Beter geslapen dan afgelopen nacht. Iets te goed zelfs. Werd om 08:15 wakker en moet om 08:30 op het werk. Voordeel aan IF: geen ontbijt. Dus was maar 5 minuten te laat!
Vandaag weer hakken zagen gas geven op het werk. Hier een kleine impressie:
Na het trainen rechtsreeks naar de sportschool. Ondanks dat ik nu bezig ben met IF en een cut vind ik het echt een hele goede training:
Deadlift
1x6x40kg
1x6x50kg
1x6x60kg
1x6x70kg
Squat
1x10xstang
1x6x40kg
1x6x50kg ( hier ging het wat moeizamer door de deadlift )
1x6x55kg ( toch proberen)
1x6x50kg ( r.i.p )
Lat pulldown achter hoofd
1x6x32kg
3x6x39kg
Overhead press
3x8x15kg
Hier al aardig verzuurd
Pull ups
3x6x32kg tegengewicht
Abs bankje
2x15
Na het trainen gelijk door naar de supermarkt. Ik kwam bij de kassa en een meisje van ongeveer 16 jaar scande mijn producten. Vol ongeloof zat ze te kijken. Uiteindelijk zegt ze: ' Wow, jij bent echt heel gezond!".
Dus ik begon te lachen. Zegt ze: " Mag ik vragen hoe je dat nou doet? Zo gezond blijven? Je eet zelfs pure chocola!".
Ik bedacht mijzelf: Ik kan nu 2 dingen doen. Of ik vertel heel mijn levensverhaal of ik hou het kort. Dus het enige wat er uit kwam was: ' Tja, gewoon doen."
Maar eigenlijk is het helemaal niet "gewoon doen". Het is niet alleen deze cut die ik goed wil afronden, ik wil hier een lifestyle van maken.
Ik krijg vaak naar mijn hoofd: 'Ja maar je moet toch ook genieten van het leven."
Ja, en dat is het hem nou juist! Ik ben gelukkig als ik mij fit voel. Ik ben gelukkig als ik de sportschool in loop en mijn hoofd leeg kan maken. Ik ben gelukkig als ik transformatie zie waar ik zelf hard voor heb gewerkt.
Maar ik ben bang dat veel mensen dat nooit zullen begrijpen. Daarbij is mijn moeder erg ziek geweest. Ik zal hier niet in detail gaan treden, maar het opent wel mijn ogen.
Daarbij hoef ik maar naar een chocolade reep te kijken en ik kom al een kilo aan.
Hierbij nog even de boodschappen waarvan de caissière van in shock was:
Nu ga ik mij klaarmaken en lopend naar mijn vriendin om vervolgens thee te drinken in plaats van wijn. ( oef )
En mocht ik ooit eens geen motivatie meer hebben, dan lees ik deze post gewoon weer eens.
Fijne avond allemaal!