Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.729
- Lengte
- 1m73
Hm nee niet echt een shoot ofzo, vraag misschien mn zusje wat te filmen in de gym tijdens het trainen (dat doet ze af en toe stiekem al haha) en ga wel thuis mn shape zo goed mogelijk vastleggen. Als het weer een beetje meezit mooi in de tuin van mn ouders in daglicht. Maar dat is meer om later te kunnen zien wat de progressie is enz.Laatste weken tellen het zwaarst. Ga je ook een shoot doen om je shape vast te leggen? Hoe zit het nu met wedstrijd plannen?
Wedstrijd wil ik nog steeds graag doen! Maar daarbij dus ook met coach en ik laat die wel inschatten hoeveel tijd ik nodig ga hebben enz. Kan zelf zoveel willen qua timing maar wil er ook het meeste uit halen voor mezelf dus dat laat ik dan liever aan een coach over!
Oh ja de afgelopen maanden ben ik een aantal coaches gaan volgen op insta en websites gecheckt, ook hun athleten gaan volgen enz en gekeken naar wie van de bikini meiden die er op wedstrijden goed bij stonden/goed plaatsten wie hun coaches waren. En ook waar ik een goed gevoel van/over kreeg en denk dat ik daar wel over uit ben! Dus straks in de reverse daar contact mee gaan leggen!Ik zou hier goed onderzoek naar doen. Aangezien vele coaches erg weinig daadwerkelijk weten wat ze doen, of zo min mogelijk tijd aan klanten willen steken en dat gaat ten koste van je eigen progessie. Ik kan je echt @NobodySpecial aanraden. Enorm veel kennis van hem geleerd en het is echt een toffe man.