Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je kunt ook gewoon iemand van de medewerkers/instructeurs vragen of die je even wil spotten? Gebeurt bij ons ook regelmatig, dat kunnen ze moeilijk weigeren.
Niet altijd. Als je in de hogere rep ranges zit voel je verzuring/vermoeiing wel aankomen, maar in de lagere rep ranges kan het van het ene op het andere moment mis gaan. De ene rep gaat nog relatief makkelijk en de rep daarop => fail
Met de db bench press heb ik het 2 keer gehad dat me tricep het ineens opgaf, vriend van mij had het ook, dan is het maar hopen dat je spotter optijd reageerd, want anders is er de kans dat hij op je gezicht komt
Met de db bench press heb ik het 2 keer gehad dat me tricep het ineens opgaf, vriend van mij had het ook, dan is het maar hopen dat je spotter optijd reageerd, want anders is er de kans dat hij op je gezicht komt
Heb hier nooit problemen mee en als ik merk dat de pijp opeens leeg is laat k de db zakken en kom omhoog of laat em op de grond droppen. Maar ik failt nooit als k alleen press, ga tot 85-90% max of pas mn reps aan. Uitvoering en mind muscle vind ik belangrijker dan ongecontroleers beuken. Doe ik ook wel maar dan met spotter.
Om in de "ik heb" sfer te blijven, ik heb van heel dicht bij mee gemaakt dat tijdens flyes iemand bovenaan de gewichten niet meer onder controle had waardoor eerst de ene en daarna de andere dumbbell richting gezicht kwam met als gevolg met de ziekenwagen naar naar het ziekenhuis
Niet altijd. Als je in de hogere rep ranges zit voel je verzuring/vermoeiing wel aankomen, maar in de lagere rep ranges kan het van het ene op het andere moment mis gaan. De ene rep gaat nog relatief makkelijk en de rep daarop => fail