- Waardering
- 1.281
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook gewoon een soort experiment op meerdere vlakken. WK limiet is wel wat te hoog gegrepen, de 600 totaal daar zat ik op de DRC met 83kg bw ook nog niet eens aan man...Mooi project, met je huidige bw en zeker met het oog op de wk limiet het proberen waard. Mijn weegschaal stond op 79 kg vanochtend, dacht er wel ff aan maar zie het zelf niet zitten om daarna half jaar als een monnik te leven om in die buurt van 74 te blijven.
Nee maar er komen deze week nog wel een paar cardio sessies. Moet wel...
Good luck!Nee maar er komen deze week nog wel een paar cardio sessies. Moet wel...
Thnx, was ineens weer een kg zwaarder. Precies 78.0 vanochtend, dat is de bedoeling niet! Paar keer een beetje cardio deze week en dit weekend geen alcohol en dan weeg ik als het goed is volgende week weer 77. Ff die laatste kg's er proberen af te krijgen.
Yes!
Dawgie, ik heb misschien een truukje voor wat easy bw loss. Ben het nu zelf nog aan het testen, als het werkt ben je de eerste hond die het hoort.
Is it legal?
Dawgie, ik heb misschien een truukje voor wat easy bw loss. Ben het nu zelf nog aan het testen, als het werkt ben je de eerste hond die het hoort.
Een dag voor de wedstrijd 2 liter bloed laten afnemen a la Wim Bevers stylo?
Ja. Ik ben nu 600 gram lichter in 2 dagen. Over een week laat ik je weten of het blijft werken. Niks aan mijn kcalinname veranderd.
Is dit echt leven?
Een dag voor de wedstrijd 2 liter bloed laten afnemen a la Wim Bevers stylo?