Fitness Seller

Allergie op alcohol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon ff langs de dokter gaan.

kzou het toch laten testten , mss is het simpel op te lossen ...

Damn, sterkte. Hoop dat er wat aan te doen is.

ik zou gek worden!

Misschien een idee om een nederlandse versie van 'G'-Unit op te richten, Loo?

• Topic Starter Topic Starter
2j4rho8.jpg - 146815

Zo ziet het er nu weer uit.
Wekenlang niks gedronken en nu komt die uitslag spontaan weer omhoog.
Word steeds erger, ook steeds meer last van. Ook al bloed laten testen op van alles en nog wat en vrijdag naar de dermatoloog.
1 voordeel: Het is dus niet puur alcohol (verergerd wel). Dus ik kan nu weer zuipen:D

Ziet er niet te best uit . Kan zoveel zijn though . Toevallig in de tuin gewerkt ofzo ?

2j4rho8.jpg - 146816

Zo ziet het er nu weer uit.
Wekenlang niks gedronken en nu komt die uitslag spontaan weer omhoog.
Word steeds erger, ook steeds meer last van. Ook al bloed laten testen op van alles en nog wat en vrijdag naar de dermatoloog.
1 voordeel: Het is dus niet puur alcohol (verergerd wel). Dus ik kan nu weer zuipen:D

Wazige shit zeg. Wel beter dat het geen alcohol is :D. kunnen we iig op volgende meet ff een biertje pakken

Mijn vriendin zegt dat het iets van netelroos is maar je moet maar even langs de huisarts gaan en een uitgebreide allergie test doen. Bestaan goeie middelen voor :thumbs:

toen ik roodvonk had zag het er ook zo uit

Hehe mazzel dat het niet aan de alcohol ligt, anders sta je next DBB meeting de hele avond met een spa rood in de hand. :D :roflol:

Serieus kerkhof, die arm:D

Hehe droog staan hoeft nu niet meer. Vind de afbeeldingen op internet over Netelross er toch anders uitzien:D

Dokter heeft het al gezien en die kwam daar niet mee dus hoop dat het iets anders is.
Wacht vrijdag rustig af.

Lees het nu pas. Minder bro. Helemaal, omdat je nu zeker niet weet waar het van komt. Maar iig beter, dat het niet van de alcohol is.:D
Ben benieuwd. Is het ook geen schimmel of zo?

Ziet er niet prettig uit Ries. Maar gelukkig kan je weer drinken :thumb::D
Succes ermee, hoop dat de huisarts snel een oorzaak/oplossing vindt.

Lees het nu pas. Minder bro. Helemaal, omdat je nu zeker niet weet waar het van komt. Maar iig beter, dat het niet van de alcohol is.:D
Ben benieuwd. Is het ook geen schimmel of zo?

Trekt ook binnen 2 dagen weer weg en dan een paar dagen later is het er weer.
Wel prettig op de sportschool krijg ik alle ruimte:D

Hmmm na wat googlen schijnt een alcohol allergie niet echt voor te komen, maar je kunt inderdaad wel allergisch zijn voor andere stoffen in de drank. Maar dan zou dat dus in elke drank moeten zitten... Je zou natuurlijk alle soorten drank kunnen uitproberen :D

Oh ik zie net je foto, is het geen voedselallergie? Iets wat je ook elke dag eet/drinkt.. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven