XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
2 sec pause squat
1x10xstang
4x6x50kg

Db bench press ultra langzaam naar beneden
4x6x8kg

Seated cable pulley lage grip
4x8x25kg

Pull up small grip
3x6x27kg

Overhead press
3x10x15kg

Back extensions
3x10x10kg

Vond het heel moeilijk om deze training mijn focus er bij te houden. Opzich wel een lekkere training. Weinig pauze en op een lege maag. Voel me wel energiek nu!

Ik zie abs :cheer:

Sterkte met alles!

Goedzo goedzo goedzo:clap:

Ondanks de uitvaart wel een fijn weekend gehad. Ben daarna gelijk doorgereden naar Brabant en het hele weekend lekker van de zon genoten. 2 dagen de bbq aangestoken maar heb me gelukkig een beetje weten in te houden.

Gisteren weer lekker gewerkt en s avonds een duik genomen in het water hier in de buurt. Toen ik eruit wilde klimmen me voet opengehaald. Het zal ook eens niet :roflol:

Toen ik vanochtend vroeg op stond om naar de sportschool te gaan voelde ik met voet al een beetje kloppen. En toen mijn schoenen aangedaan. Hel! :angstig:

Het zit precies op zo'n knobbel van me voet en gaat constant open. Ondanks dat wel lekker gesport:

Squat
1x20xstang
1x8x40kg
1x10x40kg
1x12x40kg
1x10x40kg

DB bench press
4x8x8kg

Overhead press
3x8x15kg

Pull down achter hoofd
4x8x39kg

Abs bankje
1x10 normaal
1x10 langzaam
1x10 ultra langzaam
1x10 normaal

Vanavond sla ik de danstraining over. Aankomende tijd even op slippers lopen en hopen dat het snel dicht gaat. Want zaterdag is Free festival en dan moeten we natuurlijk wel een aantal dansjes doen!!

Vanavond dus denk ik maar lekker van de avond zon genieten.

Fijne dag allemaal !

Ai, das minder van je voet. Toch netjes gesquat hoor!
Verzorg het goed, want een dansje kun je niet skippen op een festival! :eek:

Ai, das minder van je voet. Toch netjes gesquat hoor!
Verzorg het goed, want een dansje kun je niet skippen op een festival! :eek:

Ja ik dacht ik ga wat lager in gewicht en meer reps doen want was bang dat het anders niet zo goed zou gaan haha. Je houding is toch ook wat anders als je als een idiootje loopt en staat.

Nou precies dat vind ik dus ook. Kijk er al sinds februari uit om hier naar toe te gaan hahaha.

Free festival is toch alleen hardstyle

Free festival is toch alleen hardstyle

Neeeee joh.

Screenshot_20180703-101302_Chrome.jpg
Screenshot_20180703-101309_Chrome.jpg
Screenshot_20180703-101316_Chrome.jpg
Screenshot_20180703-101320_Chrome.jpg

Je hebt twee dagen, hard en zacht geloof ik, tenminste dat was vroegah zo ;)

Nee dat is niet meer. Het is nu gewoon 1 dag van 12:00 tot 23:00:hedbang:

Dat is een flink festival geworden met de jaren!:rocker2:

Mwuah nog steeds niet, waar ik heen zou gaan alleen hardstyle of harder is niet mijn ding.

Ik wil op een festival altijd zoveel mogelijk diversiteit. En wat ik persoonlijk vind zo goed mogelijke artiesten.

Van hardstyle tot de flugel bar. Van billenschudden (ja zelfs voor een man)op regeaton tot beuken op techno.

Verschillende podia betekent meer verschillende mensen. Kan ik bij iedereen lekker gek doen. Qua muziek vermaak ik mij al snel

Ik wil op een festival altijd zoveel mogelijk diversiteit. En wat ik persoonlijk vind zo goed mogelijke artiesten.

Van hardstyle tot de flugel bar. Van billenschudden (ja zelfs voor een man)op regeaton tot beuken op techno.

Verschillende podia betekent meer verschillende mensen. Kan ik bij iedereen lekker gek doen. Qua muziek vermaak ik mij al snel

Ah ik begrijp het! Vind ik zelf ook erg leuk inderdaad. Lakedance, mysteryland, emporium, en volgend weekend daydream weer. Hou inderdaad ook van diversiteit maar ging voorheen heel veel naar hardstyle / hardcore feestjes. Begon een beetje te vervelen maar wilde wel weer een keertje heen met een vriendin.

Ah ik begrijp het! Vind ik zelf ook erg leuk inderdaad. Lakedance, mysteryland, emporium, en volgend weekend daydream weer. Hou inderdaad ook van diversiteit maar ging voorheen heel veel naar hardstyle / hardcore feestjes. Begon een beetje te vervelen maar wilde wel weer een keertje heen met een vriendin.
Zo ben ik afgelopen tijd/jaren altijd naar freshtival geweest mysteryland. Wat kleintjes bij ons in de buurt en Kingdance.

Merk wel altijd dat ik echt meerdere podia moet hebben om mij te vermaken. Vind hardstyle/techno leuk maar hou het niet 12u vol. Daarin tegen loop ik graag van podia tot podia en ga ik overal full out.

Zo ben ik afgelopen tijd/jaren altijd naar freshtival geweest mysteryland. Wat kleintjes bij ons in de buurt en Kingdance.

Merk wel altijd dat ik echt meerdere podia moet hebben om mij te vermaken. Vind hardstyle/techno leuk maar hou het niet 12u vol. Daarin tegen loop ik graag van podia tot podia en ga ik overal full out.

Ja heb ik eigenlijk ook. Was dominator vorig jaar savonds ook wel zat... Daarna ook niet meer naar festivals geweest behalve paperclip. Klein en ontzettend gezellig. Maar gelukkig ben ik zaterdag de bob dus ik beslis wanneer we gaan hahaha.

Kan iemand mij een beetje helpen met het plannen van mijn laatste week voor de shoot? Ik dacht aan:

In de laatste week
2 dagen high carb veel drinken en hard trainen

Dan omlaag medium carb 1 dag

Dan 2 dagen low carb en depletion training
Dus laag gewicht en high rep

Laatste dag vocht omlaag
En high carb

Dag erna foto's

Klopt dit een beetje ? Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug