Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou niet kloten met vocht, kans dat je dit verneukt (zeker bij vrouwen) is behoorlijk groot. Ben je een enorme vochtballon dan voor een dag of 5.

• Topic Starter Topic Starter
Zou niet kloten met vocht, kans dat je dit verneukt (zeker bij vrouwen) is behoorlijk groot. Ben je een enorme vochtballon dan voor een dag of 5.

Dus gewoon doorgaan met wat ik altijd doe ? Niks aanpassen aan voeding vocht en zout?

Je kunt wat lowcarb dagen doen (evt met depletion trainingen, maar dit is geen pretje) en dan proberen te laden. Per uur aankijken hoe je erbij staat.

Sowieso moet je dit al een keer geprobeerd hebben voordat je het toepast voor je shoot aangezien het een hit or miss is.

Je kunt wat lowcarb dagen doen (evt met depletion trainingen, maar dit is geen pretje) en dan proberen te laden. Per uur aankijken hoe je erbij staat.

Sowieso moet je dit al een keer geprobeerd hebben voordat je het toepast voor je shoot aangezien het een hit or miss is.

Daar heb je gelijk in..

Misschien beter om dat pas volgend jaar dit toe te passen met de contest nadat ik het een keer heb geprobeerd.

Thanks!

Na 18 uur vasten is dit eeeeeeecht heaven.

Screenshot_20180704-122537_MyFitnessPal.jpg

Hier weer even een update. Laten we zeggen dat het momenteel ( weer ) even lastig gaat.

Het spijt me als mijn log meer gezeur wordt dan iets leuks om te lezen, maar het lijkt wel alsof er steeds 10 stemmetjes in mijn hoofd zitten die zeggen dat ik het niet goed doe.

Zoals veel van jullie weten sport ik pas sinds oktober 2017. Daarvoor uiteraard ook altijd veel gedaan, wedstrijdzwemmen, waterpolo, atletiek, dansen, van alles.
Maar dit is voor mij best next level.
Het vervelende in mijn hoofd is, is dat als ik 1 keer een slippertje maak, ik meteen denk dat alles weggegooid is.

Ik weet niet of het komt door mijn lengte. Ik weet niet of het komt door mijn bouw. Ik weet niet of het komt door mijn voedingsplan of trainingsplan, maar in mijn ogen veranderd er niks.
En soms heb ik het daar even heel moeilijk mee, en slaat de onzekerheid weer toe.

Gisteravond weer een domme fout gemaakt. Vriendinnetje vroeg of ik bij haar kwam eten. Heb gezegd dat dat wel kon, maar dat ik dan graag kipfilet, broccoli en 2 gekookte eitjes wilde.

Eindstand; we aten al om 18:00 uur. Ze was de eitjes vergeten. Was best weinig groenten en had daarna nog best een trek. Probleem 2; niks in huis wat ik eventueel nog zou kunnen eten. Dus toen maar thee drinken. Heul veul thee.
Vervolgens trekt zij een pakje droge crackers open. Dit was rond 21:00. En ik had het zwaar. Heel zwaar. Nog meer thee. 6x naar de wc. Ik dacht, gewoon even doortrekken en morgen komt het wel weer goed.

Maar sindsdien. Cravings. Niet normaal. Ik ging boodschappen doen en ben 6x langs de wijn, koekjes, chocola en allemaal andere lekkernij gelopen. Met constant het stemmetje; wat maakt het uit het kan echt wel een keer.

Ik heb me met avondeten maar even volgepropt met kipfilet en aardappeltjes en Broccoli. Vervolgens magere kwark, 30gram whey choco karamel, bevroren frambozen klein maken in een blender en 20 gram pure chocolade gerapst en dat gemengd. En dat was hemels.

Ik heb dus 18 uur gevast. Terwijl dit niet de bedoeling was. En hell nah dit ga ik niet meer doen. 18 uur is echt te veel voor me.

Maar goed. Ik wil hier ook geen volledige zeik log van gaan maken want ik merk al dat er weinig animo is. Maar ik wil wel gewoon eerlijk kunnen zijn.
Ik heb daarom ook gewoon echt diep en diep respect voor de andere meiden. Voor alle deelnemers overigens. Iedereen doet het op zijn eigen manier.

Ik heb nog 24 dagen tot de shoot. Waarin ik 2 festivals heb. 1 diner met het werk. Een zuipkermis en nog veel te veel mooie zomeravonden.

Please lord, die negatieve stem moet uit mijn hoofd. Want ik kan dit echt wel 3 weken volhouden. Ik moet en zal.

Dus. Bedankt voor het lezen weer. Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg sporten en wegzweten op mijn werk waar het ongeveer 40 graden is.

Slaap lekker allemaal!

Kop op, moed erin houden!
Vind het wel sneu van je avondje met je vriendin, zeker als je doorgeeft wat je liefst wenst te eten...
Een hele avond honger hebben en dan zo gaan slapen is allesbehalve aangenaam en komt ook je humeur niet te goed.

18 uur vasten is gewoon f*cking lang :eek: Ik word na 14 à 16u al knettergek van de honger.
Begrijp je wel helemaal, ben zelf ook pas sinds januari écht met krachttraining bezig en vraag me ook de hele tijd af of ik het wel goed doe of niet.
Of er genoeg vooruitgang is, want zelf zie ik het niet echt.
Zou ik niet beter dit, of beter dat, of beter,...
Het is vooral een kwestie van mindset denk ik, maar die verander je niet op 1-2-3.

Ik vind dat je supergoed bezig bent, en om zulke cravings te hebben heb je echt wel goede keuzes gemaakt vandaag.
Geef jezelf een schouderklopje in plaats van zo streng te zijn ;)
24dagen is tijd zat, tussendoor kun je zeker wel eens genieten!

Slaaplekker, en een fijne training morgen ;)

Zoals veel van jullie weten sport ik pas sinds oktober 2017.

No no, je doet dit al sinds oktober 2017:)
Er zijn mensen die sporten 'ns 1-2 keer en gooien dan de handdoek in de ring. Jij bent hartstikke goed bezig. Die mindere momenten in je brein ook, horen er een beetje bij tijdens zo'n cut denk ik dan. En hier kan je dan even lekker je hart leegstorten, daar zijn wij voor;)

Morgen is weer een dag, weer een dagje dichterbij die shoot. Weer een dag om te knallen voor zo'n ontzettend gaaf doel!:hedbang:

Ik snap je struggles meis, echt super kut. Maar bedenk waar je het voor doet, jezelf! Omdat je een doel hebt!

Het is echt niet zo dat de rest wel altijd 100% voluit kan gaan. Je bent ook opeens van etensstijl veranderd he, misschien is IF gewoon niet voor je weggelegd, cravings betekent voornamelijk te laat gegeten, waardoor je dusdanig honger krijgt dat je meer trek krijgt in slecht eten ipv goed eten.

Laatste weekjes, even doorzetten!

Als troost, ik ben gisteren compleet de mist in gegaan. Naast mijn reguliere eten heb ik ook nog als “lunch” een dikke hamburger met frietjes op, als avondeten een steak met eindeloos frietjes, als toetje zon chocoladecakeje waar de gesmolten chocola uitstroomd met ijs en toen ik in het hotel was nog veel te veel snoepjes :treuren:

MAAR!!!! Dat betekent niet dat alles is weggegooid, vandaag gewoon weer op strak regime, en het betekent hooguit een dag stilstand en het vocht is morgen weer weg.

Het is ook niet niks om 8 weken voluit aan de bak te gaan, dat is zwaar.

Heel veel respect dat je die stomme droge crackers hebt kunnen weerstaan, je komt er wel meis, ik weer zeker dat je wel progressie maakt, probeer de laatste weken veel te poseren, zodat je bij de fotos een goed idee hebt hoe het moet.. want poseren is best een uitputtingsslag, helemaal als je al een tijdje onder onderhoud eet..

En ik vind je log leuk om te volgen hoor!

Even doorbijten chick!! :kiss: JE KUNT HET!!

Goede vorderingen heb je gemaakt! Mijn complimenten daarvoor.
Vaak zie je je eigen vorderingen niet zo goed, je omgeving ziet ze wel.

Het is allemaal niet makkelijk. Als je echt honger hebt leer je jezelf pas echt goed kennen.
Tot het naadje aftrainen heb ik nooit gekund, daar houdt voor mij de zelfdiscipline gewoon op. Jammer, maar het zij zo.
Ik zie dat dat bij jou al stukken beter gaat.

Ga jezelf de laatste dagen geen gekke beperkingen qua eten en drinken opleggen of nieuwe dingen verzinnen als je dat nog nooit eerder geprobeerd hebt.
Gewoon niet doen. Blijf bij je dieet.

Persoonlijk vind ik dat af en toe een cheatdagje je echt niet ver terug zet in de tijd. Zoals hierboven al gezegd.
En geestelijk kan het zelfs wel eens positief werken. Dan kun je er weer even tegen aan.

Het gaat je wel lukken. Succes!

Wat hebben jullie berichten mij goed gedaan zeg.

Gisteravond heb ik nog een hele tijd wakker gelegen om te achterhalen waar dit nou vandaan komt. Ik ben erover uit dat ik weer eens teveel hooi op mijn vork nemen. Ben hier erg goed in..

Ik werk fulltime in een erg warm datacenter momenteel. Ben hier nu bijna 3 weken aan het werk, en had hiervoor totaal geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen. Vergt erg veel energie en lichamelijk kost het het ook wel wat.

Elke maandag train ik.

Daarbij dans ik dus ook elke dinsdagavond. Gelijk uit het werk ga ik daar heen. Dansen, daarna nog sporten en weer 45 minuten terug rijden. Ben dus meestal pas rond half 10 thuis.

Woensdag is mijn standaard meiden avond waarop ik dus de meeste cravings heb. Normaliter dronken we zo 2/3 flessen wijn weg met zijn 3en. En nu drink ik netjes thee.

Op donderdag ga ik weer naar de sportschool. Op vrijdag wil ik meestal wel mijn vrienden zien. Mijn weekenden zitten nogsteeds vol met feestjes of leuke dingen omdat ik dat gewoon niet wil en kan missen.

De meeste van jullie weten ook dat mijn relatie in december is geëindigd maar ik kan met een hele grote glimlach zeggen dat we het opnieuw aan het proberen zijn. Betekend alleen wel dat het heen en weer rijden naar Eindhoven ook vaak gebeurd.

Dan nog het overlijden van mijn vriendin haar vader. Heb het idee dat ik niet de tijd heb genomen en dat ik dat nu een beetje besef.

Momenteel zijn mijn ouders op vakantie dus de boodschappen, schoonmaak, was, koken en het zorgen voor de dieren komt er ook nog bij.

Slaap iets te weinig en tadaa; je hebt een lichtelijk overspannen tienermeisje van 16 die piekert over ALLES.

Dus dat moet anders. Voorheen schreef ik ontzettend veel en heb besloten dit weer te gaan doen.

Toen ik vanochtend wakker werd en de berichten las, schoot mijn motivatie weer omhoog. Jullie hebben gelijk. Ik kan moeilijk nu zomaar opgeven. En na regen komt zonneschijn, lekker cliché maar ik zie mezelf al shinen op de fotoshoot.

En of het nou goed is of niet, dat maakt mij dan uiteindelijk niet meer uit. Ik heb er hard voor gewerkt, En ben doorgegaan op het moment dat ik dacht dat falen de enige optie was.

Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes. Vanaf nu wordt er een stuk meer positiviteit hier gebracht en zal ik zelf proberen om war minder kritisch en onzeker te zijn.

Zo lekker nog kwark met whey framboos en chocolade maken. Vervolgens langs de kapper en daarna lekker trainen. Ik zal zo mijn training posten. Ik verwacht er alleen momenteel niet heel veel van want ik ben K-A-P-O-T.

Bedankt allemaal :heart:

( oja )
17 juni
75kg
Taille 74cm

5 juli
73.2kg
Taille 69cm

Thats the spirit chick! En wat een meting!!!! Heel goed!

Thats the spirit chick! En wat een meting!!!! Heel goed!

Dank je wel meis!

Ja ik woog me steeds alleen maar.. En wist dat ik me na de vakantie had gemeten. Ik dacht vanochtend; laat ik het weer eens doen. En ja dit motiveert gelukkig ook weer. Ik zie het zelf gewoon niet ( behalve vanochtend ) en het doet mij goed.

Oja, voor de deskundigen onder ons. Is een koud bad nou wel of niet goed voor spierherstel? Ik lees echt ontzettende tegenstrijdige artikelen hierover..

Geen deskundige maar volgens mij is warmte beter voor je spieren dan kou...

Omdat op dbb het niveau toch altijd weer zo lekker hoog is. Ik lees extra cardio!:hornyna:

Wauw, wat een resultaat!
Goed zo dat je de moed teruggevonden hebt :)

Super outfit ook :cool:

Zo ik dacht dat het geen goede training zou worden.. Tot ik begon met squatten.

Squat
1x10xstang
4x6x60kg

Deadlift
1x6x40kg
1x6x60kg
1x6x70kg
1x6x80kg
1x6x80kg (pr)
1x3x80kg (wooop)

Chin up
2x6x18kg tegengewicht

Lat pulldown achter hoofd
4x8x39kg (moeizaam maar voelt lekker)

Hierna even me schouder gerekt maar voelde gelijk een gigantische knak

Leg extensions
3x10x39kg

Triceps pushdown
3x8x9kg

Nog beetje nalopen en 6min rennen niveau 10. Nog uitgelopen maar daarna wel echt dood.

Heerlijke training.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven