- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Maar wie was nooit het huis verlaten zonder protonbars en bananen.
ik heb voor gevallen van hoge nood mn kiezen laten trekken en laten vervangen door BCAA caps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wie was nooit het huis verlaten zonder protonbars en bananen.
Zo'n 30-50g per dag schijnt wel verschil te maken..
Die deficit ging wel goed, vrij hard ook nog en eigenlijk geen last. Het was vooral spannend hoe het een dag later aan zou voelen maar dat was oke. Die deficit blijf ik nu rustig verhogen en die volume sets van 7x3 normale deadlift hou ik bewust nog even laag. Deze week ga ik daarbij weer 160kg pakken. Vorige keer kreeg ik weer enorme last bij 200kg dus rond dat gewicht gaat het over een tijdje spannend worden, volgens mij had jij zelf ook een bepaald gewicht (210?) wat geruime tijd no way zonder pijn kon.Hoe voelt nu dan bijvoorbeeld een deficit met 180 kilo en merk je iets van hypers of niet? Ik zou wel regelmatig updates willen van hoe het met je rug gaat en hoe het voelt eerlijk gezegd, dan is het ook makkelijker om eventueel tips te geven.
Is wel matig ja en meteen na een meal naar de sportschool haasten is ook niet echt prettig.
Wie was ecto.Maar wie was nooit het huis verlaten zonder protonbars en bananen.
Ik heb mn kiezen vervangen voor een blikje pils. Gewoon voor noodgevallen.ik heb voor gevallen van hoge nood mn kiezen laten trekken en laten vervangen door BCAA caps
Bedankt kleine maan. Vrij zwaar maar ging nog goed.
Ook in je portemonnee.Zo'n 30-50g per dag schijnt wel verschil te maken..
in je portomonnee
Het probleem zit in de onderste twee wervels.Waar ergens in je onderrug heb je pijn? Bij mij zit het precies om deze plek. Een paar van de dingen die je zegt komen precies overeen met de pijntjes die ik had, heb het nu nog in mindere mate maar grotendeels is het weg. De dag er na voel ik wel wat meer pijntjes dan normaal
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar wie was überhaupt nooit het huis verlaten.Maar wie was nooit het huis verlaten zonder protonbars en bananen.