Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En weer lekker getraind;

Back squat
1x10xstang opwarmen
1x6x40kg
1x6x45kg
2x6x50kg

Chin ups
4x6x27kg

Dumbell bench press
1x10x5kg opwarmen
4x8x8kg

Back extensions
1x10xbw
4x10x10kg

Abs bankje

1x20 normaal
1x15 iets langzamer spanning houden
1x10 ultra langzaam constant spanning
1x20 normaal

Me lichaam doet kut. Sorry voor het geklaag. Het werk is zwaar momenteel. Letterlijk bloed en zweet, huilen doe ik niet aan.

Me handen liggen open, heb op alle vingers blaren en de spierpijn is niet heel fijn als je enorme kasten moet duwen en nieuwe stellingen moet bouwen.

Maar goed ik zie het gewoon allemaal maar als cardio.

Morgen naar de fysio. Al eerder geweest voor klachten maar was alleen overbelast. Ik dacht dat dat misschien door het werk kwam. Sinds een paar weken klinkt het alsof er takjes breken in me schouder. Als ik in de spiegel kijk lijkt het wel alsof het niet recht zit en kan gewoon niet op die schouder slapen. Voelt als een mes. Ook al tijdje geen gevoel in me vingers en me sleutelbeen lijkt wel nog meer uit te steken dan voorheen.

Wat een zeik log dit. Sorry jongens. Komt denk ik door de frietkraam, Vietnamese loempia kraam en de macdonalds waar ik net langs kwam.
Dit is gewoon opzet nu toch of pest jij mij?

• Topic Starter Topic Starter
Lieve allemaal, Ik ben voorlopig even afwezig. Zojuist te horen gekregen dat de vader van mijn beste/jeugd vriendin is overleden.

Ik zal volgende week weer posten.

Lieve allemaal, Ik ben voorlopig even afwezig. Zojuist te horen gekregen dat de vader van mijn beste/jeugd vriendin is overleden.

Ik zal volgende week weer posten.
Te begrijpen, sterkte aan je vriendin!
Nu even focus op een steun en toeverlaat zijn...

Sterkte! :aai:

Wilde toch nog even wat posten.
Het nieuws van de vader van mijn jeugd vriendin kwam best hard binnen. Hij is verongelukt in Duitsland. Kwam daar al 10 jaar over de vloer.

Donderdag naar de fysio geweest. Mijn schouderkop zit "los" waardoor de kans groot is dat deze uit de kom gaat. Nou heb ik dat wel op meer plekken, zoals me kaak, maar dit is best kut met trainen. Oplossing voor nu; minder borst trainen meer focussen op rug en schouders. Volgende week weer dry needling en beetje af tasten wat werkt.

Vrijdag bruiloft gehad. Weet er niet heel veel meer van. Oeps.

Vandaag weer lekker getraind:
Back squat
1x10xstang opwarmen
1x6x40kg
1x6x50kg
1x6x60kg ( PR!)
1x5x65kg (YESSS)

Dumbell bench press
4x8x8kg ( ultra langzaam, laag gewicht ivm schouder blessure )

Chin ups
2x6x21kg ( voelde mijn schouder er uitglijden dus maar weer even wat lichter gaan )
2x6x28kg

Lat pulldown stang achter hoofd
1x15x15kg
2x8x30kg
1x8x40kg
1x8x35kg

Back extensions
1x10xbw
4x10x10kg

Nu lekker een tonijn salade maken. Probeer volgende week zo veel mogelijk bij mijn vriendin te zijn. Zal daar omheen wat trainingen proberen te plaatsen.

Gisteren begonnen met IF 16/8.

Al een tijdje ingelezen en dacht; mooi experiment voor de laatste weken van de cut.

Gisteren alleen lichtelijk mislukt. Heb hem van 12:00 tot 20:00 ingesteld. Ben in de avond naar mijn vriendin en haar familie gegaan. Heel confronterend en emotioneel. Toen wat wijntjes gedronken.
Ben pas om een uur of 23:00 naar bed gegaan. Uiteindelijk sliep ik pas om 05:30. Wekker ging alweer om 07:00.
Geen ontbijt. Op naar het werk. Leven op zwarte koffie tot 12:00 uur. Weer wat til en sleep werk gedaan. Na het werk meteen gegeten op het werk. De auto in. En op naar dansles.

Stevige warming up gedaan en nog wat goede been training. Daarna getraind. Over een paar weken is de showcase. Besloten om daar niet aan mee te doen vanwege teveel hooi op mijn vork. Wil eerst deze contest even volledig afronden.

Na dansles nog even 300 calorieën laten huilen. Thuis nog maar even een bak thee en dan lekker op tijd naar bed.

Morgen vanuit het werk meteen weer trainen. Nu al zin in.

Alleen spookt er wel nogsteeds wat in mijn hoofd. Ik wil proberen alles eruit te halen wat er in zit en zit daarom te twijfelen over de eind foto's. Ben mijzelf al bewust dat ik geen top shape ga neerzetten, maar meedoen is belangrijker dan winnen.

Daarom zit ik in de twijfel om de foto's te laten maken door iemand die verstand heeft van licht, hoek en poseren. Kan iemand mij hier mee helpen?

Goed dat je beseft dat je soms keuzes moet maken en ook nee moet zeggen tegen andere dingen. Wel top dat je volgas voor de contest gaat!

@ foto’s zou je iemand moeten vinden die daar idd wat verstand van heeft, omdat ik en @HillR zelf meedoen kan ik je daar dit jaar niet bij helpen ;)

Ik wil wel foto's maken. Heb een Samsung galaxy S7, maakt super scherpe foto's!!! Gr

Beter geslapen dan afgelopen nacht. Iets te goed zelfs. Werd om 08:15 wakker en moet om 08:30 op het werk. Voordeel aan IF: geen ontbijt. Dus was maar 5 minuten te laat!

Vandaag weer hakken zagen gas geven op het werk. Hier een kleine impressie:

20180627_174914.jpg

Na het trainen rechtsreeks naar de sportschool. Ondanks dat ik nu bezig ben met IF en een cut vind ik het echt een hele goede training:

Deadlift
1x6x40kg
1x6x50kg
1x6x60kg
1x6x70kg

Squat
1x10xstang
1x6x40kg
1x6x50kg ( hier ging het wat moeizamer door de deadlift )
1x6x55kg ( toch proberen)
1x6x50kg ( r.i.p )

Lat pulldown achter hoofd
1x6x32kg
3x6x39kg

Overhead press
3x8x15kg

Hier al aardig verzuurd

Pull ups
3x6x32kg tegengewicht

Abs bankje
2x15

Na het trainen gelijk door naar de supermarkt. Ik kwam bij de kassa en een meisje van ongeveer 16 jaar scande mijn producten. Vol ongeloof zat ze te kijken. Uiteindelijk zegt ze: ' Wow, jij bent echt heel gezond!".
Dus ik begon te lachen. Zegt ze: " Mag ik vragen hoe je dat nou doet? Zo gezond blijven? Je eet zelfs pure chocola!".

Ik bedacht mijzelf: Ik kan nu 2 dingen doen. Of ik vertel heel mijn levensverhaal of ik hou het kort. Dus het enige wat er uit kwam was: ' Tja, gewoon doen."

Maar eigenlijk is het helemaal niet "gewoon doen". Het is niet alleen deze cut die ik goed wil afronden, ik wil hier een lifestyle van maken.

Ik krijg vaak naar mijn hoofd: 'Ja maar je moet toch ook genieten van het leven."

Ja, en dat is het hem nou juist! Ik ben gelukkig als ik mij fit voel. Ik ben gelukkig als ik de sportschool in loop en mijn hoofd leeg kan maken. Ik ben gelukkig als ik transformatie zie waar ik zelf hard voor heb gewerkt.

Maar ik ben bang dat veel mensen dat nooit zullen begrijpen. Daarbij is mijn moeder erg ziek geweest. Ik zal hier niet in detail gaan treden, maar het opent wel mijn ogen.

Daarbij hoef ik maar naar een chocolade reep te kijken en ik kom al een kilo aan.

Hierbij nog even de boodschappen waarvan de caissière van in shock was:

20180627_183436.jpg

Nu ga ik mij klaarmaken en lopend naar mijn vriendin om vervolgens thee te drinken in plaats van wijn. ( oef )

En mocht ik ooit eens geen motivatie meer hebben, dan lees ik deze post gewoon weer eens.

Fijne avond allemaal!

Ik kan er niet over dat jij op de server kast zit/ligt! Gok dat het de server kast is in ieder geval.

Pak een trap

You can do it Lucile!

IF gaat je zeker bevallen:thumbs:

Zo'n zware trainingen uitvoeren nadat je de ganse dag een zware job hebt uitgevoerd ook, niets dan respect!
Winkelkar mag je hier ook komen afzetten (behalve de tonijn, die mag je houden :p) :D

You can do it Lucile!

IF gaat je zeker bevallen:thumbs:

:flexbiceps::flexbiceps:

Zo'n zware trainingen uitvoeren nadat je de ganse dag een zware job hebt uitgevoerd ook, niets dan respect!
Winkelkar mag je hier ook komen afzetten (behalve de tonijn, die mag je houden :p) :D

Moet zeggen dat ik nu wel echt kapot ben hoor haha. Maar goed, we doen het ergens voor. Ik MOET en ZAL er het beste van maken! Thanks voor de support :pressing:

Gisteren alleen thee gedronken met de meidenavond. De lieverds namen zelf ook geen wijn. Hadden wel wat chipjes, En ik zat precies in het midden dus waar kwam de bak terecht. Ze vroegen nog of ik het dan niet te zwaar had waarop ik zei : ach, goed voor mijn ruggengraat. Haha.

Maar huis gegaan en gelijk naar bed. Hele dag al verstopte neus en toen ik in bed lag enorme koppijn. Dacht eerst dat het misschien door de warmte en stof op het werk kwam. Helaas, sochtends was het nog erger.
Snel paracetamol erin en na 2 bakken koffie de serverkasten weer opgeklopt. Alles sorteren. Kabels lostrekken. Oprollen. Rails over. Trappetje op, Trappetje af. Machines aansluiten. Ondertussen 40 graden. Serverkasten naar de andere kant van het gebouw duwen. Poeh.

Ik lunch voortaan met sla, tonijn, tomaten, honing dille saus en 2 crackers met kalkoen filet. Krijg daar echt een boost van. Smiddags nog wat bosbessen, shake, cracker pindakaas.

Snel naar huis even douchen. Even mijn nieuwe awardjes voor het harde werken schoonmaken :
IMG_20180628_152543_378.jpg

Snel naar de fysio. En gelijk goed nieuws; het gaat al een stuk beter. Vooral de lat pulldown achter het hoofd werkt prima. Wanneer ik daarna ga stretchen voel ik alles lekker loskomen. Hij heeft nog alles even wat losgemaakt en hoef pas over 2 weken weer terug. Nogsteeds borst beperken en focussen op schouders en rug.

Net broccoli, kip en 2 gekookte eieren gegeten. ( met de light knoflooksaus van XXL, zo lekker ! )

Net nog even wat pure chocola genomen en ik wacht tot kwart voor 8 met skyr.

IF gaat redelijk goed. Alleen gaat het in het weekendje een dingetje worden. Dus heb mezelf voorgenomen om vrijdag en zaterdag in me eentje op de bank films te gaan kijken met liters thee :roflol:.

Ook in contact gekomen met een fotograaf. Dus die zorg is ook weg. Heb er voor gekozen om een professionele shoot te doen, nog een stok achter de deur. De afspraak is wat eerder dus heb nog maar ongeveer 3.5 week te gaan. En die 3.5 week wil ik ALLES OP ALLES ZETTEN. Ben benieuwd of het gaat lukken. Of ik de alcohol kan laten staan en eindelijk eens een beetje discipline kan opbrengen. Fijne avond allemaal!

In Den Helder zitten ook wel een paar bodybuilders die het best aardig doen. Ik heb er weinig verstand van maar één die ik ken is kampioen geworden ergens. Kun je niet een beetje met dat soort mensen optrekken? Dat motiveert je misschien extra ipv dat het elke dag een strijd is. Want ik lees veel strijd, meer dan nodig.
Just saying.

In Den Helder zitten ook wel een paar bodybuilders die het best aardig doen. Ik heb er weinig verstand van maar één die ik ken is kampioen geworden ergens. Kun je niet een beetje met dat soort mensen optrekken? Dat motiveert je misschien extra ipv dat het elke dag een strijd is. Want ik lees veel strijd, meer dan nodig.
Just saying.

Ik snap wat je bedoeld.
Maar dit is gewoon puur hoe ik het ervaar. En eerlijk gezegd zie ik zelf niet dat ik het elke dag een strijd vind om dit te doen. Zoals ik in mijn andere post ook heb vermeld; dit is juist wat mij gelukkig maakt.

Maar daarbij ga ik niet doen alsof alles soepel verloopt. Ik vind zelf dat ik in deze log zo eerlijk mogelijk moet zijn. Blessures, nieuwe dingen uitproberen, combineren met een zware fulltime baan, hoe ik het combineer met toch nog leuke dingen doen enzo.

Ik ben gemotiveerd. En zal er alles voor geven. Maar inderdaad dat gaat bij mij niet vanzelf. En is het stiekem ook niet elke dag een beetje een strijd als je net begint? De goede wegen zoeken en proberen het maximale er uit te halen zonder enige kennis. Vandaar ook de titel; amateurtje gaat ervoor. :flexing:

Dit wordt een uitdaging! Ik was in de war met de openingstijden van de gym. Dacht dat ze om 7 uur zouden openen. Voor niets vroeg mijn bed uit. Ga zo maar alvast voor de deur staan ofzo haha.

Dus zo even trainen. Weer eens even een progressie foto gemaakt:

IMG-20180630-WA0003.jpeg

Hier nog even een foto van gisteren:

Screenshot_20180630-083539.png

Na het sporten ( wat ik in ongeveer een halfuur moet gaan doen haha ) gelijk door naar huis en opfrissen. Vandaag is de uitvaart.. zo dus even buffelen in de sportschool. Zal eind van de dag de training posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven