- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Week 7 UB
05-02-2016
Paused bench (wide grip)
5x105 MMC: Harde reps, redelijke MMC
5x105 MMC: Harde reps, Na een paar setjes is de MMC nog steeds in orde, we wide grip laat me goed concentreren op de chest
5x105 MMC: Compleet setje, MMC was gedurende de gehele oefening redelijk maar de focus lag meer op het wennen aan deze nieuwe grip en snelheid
Pendlay barbell row
6x100 Weinig MMC, easy opwarm set
6x105 Alhoewe de reps niet strict zijn aardige MMC
6x105 Pomp trekt behoorlijk in de bovenrug, MMC in orde
5x110 Verzwaren was mogelijk en zorgde niet voor een gebrek in de MMC sectie
5x110 MMC cheat reps, prima
Incline bench
6x85 Minder MMC dan verwacht
6x90 Ondanks de lekkere set was de pomp in de upper chest regio beperkt
6x90 Zelfde als hierboven
Pull ups
10xbw Zeer goede MMC, high rep pull ups voel ik goed in de onderarmen en lats
10xbw MMC, heerlijk
10xbw MMC in de lats was heel goed, onderarmen zaten helemaal vol
Towel pull ups
7xbw Iets mindere MMC dan normaal door een gebrek aan grip kracht
6xbw MMC bleef eveneens bij deze set beperkt
Dumbell press
10x28 Snelle maar gecontroleerde reps, aardige MMC
10x28 Spanning erop houden, MMC style!
10x28 MMC was just fine
10x28 @Skatermarvin zou trots zijn op deze MMC
Facepulls
Vergeten, Ondanks dat ik deze oefening vergat te doen toch aan de achterkant van mijn schouders gedacht voor goede MMC
Skullcrushers ss Ez Barbell curls
10x38 + 8x38 Meteen goede MMC in de armen
10x38 + 8x38 Armen waren nu helemaal op, vooral goede MMC in de triceps
10x28 + 8x28 Biceps geeft mij altijd wat meer MMC problemen, triceps ging lekker
10x28 + 8x28 laatste set, dus nog even goed geconcentreerd op de spier
Lekkere pomptraining. Wel goed gestretched bij de skullcrushers hoop ik? Kun je er volgende keer ook even bij vermelden per set hoe de MMC was?
4 van deze badboys:
Even goede vrienden verder maar dikke kans dat dat wel zo is. Gaan we een keer trainen?Doe maar 4, want WWE traint een stuk harder dan ik doe!![]()
Welkom, wat zijn je doelen?
Meestal quote ik alles wel op de normale manier hoor. Probeer je niet zo op te winden.Lekker een beetje er tussendoor posten omdat wwe na tien jaar dbb nog steeds niet snapt dat je meerdere reacties in één post kunt quoten
iedereen van phm is sowieso homo dus wat willen jullie doen
bron?iedereen van phm is sowieso homo dus wat willen jullie doen
isisJullie van phm kunnen wel zo stoer doen, jullie gezamenlijke wilks is nog steeds lager dan sniperx.
Als jullie is wat triceps kickbacks zouden toevoegen dan zouden jullie wellicht ooit is die 100 bench halen.
Jullie van phm kunnen wel zo stoer doen, jullie gezamenlijke wilks is nog steeds lager dan sniperx.
Als jullie is wat triceps kickbacks zouden toevoegen dan zouden jullie wellicht ooit is die 100 bench halen.
Als jij EENS zou leren dat 'IS' een persoonsvorm IS en geen bijwoord dan zal jij je wellicht EENS ook op ons niveau mogen begeven
Voor elk hbo diploma is wel een andere te vinden die het tegendeel bewijst, mijn hbo diploma. Dus die opleiding van jou telt niet. Je diploma gallery is wel echt indrukwekkend.Nee maar een hbo opleiding telt ook als bewijs en daarnaast heb ik een diploma gallery to show for it