AndroidHealthClinic

Allergie op alcohol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roids?:D
:jk:

Ziet er niet al te fris uit, maar de uitslag van de test zal je wat duidelijkheid geven:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm na wat googlen schijnt een alcohol allergie niet echt voor te komen, maar je kunt inderdaad wel allergisch zijn voor andere stoffen in de drank. Maar dan zou dat dus in elke drank moeten zitten... Je zou natuurlijk alle soorten drank kunnen uitproberen :D

Oh ik zie net je foto, is het geen voedselallergie? Iets wat je ook elke dag eet/drinkt.. :p

Alcohol verergerd vaak.
En voeding is eigenlijk wel altijd hetzelfde.

Roids?:D
:jk:

Ziet er niet al te fris uit, maar de uitslag van de test zal je wat duidelijkheid geven:thumb:

Roids kan het niet aan liggen;)

ik ben niet allergisch voor alcohol maar telkens ik drink krijg ik wel rode plekken op mijn gezicht en borst enzo.... en krijg ik het warm.
Maar gebeurd gelukkig niet altijd :D maar wel meestal :(
Maja, moet je wat tourtel gaan drinken he :p

volgende week weet je wat het is ;misschien wel allergies voor Amanda:eek:

heb die rode galblaasjes soms na alcohol te drinken op men hand gezien...
linke boel, schrok er van...

Verdwijnen de rode vlekjes ook helemaal of blijven ze wel aanwezig, maar dan kun je ze alleen oppervlakkig zien?
Ik heb namelijk zelf ook zoiets als jij (waar ben je anders broers voor?;)) alleen in mindere mate. Wat ik heb is huidschimmel en is vrij makkelijk te "behandelen" met Selsun (bij de drogist te verkrijgen). Het komt bij mij ook om de 3-4 maanden terug.
Mocht het zoiets zijn (na bezoek aan dermatoloog) laat mij dan ook even weten, want het zou nog lekkerder zijn om er helemaal vanaf te geraken.:D

Hopelijk is het geen psoriasis, maar dat zal wel niet. Als dat zo is dan ben je goed in de aap gelogeerd.

Heeft moeder de vrouw een ander wasmiddel gebruikt ofzo? Zulke dingen kunnen ook nog altijd.

Hi, ik hoop dat je dit nog leest zo lang na de originele post. Ik heb precies hetzelfde en probeer te achterhalen wat dit nou is. Is er nog iets uit het onderzoek gebleken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven