XXL Nutrition

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gevoel dat het niet zo is gelopen zoals jouw bronnen verwachtten dat het zou zijn gelopen. Zeker niet met dat hele gedoe rondom die GP en die blessures en zn beef met strikeforce/zuffa toen.

Als jij post dat je een sms'je krijgt van iemand die is ingelicht dat hij vandaag gaat tekenen stel ik dat alleen maar op prijs hoor en trek ik het ook niet direct in twijfel. Je hoeft niet direct elke reactie met een kritische ondertekening als rukreactie te bestempelen, het is niet slecht bedoeld. ;)

In een jaar is er natuurlijk veel beweging in een wereld waar miljoenen omgaat. Een contract wat voorgelegd is maar nog niet ondertekend is, word door de overname van ufc/zuffa van strikeforce natuurlijk minder waard. Ufc heeft zich weer voor dit moment in een monopolie positie gemanouvreerd. Wat de sport en de vechters niet ten goede komt. Waar ufc eerder flink de portomonee zou moeten trekken om de strikeforce/K1/dream champ in hun gelederen te krijgen en op die basis een contract aanbied is dat door de malaise in K1 en de overname van sf minder waard geworden. Dat was niet voorzien natuurlijk. Ufc zit weer in de machtige positie dat ze een vechter een x bedrag kunnen bieden met een take it or leave it lach op het gezicht. Geen goede zaak en jammer voor overeem en het management. Het zal best een mooie deal zijn maar een jaar geleden stonden ze qua onderhandelingen er gewoon beter voor. En ufc laat je echt zitten als je niet met ze akkoord gaat.
Door de overname is het geen logisch gevolg dat de hw van strikeforce naar ufc gaan hoor. Arlovski en barnett waren al uitgepoept door ufc, Rogers gaat never nooit naar ufc. Misschien dat Silva nog een kans maakt. Wat jij beef noemt is slechts onderhandelings politiek/strategie. Van beide kanten. Net als de blessure trouwens. Al weet ik dat niet volledig zeker moet ik eerlijk zeggen maar is wel erg waarschijnlijk.

Dus het is nu eindelijk rond met de UFC? weten we al meer als gisteren geschreven werd door Ricardo?

Ja, is het nu rond of niet? Vorig jaar maakte ik een thread aan op een US forum, waarin ik zei dat Overeem naar UFC ging en verklaarde iedereen mij daar voor gek, als de kogel nu alsnog door de kerk is, bump ik gaarne die thread om alsnog mijn gram te halen...

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 11:53 ----------

Spill the beans Tremendes! Tell us what you know!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je tremendes opnieuw punten kan geven.

leg nou maar uit man, :-D

Gast je bent 41 en dan wil je iets niet vertellen omdat je niet genoeg karmapuntjes krijgt? ??? Beetje raar hoor. En je kan ook moeilijk verwachten dat als je 'inside info' post dat iedereen je maar blind moet vertrouwen.

Nouja om 7 uur onze tijd een persconferentie van Dana White dus dan zal ie 't wel bekend maken. :)

Gast je bent 41 en dan wil je iets niet vertellen omdat je niet genoeg karmapuntjes krijgt? ??? Beetje raar hoor. En je kan ook moeilijk verwachten dat als je 'inside info' post dat iedereen je maar blind moet vertrouwen.

Nouja om 7 uur onze tijd een persconferentie van Dana White dus dan zal ie 't wel bekend maken. :)

Was me al eerder duidelijk dat je moeite hebt met lezen. Hoofd reden is..geen zin meer in. Dat van die karma is meer een understatement moet je niet zo serieus nemen. Pffff je moet hier ook alles uitleggen haha.

Ik geef maar een keer of 10 karma per jaar. En bij de laatste 10 keer was jij er in ieder geval één van want ik moet eerst uitdelen... Maar goed, geloof me dat je info gewaardeerd wordt door de liefhebbers hier ondanks de soms flauwe opmerkingen die langs komen.

Ik geef maar een keer of 10 karma per jaar. En bij de laatste 10 keer was jij er in ieder geval één van want ik moet eerst uitdelen... Maar goed, geloof me dat je info gewaardeerd wordt door de liefhebbers hier ondanks de soms flauwe opmerkingen die langs komen.

Ja is ok hoor. Misschien flauw om te zeggen maar ik weet hoeveel wedstrijden en hoeveel muntjes met de deal gemoeid zijn. Heb alleen beloofd het niet op internet te zetten. Men zou kunnen zeggen...daar had je vorige keer ook geen boodschap aan, alleen nu heb ik het zelf beloofd. Dus dan wordt het anders.:D
Moet zeggen dat de deal groter is dan ik verwacht had. En dat geldt voor het aantal partijen en het bedrag wat er mee gemoeid is.
Laten we stellen dat voor allistair en ook zijn kind(eren) het kostje gekocht is.
Nou het is 'm gegund. War allistair! Straks staat het op mixfight en fighttalk en plempt iemand anders het er neer. Maarja...so be it.

Eer proberen op te strijken van iets wat er al jaren aan zit te komen.

Ondertussen is er nog niks uitgebracht ha.

Topic is vandaag trouwens exact een jaar oud.

Eer proberen op te strijken van iets wat er al jaren aan zit te komen.

Ondertussen is er nog niks uitgebracht ha.

Ach komt eraan. Het aantal partijen is bevestigd door iemand van GG. Wat bedoel je met eer opstrijken? Heeft niks met eer opstrijken te maken. De liefhebber heeft hier een prachtige scoop kunnen lezen, bijna een jaar geleden, dat alistair na zijn strikeforce contract naar de ufc zou gaan. Nu zeiken dat dat er aan zat te komen en dat iedereen daar wel van uit ging is...kinnesinne. Maar zoals ik al heb aangegeven...voortaan houd ik info voor mezelf. Prima toch? Waarom zou ik dat delen?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 18:51 ----------

Topic is vandaag trouwens exact een jaar oud.

Top scoop dus..

Oh nee? citeer me maar waar het anders is gegaan.. Kijk door ruk reakties als dit, zeker als het een scoop is wat zo lang op zich laat wachten, zal ik niet snel zoiets meer plaatsen. Zal het voortaan lekker voor mezelf en m'n maatjes houden.
Maar ik heb gezegd..contracten liggen klaar maar hij moet eerst het resterende contract bij strikeforce afmaken. Hij heeft nog een contract voor 3wedstrijden maar waarschijnlijk zal hij nog 2 partijen doen. Hoeveel partijen heeft hij nog voor sf gedaan? Juist...2.

Werdum en?

Todd Duffee was voor DREAM dus dat telt natuurlijk niet voor zn strikeforce contract. Hmm nu Johhny het zegt, is het dus toch maar één gevecht geweest. :p

Hoe zit het trouwens met die gevechten, is er volgens jou behalve het aantal gevechten ook al bekend tegen wie zijn eerstvolgende gevecht is, en wanneer die is?

Terug
Naar boven