XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Gelukkig kan je nog wel deadliften. 270 op NK.

Voor nu concentreer ik me wel even op het hier en nu. Ga nu nog niet denken aan december (helaas).

ja fijn, nu lees ik al je comments met een hiphopbeat spelende in mijn hoofd. (Er vanuit gaande dat de eerste comment rap lyrics waren, maar aan de grammatica te zien zou ik daar ook gelijk in kunnen hebben).

En als je kneiterharde abs wilt hoef je jezelf alleen maar een beetje te verhongeren. Trust me, i'm an ectomorph.

Echt brute abs had je toch niet jongen:P

Positief blijven dit soort dingetjes gebeuren nu eenmaal, op een soortgelijke manier bij de squat mijn onderrug opgefokt. Voldoende tijd voor herstel.

Mjah tis wel kut, eerst knie problemen en nu die schouder.

Update:
Vandaag naar de fysio geweest. Hij heeft de boel weer terug op zn plek geschoven want het klopte niet helemaal meer door die rare beweging van een paar dagen geleden bij het bankdrukken. Ik heb nu tape om mijn schouder en dit moet er het weekend omheen blijven. Het is gelukkig niet zo ernstig en hij verwacht dat ik over 7 a 10 dagen er geen last meer van zal hebben. Vandaag pak ik nog een extra rustdag en morgen in de middag ga ik trainen bij PHM. Dit zal iig de squat zijn (hoop dat ik pijnvrij de barbell vast kan houden) en misschien wat UB werk afhankelijk van hoe mijn schouder aanvoelt bij de verschillende oefeningen. Het advies was om deze week licht te trainen dus ik zal nog wel voorzichtig doen. Ik wil liever niet langer hiermee zitten dan nodig is. Dit betekent dat ik oefeningen waarbij ik geen last heb gewoon normaal zal proberen doen, heb ik ergens wel last van dan doe ik het heel licht.

Dat is weer kut man, het zit even niet mee zo te zien.

Ken alles van schouderkanker.

• Like
Waarderingen: wwe
  • #2.484
Vanmiddag bij PHM

Squat (knee sleeves+belt)
3x160
3x160
3x160 Zeker gezien de omstandigheden is dit goed

Bench
5x60
5x60
5x60
5x80 Niet te zwaar vanwege de schouder

Paused deadlift (no belt)
3X140
3X160
3X160
3X160
3X160 Ging veel beter dan de vorige keer

Dumbell row (straps)
Overgeslagen

Dips
Overgeslagen

Lat pulldown
10x
10x
10x

comments:
Niet zwaar gebenched vanwege mn schouder, viel kwa pijn overigens mee. Even OH press gedaan met alleen de barbell maar dit deed pijn. Hoop dat het over een weekje herstelt is en we weer even blessure vrij door kunnen gaan.

• #2.485
Morgenochtend de bb achtige high rep (lees:10) training die ik de laatste tijd regelmatig doe. Ik ben benieuwd of ik kan bankdrukken maar ik denk van wel mede omdat get gewicht niet heel zwaar is. Db oh presses sla ik morgen over als ik merk dat het nog steeds pijn doet

• #2.486
Vanochtend

Squat (belt+sleeves)
10x120
10x120
10x120
10x120 vermoeiend maar lekker

Touch n go Bench
10x90
10x90

Sumo deadlift (no belt)
5x140
5x140
5x140 Allemaal double overhand

Barbell row
10x80
10x80

Dumbell overhead press
10x18
10x26

Db flyes ss dumbell curl
12x14 - 10x14
12x14 - 10x14

comments:
Op bench, bb row en db oh press een setje minder gedaan ivm de schouder. Herstel gaat goed maar het is nog niet helemaal weg. Squat was wel echt heel vermoeiend trouwens.

BW vanochtend was 78.6

Laatst bewerkt:
door naar de 74?

• #2.488
Is het draaien van zoveel reps nou wel lekker voor die knie?

lekker gebodybuild

Lekkere pomptraining C, ben ook wel benieuwd wat je neer kan zetten in de -74.

#roadTo-64 miniWWE (0,5%vet super ripped)

• #2.493
Is het draaien van zoveel reps nou wel lekker voor die knie?

IK heb er gelukkig geen last van. Die sleeves zijn goed!

Yeah

Lekkere pomptraining C, ben ook wel benieuwd wat je neer kan zetten in de -74.

Geen idee of ik voldoende kracht vast kan houden. Maat is ultra matig zo met al die blessures die om de hoek komen kijken. Uberhaubt -74 worden kwa bw is eigenlijk ook al wel heel moeilijk.

78.5 vanochtend.

#roadTo-64 miniWWE (0,5%vet super ripped)

-74, niet -64

Zo ook tussendoor op werk ff mn training van gisteren posten.

4.5kg cutten

poehpoeh

Zolang je het goed doet verlies je minimale kracht. Veel eiwit eten en je koolhydraten dichtbij je training eten voor wat extra energie.

• #2.495
4.5kg cutten

poehpoeh

Zolang je het goed doet verlies je minimale kracht. Veel eiwit eten en je koolhydraten dichtbij je training eten voor wat extra energie.

Ik ben al 4.5kg kwijt he. Dus nog 4,5kg maakt in totaal 9kg. Nu weet ik dat dat bij jou ook zoiets was maar dan nog.

edit: En ik ben al wat kracht kwijt momenteel door de blessures wat het allemaal niet ideaal maakt.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

09-09-2015

Deadlift (belt)
3x210
3x210
3x210

Paused squat (kneesleeves + belt)
3x142,5
3x142,5
3x142,5
3x142,5
3x142,5 Lekker

Paused bench
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80 Nog even rustig ivm de schouder

Pull ups
8xbw
8xbw

Pushdown
15 reps
15 reps

comments:
Ik had laatst mn trainingsdagen gewoon doorgeschoven en ik merk dat dat niet zo handig is. De bb achtige training van maandag is niet handig de dag voor bovenstaande training. Die bb achtige training hoort eigenlijk de laatste dag van de week te zijn zoals die eerst ook was. Ik ga ook nog even naar mn trainschema kijken en wat kleine dingen wijzigen. Wellicht wat minder belangrijke dingen eruit (ik doe nu wel erg veel rug bv), de trainingstijd is nu soms wel heel erg lang en nu ik minder eet moet ik misschien daarop ook wel wat inperken. Relevant volume kwa squats, bench etc hou ik wel gewoon.

Donderdag eens kijken of ik weer 100+ kan benchen met deze schouder.

easy 4 kilo water cut :P

Je trainingstijd per training is echt verre van lang man. Je doet sowieso niet teveel.

4.5kg cutten

poehpoeh

Procentueel gezien raakt Secemile Street wel veel meer kwijt dan jij. Voor iemand van 100 kilo aan jouw lengte zal -9 kilo minder impact hebben dan voor iemand die rond de 80 weegt en maar 9cm korter is. Persoonlijk zou ik het vrij knap vinden als hij geen kracht gaat inleveren op bench + squat door naar -74 te gaan.

Maar hoe dan ook jammer als je naar -74 gaat, C. Come on man, blijf in -83... stay with me!
http://www.youtube.com/watch?v=5TOaUxgkLSg

kom lekker samen met mij in de 74!

verder zou je ook een watercut kunnen overwegen waardoor je dus minder diep hoeft te cutten, maar ja dat weet je zelf natuurlijk ook allemaal wel :p

Terug
Naar boven