MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

Ah gelukkig. BCAA's gaan het verschil maken!

netjes die front squats man

• Like
Waarderingen: wwe
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.265
Hoe voelt nu dan bijvoorbeeld een deficit met 180 kilo en merk je iets van hypers of niet? Ik zou wel regelmatig updates willen van hoe het met je rug gaat en hoe het voelt eerlijk gezegd, dan is het ook makkelijker om eventueel tips te geven.
Die deficit ging wel goed, vrij hard ook nog en eigenlijk geen last. Het was vooral spannend hoe het een dag later aan zou voelen maar dat was oke. Die deficit blijf ik nu rustig verhogen en die volume sets van 7x3 normale deadlift hou ik bewust nog even laag. Deze week ga ik daarbij weer 160kg pakken. Vorige keer kreeg ik weer enorme last bij 200kg dus rond dat gewicht gaat het over een tijdje spannend worden, volgens mij had jij zelf ook een bepaald gewicht (210?) wat geruime tijd no way zonder pijn kon.

Hyper extensions voelen goed aan. Doen merkbaar ook minder pijn dan toen ik er een paar weken geleden mee begon!

meals missen door gekut met het OV

feels
Is wel matig ja en meteen na een meal naar de sportschool haasten is ook niet echt prettig.

Maar wie was nooit het huis verlaten zonder protonbars en bananen.
Wie was ecto.

ik heb voor gevallen van hoge nood mn kiezen laten trekken en laten vervangen door BCAA caps
Ik heb mn kiezen vervangen voor een blikje pils. Gewoon voor noodgevallen.

Bedankt kleine maan. Vrij zwaar maar ging nog goed.

Zo'n 30-50g per dag schijnt wel verschil te maken..

in je portomonnee
Ook in je portemonnee.

Vandaag
24-03-2016

Squat (no belt)
6x135
6x135
6x135
6x135
6x135

Incline dumbell press
10x36
10x36
10x36

chest supported row machine
10x120
10x150
10x150
10x150
10x150

Paused Close grip benchpress

4x70
4x75
4x75
4x75

Lat pulldown
10x60
10x60
10x60
10x60

Hyper extensions
10x
10x
10x
10x

10x

Waar ergens in je onderrug heb je pijn? Bij mij zit het precies om deze plek. Een paar van de dingen die je zegt komen precies overeen met de pijntjes die ik had, heb het nu nog in mindere mate maar grotendeels is het weg. De dag er na voel ik wel wat meer pijntjes dan normaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.267
Waar ergens in je onderrug heb je pijn? Bij mij zit het precies om deze plek. Een paar van de dingen die je zegt komen precies overeen met de pijntjes die ik had, heb het nu nog in mindere mate maar grotendeels is het weg. De dag er na voel ik wel wat meer pijntjes dan normaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het probleem zit in de onderste twee wervels.

Volgens de fysio stond mijn heup een beetje scheef ofzo waardoor er ook nog eens extra druk op die wervels kwam te staan. Over ruim een week heb ik weer een afspraak met de fysio staan, een extra check up leek me wel verstandig.

Volgende training gaat pas zaterdag of zondag worden.

• #3.268
Gisteren @PHM met @TheWasp

Was eigenlijk iets te lang na mn vorige training....

Paused bench
10x 3x100

Deadlift (no belt)
7x3 x160

Paused squat (no belt)
5x3x135

Stiff legged deadlift
2x20x70

Laatst bewerkt:
Netjes die frontsquats

• #3.272
Haha was inderdaad een typfout. 5x5 x125 is mn max nu. Maar zit meer in dus bouwen naar 135kg ;)

• #3.273
30-03-2016

Squat (belt)
6x165
6x165
6x165
6x165 Volume PR

Oh press (belt)
6x60
6x60
6x60
6x60

Pendlay row
6x90
6x90
6x90
6x90

Paused bench (3 sec pause)
3x85
3x85
3x85
3x85
3x85

Bench touch n go
10x80

Dumbell curl
15x14
15x14
15x14

Hyper extensions
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

comments:
Hele lekkere training. Squat ging goed. Rest van de training liep ook gewoon lekker.
Die paused bench met een lange pauze is wel even een tegenvaller, was een stuk zwaarder dan ik verwacht had. Dit was al best pittig en dit is maar 85 kilo. Ik denk dat dit betekent dat er hier nog een hoop op te winnen valt, dus goed om te doen.

Siked voor je lekkere training kiddo!

Harde squats

netjes die squats man. Buigen gaat aardig vooruit of niet?

Nice squat, je ohp is ook niet mis. Hoe is het nu met je rug?

Heb je die hyperextensions al eens weighted dmv een barbell in je nek gedaan? Echt de gruwelijkste erectorpomper die ik ken. Veel harder dan met bijv plates in je handen.

Plates in handen vind ik persoonlijk ook kut. Liever bands dan

Terug
Naar boven