- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Voor nu concentreer ik me wel even op het hier en nu. Ga nu nog niet denken aan december (helaas).
ja fijn, nu lees ik al je comments met een hiphopbeat spelende in mijn hoofd. (Er vanuit gaande dat de eerste comment rap lyrics waren, maar aan de grammatica te zien zou ik daar ook gelijk in kunnen hebben).
En als je kneiterharde abs wilt hoef je jezelf alleen maar een beetje te verhongeren. Trust me, i'm an ectomorph.
Echt brute abs had je toch niet jongen

Positief blijven dit soort dingetjes gebeuren nu eenmaal, op een soortgelijke manier bij de squat mijn onderrug opgefokt. Voldoende tijd voor herstel.
Mjah tis wel kut, eerst knie problemen en nu die schouder.
Update:
Vandaag naar de fysio geweest. Hij heeft de boel weer terug op zn plek geschoven want het klopte niet helemaal meer door die rare beweging van een paar dagen geleden bij het bankdrukken. Ik heb nu tape om mijn schouder en dit moet er het weekend omheen blijven. Het is gelukkig niet zo ernstig en hij verwacht dat ik over 7 a 10 dagen er geen last meer van zal hebben. Vandaag pak ik nog een extra rustdag en morgen in de middag ga ik trainen bij PHM. Dit zal iig de squat zijn (hoop dat ik pijnvrij de barbell vast kan houden) en misschien wat UB werk afhankelijk van hoe mijn schouder aanvoelt bij de verschillende oefeningen. Het advies was om deze week licht te trainen dus ik zal nog wel voorzichtig doen. Ik wil liever niet langer hiermee zitten dan nodig is. Dit betekent dat ik oefeningen waarbij ik geen last heb gewoon normaal zal proberen doen, heb ik ergens wel last van dan doe ik het heel licht.