MuscleMeat

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

• Topic Starter Topic Starter
Lesnar ... dezelfde beginneling die wel na 3 wedstrijden in de UFC kampioen was???

Mir 15-5 in UFC ... niet echt slecht lijkt mij, maar kennelijk heeft ie je voorkeur niet.

Dat Overeem over hem heen walst lijkt mij sterk, maar we zullen het wellicht ooit beleven.

Een Z klasse japanner, post prime heath herring verliezen van mir en opa couture zijn belt afnemen.

Ik kan wel 10 vechters noemen die deze unieke ''prestatie'' zouden kunnen evenaren.

De enige reden waarom hij deze kans kreeg is omdat hij $$$$$$$$ in het laadje brengt. Schaamteloos twee keer weg rennen en in elkaar kruipen van angst.

Baddest man on the planet; yeah wright, stunt worstel hillbilly meer niet.

Schijnt dat het om zes gevechten voor 3mil gaat.

Als ie het contract maar heeft, voor een voor hem zo mooi mogelijk bedrag :D
Dan kunnen wij weer een Nederlander zien vechten voor de prijzen;)

On topic ;)

Is er inmiddels al meer bekend ???

http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-alistair-overeem-skriver-ett-exklusivt-kontrakt-med-ufc/

deze website claimt dat overeem nu op eht vliegtuig zit richint Las Vegas om er te tekenen

It has not been a secret that Alistair Overeem has been in negotiations with UFC for a contract, and we have written about it a couple times before. Today Swedish time Overeem has gone to Las Vegas to write his name on the dotted line, and after that he is therefore officially signed a contract with the UFC, says a source close to the situation MMAnytt.se.

When he will make his debut, and who the opponent will be is not yet clear. But in all likelihood there will be one of the bigger names the UFC has, and the debut should take place sometime at the end of the year or early next.

This also marks the end of Overeem opportunities to compete in kickboxing or other martial arts and can therefore focus entirely on his MMA training and in turn the following matches. Obviously this is a bit boring for those who followed Overeem kickboxing career, but this is even better news for those who follow his MMA career.

maar deze tweet/facebook volgde al gauw:

The Reem Official Fanpage
The Swedish website that posted that I'm on my way to Vegas to sign the UFC contract is WRONG!
2010 · Vind ik leuk · · @Alistairovereem on Twitt · 36 minuten geleden via Twitter

Ik denk dat ze het op de 10de gaan aankondigen: de ultieme doodsteek voor Strikeforce: hun HW champion tekent bij de ufc op de semi finals van hun tornooi

Ik denk dat ze het op de 10de gaan aankondigen: de ultieme doodsteek voor Strikeforce: hun HW champion tekent bij de ufc op de semi finals van hun tornooi

Je weet dat Strikeforce en UFC allebei van Zuffa is he? Ze hebben er dus weinig aan om Strikeforce een "ultieme doodsteek" te geven.

ja, ik weet het, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat strikeforce nog lang blijft bestaan, alle grote namen worden versluisd naar de UFC toe en strikeforce wordt herleid naar enkel wat kleine gevechtjes in de kant, ik vraag me af hoeveel mensen er in dit subforum weten wie de strikeforce middle weight champion is bvb en dan heb je nog 2 openstaande belts die ingevuld zullen worden door wie? Voor de HW title zou de winnaar van het tornooi moeten genomen worden, maar bij Zuffa hebben ze de heilige schrik voor barnett als kampioen in hun promotie dus hebben ze nog niks vastgelegd

Hoewel tremendes uiteraard deze topic een geboorte heeft gegeven, voed ik hem graag met nieuwe gespreksstof!

Zoals ik al zei voor maandag is het rond......... een mooi artikel om onze spanning te doen groeien :)

http://bleacherreport.com/articles/835716-alistair-overeem-to-sign-exclusive-deal-with-ufc

Altijd goed kerel..Dit had ik ook gelezen, denk dat allistair geneens aanwezig hoeft te zijn. Management doet de onderhandelingen en daar zijn ze nu wel uit zoals ik begrepen heb. Contract op de fax...klauw van ali eronder en klaar. Voor de presentatie zal hij natuurlijk wel naar de states moeten gaan. Dus is niet vreemd dat hij op twitter ontkent niet onderweg te zijn naar amerika. Daar heeft hij nog tijd genoeg voor.
By the way..ik heb hier intern het aantal wedstrijden die het contract bevat gedeeld. Mocht het bekent worden dan is er een collega die mij kan bevestigen. Ook met de data van de pm.

Altijd goed kerel..Dit had ik ook gelezen, denk dat allistair geneens aanwezig hoeft te zijn. Management doet de onderhandelingen en daar zijn ze nu wel uit zoals ik begrepen heb. Contract op de fax...klauw van ali eronder en klaar. Voor de presentatie zal hij natuurlijk wel naar de states moeten gaan. Dus is niet vreemd dat hij op twitter ontkent niet onderweg te zijn naar amerika. Daar heeft hij nog tijd genoeg voor.
By the way..ik heb hier intern het aantal wedstrijden die het contract bevat gedeeld. Mocht het bekent worden dan is er een collega die mij kan bevestigen. Ook met de data van de pm.

Blijf maar leven blazen in je fabeltje.

Ik lach me dood als Alistair binnenkort een gevecht in Dream aankondigt, K1 weer meedoet en lekker bij schnabbelt onder pro- elite.

Blijf maar leven blazen in je fabeltje.

Ik lach me dood als Alistair binnenkort een gevecht in Dream aankondigt, K1 weer meedoet en lekker bij schnabbelt onder pro- elite.

Tja boeien dat je het niet gelooft. Mooi voorbeeld ben jij hoe ****ed up mensen in elkaar zitten. Jij hebt liever dat alistair k*t partijen draait bij dream en pro-elite dan dat blijkt dat ik eea wist.:D
Je doet net of ik willens en wetens een fabel hier heb neergezet, ja joh daar kennen ze me hier ook van op het forum. Van de vele fabeltjes en troll posts. Niet van de tijd en moeite die ik hier in het forum steek.
Dit was je laatste suggestieve post richting mijn persoon in dit topic, dat is het voordeel van mod zijn..topicban voor jou. Heb een behoorlijke hekel aan afgunstige mensen.

:eek: volgens mij zijn er hier een paar posters ook een mooie match up voor in de octagon ;)

Uiteindelijk blijft het belangrijkst dat we Overeem binnenkort weer in aktie kunnen zien en het liefst voor een goede organisatie met dito tegenstanders :D
Dat Tremendes het hier als eerste aankondigde is alleen maar leuk. Of het een geluk gok was, of dat hij over inside information beschikt doet er verder toch niet toe??? Al zou het wel mooi zijn als hij zo dicht op het vuur zit, want wie weet wat voor nieuwtjes hij in de toekomst dan nog met ons deelt.

Hij zal er heus wel gaan tekenen. Hij weet ook wel dat UFC de kers op de taart is, dus dat komt wel goed.

Terug
Naar boven