AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zal vast aanzienlijk schelen. Fles wijn is al gauw 500-700kcals denk..

Om nog maar te zwijgen over cocktails.

Ja ben ik me bewust van haha. Ik wil niet eens weten hoeveel ik per dag naar binnen heb gewerkt. Had wel een 10.000 calorieën challange kunnen opnemen denk ik :roflol:

Zo wat een dag weer op het werk. Hele dag in het data center gewerkt. Lekker warm!

Eind van de werkdag weer helemaal gesloopt. Snel naar Alkmaar gereden en net klaar met dansen.

Wat heb ik de spierpijn gemist zeg.

En vanochtend nog even op de weegschaal gestaan. 73.5kg! Doei vocht!

Even geen cardio want wil mijn lichaam ook even wat rust geven. Morgen weer een FB op de planning en uiteraard weer op de fiets naar het werk en het data center verbouwen. Ook een goede workout!

Weet iemand trouwens; ik heb van die 30 gram proteïne zakjes van XXL. Alleen bij mfp geeft hij het aan als 1 scoop. Maar een scoop is toch 40 gram ? Meestal ? ???

Gewoon product zelf invoeren.

Heel vaak zijn de producten die erin staan outdated of incorrect.

Mijn scoop is wel 30gr

Zo ochtend cardio ging goed naar het werk.
Nog meer spierpijn van gisteren.
De warming up voor het dansen;

Met elastiek

10 zijwaarts stappen
12 squats
10 zijwaarts stappen
10 squats
20 jumping jacks
20 jumping jacks handen op de grond

2x

Vanochtend met een lege band en keiharde tegenwind ( er is hier immers altijd wind) naar het werk gefietst.

En de workout op het werk moet nog beginnen !

En weer lekker getraind;

Back squat
1x10xstang opwarmen
1x6x40kg
1x6x45kg
2x6x50kg

Chin ups
4x6x27kg

Dumbell bench press
1x10x5kg opwarmen
4x8x8kg

Back extensions
1x10xbw
4x10x10kg

Abs bankje

1x20 normaal
1x15 iets langzamer spanning houden
1x10 ultra langzaam constant spanning
1x20 normaal

Me lichaam doet kut. Sorry voor het geklaag. Het werk is zwaar momenteel. Letterlijk bloed en zweet, huilen doe ik niet aan.

Me handen liggen open, heb op alle vingers blaren en de spierpijn is niet heel fijn als je enorme kasten moet duwen en nieuwe stellingen moet bouwen.

Maar goed ik zie het gewoon allemaal maar als cardio.

Morgen naar de fysio. Al eerder geweest voor klachten maar was alleen overbelast. Ik dacht dat dat misschien door het werk kwam. Sinds een paar weken klinkt het alsof er takjes breken in me schouder. Als ik in de spiegel kijk lijkt het wel alsof het niet recht zit en kan gewoon niet op die schouder slapen. Voelt als een mes. Ook al tijdje geen gevoel in me vingers en me sleutelbeen lijkt wel nog meer uit te steken dan voorheen.

Wat een zeik log dit. Sorry jongens. Komt denk ik door de frietkraam, Vietnamese loempia kraam en de macdonalds waar ik net langs kwam.

Hopelijk is het snel kalmer op het werk... kan er van meespreken, hier ook enorm druk. Lekker leuk als je aan het cutten bent. Ff ventileren mag hier toch? Doe ik ook :D

Hopelijk niet te ernstig met je schouder.

Hopelijk is het snel kalmer op het werk... kan er van meespreken, hier ook enorm druk. Lekker leuk als je aan het cutten bent. Ff ventileren mag hier toch? Doe ik ook :D

Hopelijk niet te ernstig met je schouder.

We hopen alles binnen een maand af te hebben, maar we betwijfelen het...

Komt gigantisch kut uit haha. Of juist niet. Goed voor de verbranding ! Haha

Rustig aan meis, er komen vast weer betere dagen:) Dat weet ik zeker:D:flexing:

Komt goed, je doorstaat dit zeker als een pro :cool:
Beterschap met je schouder alvast, hopelijk goed nieuws morgen!

Cheer up chick!! Hoop dat het gauw wat minder druk is op je werk en de blessure meevalt, schouders zijn vaak eindeloos gezeur als ze eenmaal overbelast zijn :( dus doe vooral rustig aan vwb schouders waar je kan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven