johhnyquid
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
Tod duffee =dream = niet strikeforce
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?umm hij heeft wel gelijk.Idd maar 1 gevecht in sf sinds je aankondiging.
Hoe zit het trouwens met die gevechten, is er volgens jou behalve het aantal gevechten ook al bekend tegen wie zijn eerstvolgende gevecht is, en wanneer die is?
Tegen wie is mij niet bekent. Wel, maar dat staat al overal, waarschijnlijk dit jaar nog in de octagon.
Zou die meteen kunnen verliezen. Zie hem liever eerst tegen Congo wat ook geen makkelijke voor Overeem is. OF Nogeira.
Op date : Fri 3 Sep 2010
rogers was mei 2010
---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 19:03 ----------
mir hoogstwaarschijnlijk. Lijkt me ook ideaal, niet té goede wrestler om te beginnen...
Naaa Mir is gereserveerd voor cashcow Brock Lesnar.
Mijn gok gaat naar Nogeira.
(mir zou fantastisch zien, wat een human punching bag is dat alistair by murder)
(mir zou fantastisch zien, wat een human punching bag is dat alistair by murder)
Natuurlijk issie een paar partijen verrast, maar een makkelijke winst voor Overeem op Mir .. ik geloof er niet in. Dat ie wint wel, maar makkelijk zeer zeker niet.Dan wordt Mir denk ik toch aardig onderschatNatuurlijk issie een paar partijen verrast, maar een makkelijke winst voor Overeem op Mir .. ik geloof er niet in. Dat ie wint wel, maar makkelijk zeer zeker niet.
Mir is door Lesnar (een beginneling met nota bene enkel wat takedown en gnp skill) tot een bloody pulp geslagen.
Carwin als andere vechters in het verleden hebben Mir hard doen folden.
Hij is een 50/50 fighter at best die veel te veel hype krijgt van de amerikaanse fans.
Iemands met Alistairs brute kracht en pure standup is een gruwelijke mismatch voor Mir.