AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal!

Van de week al een prachtige ( zware ) wandeling gemaakt. Een beste klim op het warmde punt van de dag. Slim :hahaha:.

Vandaag om 5 uur de wekker gezet. Het was nog ontzettend koud en mijn motivatie was even ver te zoeken. Maar toch zijn we gegaan! Bijna geen wandelpaden, als een aapje naar boven klimmen en een kuit training in de sportschool is er niks bij.

Best wat pauzes gehad want echt hele prachtige plekken gevonden.

Hierbij de route;
Screenshot_20180613-103302.png

Onderweg ook nog wat foto's kunnen maken;

De rest van de dag doe ik niet zo heel veel meer denk ik. Lekker bij het zwembad liggen. Maar nu eerst : KOFFIE!

Wauw super mooie foto!! mooie shape hoor!

Geniet er van! :)

Knappe dame ben je hoor!:whiteknight: Lekker genieten

• Topic Starter Topic Starter
Laatste dag van vakantie weer aangebroken :treuren:.

Ik mis de sportschool zo ontzettend erg. Ik kon niet meer stilliggen bij het zwembad dus besloot op mijn laatste dag nog even een klein rondje te lopen. Uiteraard weer op het warmste moment van de dag :hahaha:.

De route:

Screenshot_20180616-213418.png

Beter iets dan niets zeggen we dan maar.
Wel wat mooie plekken gezien!

20180616_133945.jpg

Was ook wel even fijn om een rondje te lopen in me eentje met wat muziek op. Ik ga zen naar huis.

Vandaag nog even volgepropt met pizza. Maar ik snak eigenlijk ook wel weer een beetje naar het gezonde leventje. Voel me echt een pad momenteel haha.

Wilde eigenlijk morgen gelijk naar de sportschool, Maar aangezien ik om 3 uur vannacht wegga en waarschijnlijk pas rond 11/12 uur thuis ben weet ik nog niet of ik daar toe in staat ben.

Maar maandag.. ooooo maandag ga ik de sportschool echt slopen.

In ieder geval. Mijn vakantie was heerlijk. Vandaag al gekeken voor de volgende vakantie in September haha.

Tot maandag allemaal!

Hmmz, toen ik jou leeftijd had (lang geleden) kon ik onmogelijk aankomen op vakantie. Veel eten en alcohol maar ja, ook veel verschillende soorten cardio.
Maar dat pad zal wel tussen je oren zitten, die begrijp ik wel.

Hmmz, toen ik jou leeftijd had (lang geleden) kon ik onmogelijk aankomen op vakantie. Veel eten en alcohol maar ja, ook veel verschillende soorten cardio.
Maar dat pad zal wel tussen je oren zitten, die begrijp ik wel.

Zojuist gewogen toen ik meteen thuis kwam.

75kg
Zeker 3kg aangekomen dus :o.

Ik kom ontzettend snel aan, zit in de familie.

Heerlijk genoten zie ik al , Lucille. Overigens moet je natuurlijk in je achterhoofd houden dat 3kg veelal uit vocht bestaat. Lekker genoten , je lichaam rust gegeven , 1 stapje terug en Maandag gewoon weer lekker 2 stappen vooruit! Zo'n vakantie kan prima positief uitpakken voor je uiteindelijke resultaten , is mentaal ook gewoon ff goed toch? Van die 3kg is amper nog wat over na een weekje weer normaal knallen. :D

Wat een super mooie foto zeg!! Grootste gross is vocht indd. Komt vast wel weer goed:)

Zo! Ik heb mijn lichaam even aan het werk gezet vandaag. En ik lig nu echt kapot op de bank.

Vanochtend de fiets gepakt naar het werk. Had me uiteraard verslapen en werd wakker gemaakt door me moeder met een bak koffie. ( moederskindje ). Moet overigens ook zeggen dat ik koffie met melk en suiker echt smerig vind. Terwijl ik dat voorheen elke dag dronk. Nu kan ik echt genieten van een zwarte bak koffie.

Had me niet ingesteld op een dag als vandaag op het werk. Nadat ik na 3.5 km met tegenwind aankwam, was het gewoon hardcore werken. Pallets vol met systemen. Opgestapeld en vast per 3. 1 stapel ongeveer 30kg. Naar boven. Uitpakken. Los slaan met een hamer ( En dat gaat niet zo simpel ). Dat ongeveer 36x. Vervolgens nog ongeveer 20 systemen naar boven.

Me rug was heul stijf, was net een Indiaan met de zwarte strepen op me gezicht en stond ondertussen al te trillen op me benen.

En toen nog sporten.. kwam al bezweet aan.

De training :

Back squat
1x10xstang ( opwarmen )
1x6x40kg
3x6x45kg

Deadlift
1x6x40kg
2x6x50kg
1x6x60kg

Dumbell bench press
4x6x8kg

Pull ups
2x6x27kg tegengewicht
2x6x32kg tegengewicht ( merk wel dat ik ben aangekomen )

Overhead press
3x10x10kg

Walking lunges
3x10x12kg per hand

Hartslag 56
3min niveau 6 helling 5
7 min niveau 9

Toen weer naar huis gefietst. Kwam de trap nauwelijks nog op.

Een enorme bak met sla, avocado, ei, hanblokjes en wat geiten kaas bolletjes naar binnen gegooid.

Nu uitgeteld op de bank.
En het is pas maandag :hahaha:.

Dit beloofd een interessante week te worden.

Hard gewerkt dame!

Ben benieuwd wat deze week je gaat brengen!:woot:

Zo, dat is wel stevig terugkomen uit vakantie! :eek:
"Alles kapot" heb je echt wel letterlijk genomen :D
En ah, een bruiloft heb je ook niet elke week, toch? :clap:
Die twee weken niet drinken kun je erna nog wel :p

Zo, dat is wel stevig terugkomen uit vakantie! :eek:
"Alles kapot" heb je echt wel letterlijk genomen :D
En ah, een bruiloft heb je ook niet elke week, toch? :clap:
Die twee weken niet drinken kun je erna nog wel :p

Nou dat vind me lichaam momenteel ook pfff haha. Maar goed, dit was ook grotendeels opgekropte energie die ik had op vakantie. Voelde me met de dag meer opgeblazen :roflol:.

En inderdaad.. twee drankjes moet kunnen. Ik drink zelf gewoon ontzettend veel. Op vakantie denk ik wel 1 fles wijn per dag of soms meer. En dan nog niet over de cocktails gesproken. Dus nu gewoon kappen met drinken. En dan vrijdag een paar drankjes maar daar blijft het bij. Wil het sowieso tot einde van de contest heel erg gaan beperken, dat alcohol gebruik van mij.

Klink nu net als een alcoholist :zuip:

Je leeft maar 1 keer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven