- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je trainingstijd per training is echt verre van lang man. Je doet sowieso niet teveel.
Jep, onderhand al 4.5 kg kwijt natuurlijk.Procentueel gezien raakt Secemile Street wel veel meer kwijt dan jij. Voor iemand van 100 kilo aan jouw lengte zal -9 kilo minder impact hebben dan voor iemand die rond de 80 weegt en maar 9cm korter is. Persoonlijk zou ik het vrij knap vinden als hij geen kracht gaat inleveren op bench + squat door naar -74 te gaan.
Maar hoe dan ook jammer als je naar -74 gaat, C. Come on man, blijf in -83... stay with me!
http://www.youtube.com/watch?v=5TOaUxgkLSg
kom lekker samen met mij in de 74!
verder zou je ook een watercut kunnen overwegen waardoor je dus minder diep hoeft te cutten, maar ja dat weet je zelf natuurlijk ook allemaal wel![]()
Als je het goed aanpakt ga je niet zoveel kracht inleveren hoor. Gewoon niet in een paar weken diep gaan cutten.
Ik ben laatst ook van over de 80 naar 73.5 nu gegaan. Denk dat ik momenteel allround sterker ben dan voor m'n cut.

Ik denk niet dat t werkt
Ik spreek m'n lats vrij vaak aan maar tot nog toe zeggen ze nooit wat terug
veel alcohol houdt je PUA game ook niet zo scherp idd, misschien was dat de verklaring?
Ook nog Denvers bezocht? Vindt ik wat beter dan Nox, niet zo een neppe sfeer daar.

Dips zijn ook gewoon kut voor je schouder. Ik zou ze gewoon droppen, ik zie persoonlijk weinig toegevoegde waarde.
Heb je je dips met of zonder knee sleeves gedaan
En je lat pulldowns? Met of zonder?
Ik wil graag weten hoe raw jij bent
) bevalt niet zo heel erg. Maargoed, ook dat zal wel wennen.Ik ga niet ziek worden. Was gewoon dat ik een weekend lang veel bier gedronken heb, wat korter geslapen, minder (goed) gegeten etc. En dat hakt er gewoon in.Keep it up gozer! Niet ziek worden of waren het de biertjes?