- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Ik heb het gevoel dat het niet zo is gelopen zoals jouw bronnen verwachtten dat het zou zijn gelopen. Zeker niet met dat hele gedoe rondom die GP en die blessures en zn beef met strikeforce/zuffa toen.
Als jij post dat je een sms'je krijgt van iemand die is ingelicht dat hij vandaag gaat tekenen stel ik dat alleen maar op prijs hoor en trek ik het ook niet direct in twijfel. Je hoeft niet direct elke reactie met een kritische ondertekening als rukreactie te bestempelen, het is niet slecht bedoeld.![]()
In een jaar is er natuurlijk veel beweging in een wereld waar miljoenen omgaat. Een contract wat voorgelegd is maar nog niet ondertekend is, word door de overname van ufc/zuffa van strikeforce natuurlijk minder waard. Ufc heeft zich weer voor dit moment in een monopolie positie gemanouvreerd. Wat de sport en de vechters niet ten goede komt. Waar ufc eerder flink de portomonee zou moeten trekken om de strikeforce/K1/dream champ in hun gelederen te krijgen en op die basis een contract aanbied is dat door de malaise in K1 en de overname van sf minder waard geworden. Dat was niet voorzien natuurlijk. Ufc zit weer in de machtige positie dat ze een vechter een x bedrag kunnen bieden met een take it or leave it lach op het gezicht. Geen goede zaak en jammer voor overeem en het management. Het zal best een mooie deal zijn maar een jaar geleden stonden ze qua onderhandelingen er gewoon beter voor. En ufc laat je echt zitten als je niet met ze akkoord gaat.
Door de overname is het geen logisch gevolg dat de hw van strikeforce naar ufc gaan hoor. Arlovski en barnett waren al uitgepoept door ufc, Rogers gaat never nooit naar ufc. Misschien dat Silva nog een kans maakt. Wat jij beef noemt is slechts onderhandelings politiek/strategie. Van beide kanten. Net als de blessure trouwens. Al weet ik dat niet volledig zeker moet ik eerlijk zeggen maar is wel erg waarschijnlijk.

Beetje raar hoor. En je kan ook moeilijk verwachten dat als je 'inside info' post dat iedereen je maar blind moet vertrouwen.