Fitness Seller

Als jij moest kiezen tussen je vriendin en trainen....

Peiling Peiling Als jij gedwongen werd te kiezen tussen je relatie en trainen

• Trainen is belangrijker dan mijn vriendin, trainen geef ik NOOIT op

Stemmen: 80 62,0%
  • Trainen is enorm belangrijk, maar mijn relatie is belangrijker, ik stop voor mijn vriendin

Stemmen: 49 38,0%

• Totaal stemmers
    129
Als je vriendin je die keuze laat maken is ze om te beginnen geen echte vriendin en als je je dat laat opleggen ben je een watje. Duidelijk voor trainen dus, genoeg vissen in de zee als ze hier niet mee kan leven ;)

Ik heb dit probleem dus welles bijna gehad, heb al 2 jaar dezelfde vriendin maar ze vind me te gespierd, ik kan helaas niet kiezen.

Én als ik stop met trainen, ben ik mezelf niet meer, volgensmij als ik een jaar niet meer train zou ik moeite hebben om nog in het openbaar rond te lopen :p

Goed topic trouwens Loo :thumbs:

Maar voor de meeste is het nog niet duidelijk dat het gaat om een keuze tussen je vriendin en trainen en niet om wanneer je vriendin je deze keuze wil laten maken...

ik denk dat ik voor mijn vriendin kies. trainen is natuurlijk super maar zonder vrouwen kan ik niet leven hoe stom dit ook klinkt.

Rare peiling, tenminste in die zin dat je die keuze nooit zult te hoeven maken. Een vriendin die jou zou verbieden of het trainen, jouw passie dus, ontnemen zou voor mij betekenen dat die vriendin geen goeie is, je haar beter dumpt en the workouts voortzet:) Tenzij er echte redenen zijn dat je moet kiezen, dan kies ik voor de vriendin als ze echt de moeite is.

Rare peiling, tenminste in die zin dat je die keuze nooit zult te hoeven maken. Een vriendin die jou zou verbieden of het trainen, jouw passie dus, ontnemen zou voor mij betekenen dat die vriendin geen goeie is, je haar beter dumpt en the workouts voortzet:) Tenzij er echte redenen zijn dat je moet kiezen, dan kies ik voor de vriendin als ze echt de moeite is.

jesus het gaat er niet om of je vriendin je dwingt maar of je zou kiezen tussen je vriendin of trainen zonder bijverhaal

jesus het gaat er niet om of je vriendin je dwingt maar of je zou kiezen tussen je vriendin of trainen zonder bijverhaal

Moet je het wel goed zeggen: Dan moet je dus kiezen, blijf je liever je hele leven lang single en kan je dus trainen. Of heb je liever een vriendin en train je niet. Dan weet je wel waar iedereen voor kiest, maar dat is de vraag toch niet.

Als je echt van je vriendin houdt zou je trainen voor haar opgeven.

Maar als je moet stoppen van je vriendin houdt zij niet van jou, dus zou ik dan de relatie stop zetten.
Als je om andere goede rede(nen) moet stoppen voor je vriendin zou ik dat wel doen.

Ik kies voor m'n vriendin, wil 2 dumbbells kunnen vastpakken i.p.v 1.

Vindt de keuze veels te abstract. Moet ik stoppen omdat ze een kink in der verstand heeft, of is er een goede reden voor, zoals verhuizen naar een land waar het te warm is om te trainen of zoiets?
Als het is omdat zij er niets aan kan doen stop ik.
Als het is omdat zij dat gewoon wil is het ciaociao baby!!

WHAHAHAHAHAHAHAH wtf gek!!! :)

Ik mag gelukkig niet eens stoppen. Zou het zeker ook niet zomaar opgeven.

kijk dat je niet mag kuren van der is iets heeeeel anders..

niet trainen..als ze dat al verbied zit je voor je het weet iedere zondag ochtend met je schoonouders in de kerk..

Terug
Naar boven