Wat hebben jullie berichten mij goed gedaan zeg.
Gisteravond heb ik nog een hele tijd wakker gelegen om te achterhalen waar dit nou vandaan komt. Ik ben erover uit dat ik weer eens teveel hooi op mijn vork nemen. Ben hier erg goed in..
Ik werk fulltime in een erg warm datacenter momenteel. Ben hier nu bijna 3 weken aan het werk, en had hiervoor totaal geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen. Vergt erg veel energie en lichamelijk kost het het ook wel wat.
Elke maandag train ik.
Daarbij dans ik dus ook elke dinsdagavond. Gelijk uit het werk ga ik daar heen. Dansen, daarna nog sporten en weer 45 minuten terug rijden. Ben dus meestal pas rond half 10 thuis.
Woensdag is mijn standaard meiden avond waarop ik dus de meeste cravings heb. Normaliter dronken we zo 2/3 flessen wijn weg met zijn 3en. En nu drink ik netjes thee.
Op donderdag ga ik weer naar de sportschool. Op vrijdag wil ik meestal wel mijn vrienden zien. Mijn weekenden zitten nogsteeds vol met feestjes of leuke dingen omdat ik dat gewoon niet wil en kan missen.
De meeste van jullie weten ook dat mijn relatie in december is geëindigd maar ik kan met een hele grote glimlach zeggen dat we het opnieuw aan het proberen zijn. Betekend alleen wel dat het heen en weer rijden naar Eindhoven ook vaak gebeurd.
Dan nog het overlijden van mijn vriendin haar vader. Heb het idee dat ik niet de tijd heb genomen en dat ik dat nu een beetje besef.
Momenteel zijn mijn ouders op vakantie dus de boodschappen, schoonmaak, was, koken en het zorgen voor de dieren komt er ook nog bij.
Slaap iets te weinig en tadaa; je hebt een lichtelijk overspannen tienermeisje van 16 die piekert over ALLES.
Dus dat moet anders. Voorheen schreef ik ontzettend veel en heb besloten dit weer te gaan doen.
Toen ik vanochtend wakker werd en de berichten las, schoot mijn motivatie weer omhoog. Jullie hebben gelijk. Ik kan moeilijk nu zomaar opgeven. En na regen komt zonneschijn, lekker cliché maar ik zie mezelf al shinen op de fotoshoot.
En of het nou goed is of niet, dat maakt mij dan uiteindelijk niet meer uit. Ik heb er hard voor gewerkt, En ben doorgegaan op het moment dat ik dacht dat falen de enige optie was.
Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes. Vanaf nu wordt er een stuk meer positiviteit hier gebracht en zal ik zelf proberen om war minder kritisch en onzeker te zijn.
Zo lekker nog kwark met whey framboos en chocolade maken. Vervolgens langs de kapper en daarna lekker trainen. Ik zal zo mijn training posten. Ik verwacht er alleen momenteel niet heel veel van want ik ben K-A-P-O-T.
Bedankt allemaal
( oja )
17 juni
75kg
Taille 74cm
5 juli
73.2kg
Taille 69cm