Fitness Seller

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog aardig wat spierpijn aanwezig en moet nog wel los kunnen gaan vandaag dus ik doe vandaag iets rustiger aan.

2 sec pause squat
1x10xstang
4x6x40kg

Stervende zwaan Chin up
1x3xbw
1x2xbw

Leg extensions
3x10x39kg

Db bench press ( met je b**kes in de zon... )
4x6x9kg

Side raise
4x8x4kg

Abs bankje
3x10x10kg

Geen cardio, die komt de rest van de dag wel.

Wordt wel kut met eten. Misschien maar een dikke shake mee in de auto nemen en op het festival iets gezonds zoeken. Misschien een paar drankjes maar moet ook nog naar huis rijden dus geen excuus om te cheaten!
Fijn weekend allemaal!!

Extra stappen maken dat compenseert al gauw.
50k of niks hup!

Of paar pillen erin. Vreet je bijna niks meer en beweegt als een gek. Dat is pas lekker cutten.

Nou schade is niks. Misschien wel zieke cut dag :).

Shake
Wrap kip
4L water
1 bier
1 baco

Ondertussen op 26000 stappen.

En het is 8 uur geweest dus geen eten meer. Maar moet zeggen dat ik ook echt geen honger heb.

Komt morgen wel om 12:00 uur haha. Of ik zie het als een vast en morgen de hele dag eten. Komtguuuuud.

Zo dat was mij een feestje wel. Eigenlijk geen moment stil gestaan, behalve als ik water ging halen.

Leuk feestje, leuke locatie, prima cardio.

Als ik mijn app moet geloven:
36306 stappen
31.96km
1687 calorieën

Ga er niet van uit dat dit heel accuraat is, maar goed toch leuke cijfertjes.

Toen ik naar huis reed heeft mijn auto het nogal begeven. Vloog op de snelweg in zijn vrij ( leuk als je pittig doorrijd ). Kon vervolgens alleen maar rijden met me hand erop zodat hij er niet meer uitvloog.

Van de week dus maar lekker op de fiets naar het werk.

Net thuis toch maar even een wrap gegeten. Aangezien er verder niks was ingekomen.

Late night diner:
1 wrap met salami ( spannend hè)
1 glas rode wijn

Mijn benen zijn meer dan dood. Voel de deadlift nog steeds. En me hamstring, kuiten en quads staan op springen. Zo lekker naar bed en morgen gewoon weer verder met gezonde voeding.

Mijn moeder maakt lekker witlof salade en de rest van de dag maar even een shitload eiwitten naar binnen werken die ik vandaag heb gemist.

Was een geslaagd feestje, volgend weekend naar daydream!

Ik weet niet of dit KAN kloppen maar toen ik mij vanochtend woog...

71.7kg (-1.5)

Lekkeeeeeeeeeer!
Gisterochtend buik getraind en ik weet niet wat er is gebeurd maar kon vanochtend nauwelijks rechtop komen in bed:o.

Volgend weekend weer een feestje en ik denk dat ik dan gewoon weer een paar alcoholletjes doe en de rest water. Bevalt mij eigenlijk wel!

Lets all pray dat ik morgen niet dood ga van de spierpijn en ik gewoon kan gaan sporten!

Nice, super goed bezig!
Met de hitte is water sowieso de beste optie :) Echte party animals vermaken zich prima zonder sloten alcohol :D

Nice, super goed bezig!
Met de hitte is water sowieso de beste optie :) Echte party animals vermaken zich prima zonder sloten alcohol :D

Oh het was echt geweldig om te zien. Savonds waren het allemaal kasplantjes zonder enige beweging en ik stond een hele workout te doen. Geweldig, vooral omdat ik voorheen ook wel een kas plantje was :p

• Like
Waarderingen: Bubs
Heeft iemand killer workouts voor onderste en middelste buikspieren ?

Je kunt de buikspieren niet in verticale zin specifiek trainen. Het is namelijk 1 spier en bestaat niet uit onderdelen. Vergelijk het met een touw: als je daaraan trekt kun je niet meer de nadruk leggen op het begin, midden of eind.

Lying / hanging legraises, lekker langzaam uitvoeren, goed op ademhaling letten en lekker aanspannen.

Cable crunches vind ik ook altijd een fijne.

Verder doe ik zelf nooit zoveel abs, vind dat zo kut :roflol:

Ik doe ook knee/leg raises en allerlei plankoefeningen :)

Je kunt de buikspieren niet in verticale zin specifiek trainen. Het is namelijk 1 spier en bestaat niet uit onderdelen. Vergelijk het met een touw: als je daaraan trekt kun je niet meer de nadruk leggen op het begin, midden of eind.

Aha! Dus al die workouts die je wel eens ziet voorbij komen zijn bullshit..

Aha! Dus al die workouts die je wel eens ziet voorbij komen zijn bullshit..
Jep.
Wat uiteraard wel kan is de focus op obliques en serratus leggen, daardoor zou je eventueel een algeheel meer ontwikkelde buik krijgen wat dan visueel de indruk werkt dat je ‘betere’ buikspieren hebt.

Ik had afgesproken om bij een vriendin even te gaan zwemmen. Auto staat in de maak dus ik dacht waarom ga ik niet lopend! Kan ik gelijk even me benen weer strekken na gisteren.

Screenshot_20180708-192610_MapMyRun.jpg

Straks weer terug dus dat betekend:
7km
468 calorieën

Whoooop! Morgen begint de IF weer!

Ik weet niet of dit KAN kloppen maar toen ik mij vanochtend woog...

71.7kg (-1.5)

Lekkeeeeeeeeeer!
Gisterochtend buik getraind en ik weet niet wat er is gebeurd maar kon vanochtend nauwelijks rechtop komen in bed:o.

Volgend weekend weer een feestje en ik denk dat ik dan gewoon weer een paar alcoholletjes doe en de rest water. Bevalt mij eigenlijk wel!

Lets all pray dat ik morgen niet dood ga van de spierpijn en ik gewoon kan gaan sporten!
Kan prima kloppen. Toen ik vannacht terug kwam van Dreamfields voor de grap ook even op de weegschaal gaan staan, -4kg :o

Geen auto dus alles op de fiets. Extra cardio.

Deze training een keer wat lichter in gewichten en meer reps.

Ass to the grasssss squat
1x10xstang
4x10x40kg ( hier al trillende beentjes pooooh )

Dumbell bench press
4x10x8kg

Side raise
4x10x4kg

Lat pulldown achter hoofd
4x10x32kg

Leg extensions
4x10x39kg

Abs bankje
10x normaal + 10x links rechts (2x)

Abdominal brunch
4x10x36kg

Hebben jullie ook wel eens dat een oor dicht gaat zitten tijden kracht training? Wat kan je hier tegen doen want duurt bij mij echt wel paar uur voordat me oor weer open is hahaha.

Vanavond nog even een stukje wandelen.

Lekker gewerkt weer hoor. Mijn oren blijven altijd gewoon open tijdens en na het trainen:o

Goeie train! Misschien zit er een prop in je oor?

Klein gaatje kan ook, dan komt er door de druk lucht in je oor en lijkt het alsof deze dicht zit. Ik heb het weleens door het klapperen van de wind tijdens het rijden met een open raampje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven