Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb opeens zo ontzettend veel zin in brood... kan mijzelf niet eens meer bedenken wanneer ik dat voor het laatst heb gegeten eerlijk gezegd... dus ik heb zo gerekend dat ik nog lekker brood kan eten morgen:
Ideaal zeg! Mijn struggles zijn begonnen, dat betekent dat @Punjab nu allllles mag eten wat ik niet mag eten. Laatst bestelling geplaatst bij de AH omdat ik te lui ben om zelf boodschappen te doen
Ideaal zeg! Mijn struggles zijn begonnen, dat betekent dat @Punjab nu allllles mag eten wat ik niet mag eten. Laatst bestelling geplaatst bij de AH omdat ik te lui ben om zelf boodschappen te doen
Oh wat ernstig zeg. Ik ken het ik ken het ik ken het. Elke dag netjes mijn ijsbergsla met tonijn, En geloof me vind het heerlijk hoor. Maar gister op het werk werd er tonijn salade gemaakt. INCLUSIEF MAYO ETC.
De snoeppot wordt vaak bijgevuld ( met van die lekkere zuurtjes weet je wel ) en ik mis de koffie met melk en suiker stiekem best wel. De vorige keer had een collega koffie voor me gemaakt met alles erin... heb het met pijn in mijn hart weggegooid...
Dan nog niet gesproken over chocolade. Ik ben chocola verslaafd. Heerlijk hoor wat ik elke avond eet (kwark met choco whey) maar het is nou eenmaal anders.
IK WIL DE JOHHNY DOODLE MET FUDGE.
Ik weet hoe je je voelt. Het eerste wat ik ga doen na mijn fotoshoot is een tosti eten. Met kruidenboter. En een suiker donut. Een glas wijn en een wit bolletje met melk chocolade vlokken...
Ik wil mee klagen over de struggles: mijn collega is begonnen aan haar dagelijkse gigantische chocoladewafel (ja, de geur kruipt in mijn neus) en straks volgen nog wel 2 pakjes crackers met look/fijne kruiden smaak (waar ik ook lekker van de geur mag meegenieten, uiteraard!).
Zelf had ik 30gr muesli, 3 aardbeien, 30gr bosbessen en 125gr magere yoghurt