag tot zaterdag om beetje aan te sterken? Brainfog klinkt wel heftig nml.
Ja echt de druppel inderdaad, zeker aangezien het met een aantal gezinsleden van mij niet goed gaat de afgelopen weken speelt dat ook nog mee. En wil er dan nu eigenlijk voor hen zijn maar moet nu eerst weer mezelf oplappen voor ik dat kan doen dus dat vind ik ook weer irritant.

Ga inderdaad even wat fruit halen en havermout ietsjes ophogen komende dagen, maar wil uiteindelijk wel nog mijn shape even goed vastleggen dus wil niet te gek gaan doen nog deze week.

Ach, wat heftig allemaal. Je hebt echt een knap resultaat neergezet, mag je trots op zijn! Zeker met de (oa hormonale) tegenslagen.
Dankjewel!😊 ja ben op zich ook blij met het resultaat hoor! Denk ook dat ik het mooier vind als ik straks weer wat vollere spieren heb enzo.

Ik weet waar ik aan wil werken wat fysiek betreft en heb weer een hoop geleerd. O.a. dat het een goed idee is om wat verlofdagen achter de hand te houden zodat ik dus vrij kan nemen mocht het moment komen dat ik wel voor een wedstrijd wil gaan in de toekomst. Want als ik zie hoe ik nu reageer op die nachtdiensten wil je dat dus echt niet hebben in je laatste weken “voor het echie”.

En dat mijn bovenlichaam echt véél sneller droog wordt t.o.v. onderlichaam en ik vooral in onderlichaam nog echt meer wil bouwen.
Ik weet niet hoe diep je ondertussen bent gezakt met je kcal, maar nu de cut gedaan is is het vooral belangrijk om zo snel mogelijk, op z'n minst, boven je EA threshold (30kcal/kg LMB) te gaan zitten zodat alle fysiologische processen zich z.s.m. herstellen. En die carbs uppen, boven de 100gr ermee.
Vrouwen hebben er nogal een handje van weg om veel te langzaam te "reversen" waardoor ze soms nog dagen/weken in die kritische toestand blijven hangen.
De laatste 2 weken ben ik wel vrij diep gezakt hoor, ook omdat mn lichaam niet echt meer reageerde. 1155 op trainingsdagen en 1048 op rustdagen. Maar dat was puur voor die laatste 2 weken om even het laatste zetje te geven en honger had ik niet echt heel erg meer.

Super goeie info dit, carbs ga ik inderdaad zsm omhoog gooien! Ik merkte een soort kantelpunt al toen ik onder de 130g carbs ging zitten, dat maakte het grootste verschil.

Eerste verhoging ga ik een wat grotere sprong maken en daarna even kijken wat mn lichaam doet en dan per week weer wat ophogen afhankelijk van hoe alles reageert. Heb in het verleden ook weleens te grote sprongen in 1x gemaakt en toen kreeg ik weer andere issues met bloedsuiker pieken en dalen en instorten na maaltijden enzo dus ik ga proberen de gouden middenweg te vinden👌🏼

Wanneer ga je genieten van je gore bounty? 😅

Wanneer ga je genieten van je gore bounty? 😅
Hahahaha niet, ik lust die dingen dus geeneens en het enige wat ik nu super graag wil is fruit en water (???) ik weet niet waarom maar heb vandaag extra carbs gegeten aan havermout, COR en rijstwafels en ik kan niet stoppen met water of zero limonade drinken. Heb alleen maar dorst man en ik hoef niet eens te plassen terwijl ik normaal 2x per uur moet 😂😂

Dus ik ga ff aardbeien en blauwe bessen halen want dat is het enige wat ik wil momenteel wtf😂

Terug
Naar boven