- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Geen zin, wat is dat voor Skatermarvin argumentMaar als je je overal kracht wat bij wilt spijkeren is het wel een optie wat strongman oefeningen te doen toch?
Ja als je full r*tard gaat op wedstrijden ok. Dat is ook wat anders. Snap je punt wel maar goed, denk dat als je beetje op let je blessureleed wel kan vermijden.
Naja niet echt interesse in man.
Precies, mocht ik het nou echt super leuk vinden zou het een ander verhaal zijn maar ik zit er niet echt op te wachten.Beetje sprints met yoke/farmers etc zijn prima voor gpp en misschien wat stones laden bvb om je onderrug sterker te maken oid ook prima maar over t algemeen veel te a-specifiek en vaak idd ook te blessuregevoelig om er wat aan te hebben. Met 80 kilo bw en 1m70 kom je ook niet echt mee verder
Ben zeer benieuwd naar je shape man!
Was niet per definitie uit op een rel, maar was ook geen serieuze vraag. Maar in mijn log wordt nog al eens neergezet dat als je qua fysiek niet veel vooruitgang meer boekt dat kracht nog wel vooruit blijft gaan. Waarop ik altijd antwoord dat niet iedereen 300kg kan deadliften of zoals Tymbo al zei een totaal van 5200kg op de grote drie..
Ik denk echt dat de verschillen in genetisch potentieel op alle fronten aanwezig is..zowel fysiek als kracht-wise
Verwacht maar niet al te veel van die shape. Zal over een week of twee eens een foto poste.
Nu weet ik dat je voornamelijk doelt op comments in jouw log, jij Marvin kan sowieso nog gainen op de grote drie.
Verder kunnen er een hoop redenen zijn dat iemand(bv ik) ergens al lange tijd niet op gain, denk dan bv ook aan pijntjes, blessures en verder zijn er nog veel meer voorbeelden. En ook al zit ik echt al 2 jaar vast bij het bankdrukken, ik heb zeker wel het idee dat in principe ik daar nog wel wat vooruitgang op zou kunnen boeken.
De training van dinsdag had ik nog niet gepost:
Paused bench
3x5x115 Ik weet niet wat hier precies mijn volume pr op is, dit is minstens een evenaring. Goed dit. Wel heb ik wat last van hielen die soms van de grond komen, lastig om ze vast op de grond te houden..working on it
Deadlift (no belt)
5x3x200 Ik had mijn laatste twee sets op film terug gekeken, ook hier nog een bolling in de rug die ik er niet goed uitkrijg
Double paused deadlift (no belt)
3x3x160 Volume PR
Heel gek... rug was hier perfect, technisch hele goede lift. Is me niet duidelijk of het in de techniek precies zit of dat het gewoon echt niet lukt om de rug recht te houden bij zware gewichten
Paused squat (no belt)
3x140
5x3x150 Laatste twee sets waren wel zwaar, echt prima dit
Echt een goede training dit, kwa gewichten, kwa gevoel, kwa vibe. Yeah buddy. Enige smetje was de gebolde rug bij dl.

Maar als je je overal kracht wat bij wilt spijkeren is het wel een optie wat strongman oefeningen te doen toch?
. Je moet jezelf afvragen of de bolling daadwerkelijk een probleem is trouwens.. Als het niet te gek is en je geen last hebt van je onderrug verder is er allicht niets aan de hand?
flinke deadlift