- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog een beetje zoekende wat ik het fijnste vind maar ik heb een paar dingetjes gepakt van:
Ik hoop met je mee! Goed weekendVandaag de fysio bezocht, hij heeft flink gekraakt en gedrukt. Hopelijk is dit weer een stap in de richting van herstel!
~2x pw frequentie elke training beginnen met flink wat volume op 1-2 compounds en dan jezelf helemaal aan gort bodydildoen
dat is voor IEDEREEN DE GOAT!!! nee gewoon elke dag deadliften
Volg dit log en de geheimen zullen zich ontrafelen. Of de blessure ontrafelt zich weer, maar daar hopen we niet op.
Er ging ergens iets mis in die planning ja. Denk op het moment dat ik besloot te starten met een 'Gentse trippel', Road to memory lane... Gent toffe stad.Goed PR op goor gaan in de stad terwijl je had beweerd niet goor te gaan nadat bolle Charrel zei dat je goor zou gaan.
ja nee dit gaat we niet doen toch bedankt.~2x pw frequentie elke training beginnen met flink wat volume op 1-2 compounds en dan jezelf helemaal aan gort bodydildoen
dat is voor IEDEREEN DE GOAT!!! nee gewoon elke dag deadliften
Zeker, zeker

Jij kan dit wel waarderen natuurlijk
Dat begrijp ik Robbie, mijn log was de laatste weken niet bepaald overzichtelijk omdat ik constant wisselde van schema. Komt omdat een blessure me gewoon onrustig maakt. De afgelopen twee trainingen zijn gewoon full body die nu wekelijks terug gaan komen evenals de training die ik zo ga posten en de training die ik nog moet doen. Er zullen van week tot week wel wat kleine verschillen in de sets zitten wat ik al min of meer uitgeschreven heb. Opzich ervaar ik full body wel als een mooie manier van trainen.WWE wat is nou die schema die jij hanteren zal jonge? Want het ontrafelt zich in een al maar groter wordend misterie. Log volgen en daar conclusies uit trekken is te complex, ik wil overzicht en structuur.
En al dat full body man, mijn rug heeft het nu al zwaar. Ben weer aan de split tegenwoordig, even wisselen man, gain train begon te stagneren op mijn ub/lb. Maar deze breder dan lang log inspireert mij, als ik er een overzicht in zou zien.
Succes met die onderrug cemil.
Pak je de DRC als je rug een beetje meewerkt?