- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vermoeiende gozer blijft het
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Tja, het is binnen deze sport gewoon realiteit. Het is nu echt niet zo dat WWE harder zijn best doe dan ik dat doe..
Hij traint misschien iets meer (understatement) doordacht qua opbouw voor zijn lifts, maar is naar mijn mening altijd sterk geweest.
Hij draait niet voor niks mee in de NL'se top..
Kom maar door met die haat![]()
Dus jij zegt dat de hele genen kwesie niet bestaat?Hij traint dooracht qua opbouw.
Hij traint vaker.
Daar voeg ik nog aan toe dat hij geen debiele vreetbuien en perioden van bijna niets eten hanteert zoals jij doet.
MAAR HET KOMT DOOR DE GENEN
Marvin please, je doet zomaar wat in de sportschool en je weigert structuur aan te brengen. Prima, maar je weet best dat je veel meer zou kunnen bereiken door normaal te doen. Ik snap echt niet hoe je dit niet in kan zien. Of misschien zie je het wel in, maar kun je het niet accepteren omdat je weet dat je dit zelf gewoon niet kan volhouden en heb je daardoor een goed excuus nodig om mentaal met je eigen zwakke kutmentaliteit om te gaan.
Kans dat je heel groot gaat worden (naturel) is imo wel kleiner ja..(uiteraard ook in verhouding tot lengteWant als je kleine polsen en enkels hebt kan je niet gainen?
)Kans dat je heel groot gaat worden (naturel) is imo wel kleiner ja..(uiteraard ook in verhouding tot lengte)
Ja, dit zijn meestal de mensen die er hard voor werkenJe ziet toch ook weleens gasten in de gym waaraan je direct ziet dat die potentie hebben?

En een vetpercentage waar ik om zou janken..Ik heb echt letterlijk vrouwenhandjes, vrouwenknietjes en vrouwenpolsjes. Toch weeg ik op een normale dag tussen de 95 en 100 kilo op 1.82 en ik ben naturel. Wel apart. Ik ben echt het schoolvoorbeeld van iemand die extreem kleine gewrichten heeft.
Als ze net nieuw zijn ook zeker..Ja, dit zijn meestal de mensen die er hard voor werken![]()
Dan hebben ze vaak daarvoor al een andere sport beoefend, ik zie in mijn gym niemand die niks doet en toch een goed fysiek heeft.
En een vetpercentage waar ik om zou janken..
Denk je nou dat ik na 8 jaar trainen nog niet weet hoe mijn lichaam werkt? Je denkt toch zeker niet dat ik mijn huidige levenstijl ook al 8 jaar aanhoud? Ik heb hiervoor geen serieuze bulks gedaan en ook 94kg gewogen. Echter vond ik mijn fysiek niet mooi toendertijd..
Verder geef ik wel toe dat genieten van het leven en vreten hoger heb staan dan 5kg VVM...
Als ze net nieuw zijn ook zeker..
Ik heb echt letterlijk vrouwenhandjes, vrouwenknietjes en vrouwenpolsjes. Toch weeg ik op een normale dag tussen de 95 en 100 kilo op 1.82 en ik ben naturel. Wel apart. Ik ben echt het schoolvoorbeeld van iemand die extreem kleine gewrichten heeft.