Fitness Seller

Altijd honger

Meer vezels? Dus havermout, volkoren brood, pasta/rijst/aardappelen en een minimum aan groeten is niet genoeg?
Hoeveel gram vezels eet je dan? Weet je dat? Anders zou ik het toch proberen naar 50 gram per dag te tillen :)

je eet ook als een meisje

• Topic Starter Topic Starter
Goede comment! Kom maar eens een keer af naar mijn sportschool als je graag opgerold wil worden door een meisje.

Maar ff serieus.. Cut jij dan niet door een kcal tekort te creëren?

Rustig aan knaapje, gedraag je niet als een wijf.

Ik wist niet dat je aan het cutten was. Honger hoort nu eenmaal bij cutten. Je kan meer groentes gaan eten maar in mijn geval werkt dat maar heel even. Kwartier erna alweer honger. Is ook logisch toch, je zit met een tekort, je lichaam laat dit weten.

Rustig aan knaapje, gedraag je niet als een wijf.

Ik wist niet dat je aan het cutten was. Honger hoort nu eenmaal bij cutten. Je kan meer groentes gaan eten maar in mijn geval werkt dat maar heel even. Kwartier erna alweer honger. Is ook logisch toch, je zit met een tekort, je lichaam laat dit weten.

Was ook maar semi serieus.. Anyways.. Ik doe gewoon 1-2 refeeds per week met onderhoud + 500kcal en dan zie ik wel wat er gebeurt. Welke dag kan ik dat dan best doen KT dag of BJJ dag of rust?

Op de dag van je krachttraining. Heb je echt 2 refeeds per week nodig?

Geen idee ik ga beginnen met 1 en dan zien we wel

Koffie en groene thee onderdrukken de honger wel. Veel groene groenten wil ook wel helpen. Snap niet waarom je droog wilt worden als ik naar je foto kijk.

Koffie en groene thee onderdrukken de honger wel. Veel groene groenten wil ook wel helpen. Snap niet waarom je droog wilt worden als ik naar je foto kijk.

Ik drink al koffie. Groenten nog niet zoveel.
Ik wil droog worden omdat ik weer zoals op mijn foto wil worden (dat is 1j geleden)

Ik zou dat doel voor volgende zomer bewaren ;)

Probeer eens kokosolie (of pure MCT's) smorgens en savonds 15gram. Door je koffie of wat dan ook, ef shaken en klaar. Ook nog eens heel lekker :)

365 kcal per maaltijd is een ieniemienie tussendoortje...

Ik drink al koffie. Groenten nog niet zoveel.
Ik wil droog worden omdat ik weer zoals op mijn foto wil worden (dat is 1j geleden)

Dan weet je wat je moet doen, komkommers/broccoli eten voor het leven.. :)

Sowieso veel groentes eten, als ik dat niet doe in de cut heb ik binnen no-time een verkoudheid of zelfs griep te pakken.

Herkenbaar. Ik zou zoals al is gezegd 1x per week een cheatmeal inplannen, of misschien zelfs een cheatday. Kan weinig kwaad (niet te bont maken natuurlijk) en het pept je weer op voor de volgende week zeg maar. Voor de rest een kwestie van volhouden helaas.

Probeer eens kokosolie (of pure MCT's) smorgens en savonds 15gram. Door je koffie of wat dan ook, ef shaken en klaar. Ook nog eens heel lekker :)

waarom zou je dat nou weer doen, 30 gram olie is aardig wat kcals? vult niet eens, als je zoveel kcals erbij wilt proppen pak dan iets wat volume heeft.

Terug
Naar boven