AndroidHealthClinic

Alternatieve gewichten (kettlebell, clubbell)

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Wie gebruikt hier kettlebells of clubbells/indian bells? Hoe vaak? Waarvoor? Wat is het effect? Etc.

clubbells_johns_collection.jpg

Kettlebells-12kg.jpg

Gebruik nog wel eens een kettlebell voor squats, dat werkt lekker en voel je door je houding vooral in je billen. Volgensmij worden er verder vooral explosievere oefeningen mee gedaan.

Clubbell heb ik nog niet eerder gezien.

Als ik het me goed herriner was er hier op het forum een log van iemand die elke dag 1000 reps ofzo deed met zo'n kettlebel, weet wel niet meer precies wie of waar ik die thread kan vinden :D

ik gebruik ze af en toe voor swings en side bends.. maar kan je net zo goed een DB voor gebruiken als je geen kb hebt

Kettlebell voor GPP als afwisseling. Vind het wel leuk maar gebuik het niet genoeg om er iets zinnigs over te zeggen

Beste

Zijn clubbells trouwens verboden mee te nemen buiten (kettlebells zijn dat dacht ik niet hoewel je daar ook iemand hoofd mee kan laten splijten)

Als ik het me goed herriner was er hier op het forum een log van iemand die elke dag 1000 reps ofzo deed met zo'n kettlebel, weet wel niet meer precies wie of waar ik die thread kan vinden :D

In de log van de foto's. Is overlaatst nog gereageerd in die topic. Ik ben te laat, zie ik nu pas.

Ik gebruik de Kettebel voor de Goblet Squat.

Terug
Naar boven