AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mee klagen over de struggles: mijn collega is begonnen aan haar dagelijkse gigantische chocoladewafel (ja, de geur kruipt in mijn neus) en straks volgen nog wel 2 pakjes crackers met look/fijne kruiden smaak (waar ik ook lekker van de geur mag meegenieten, uiteraard!).

Zelf had ik 30gr muesli, 3 aardbeien, 30gr bosbessen en 125gr magere yoghurt :eyes:

Bohhh, cutting life sucks he.

Gelukkig kunnen we ons leed delen :cheer: Is echt supergezellig, cranky vrouwen bij elkaar :D

Bohhh, cutting life sucks he.

Gelukkig kunnen we ons leed delen :cheer: Is echt supergezellig, cranky vrouwen bij elkaar :D

Bij mij kun je het nu écht cutten noemen denk ik, ik eet nog altijd 1500kcal/dag...
Hoewel mijn lijf dat wel anders lijkt te ervaren blijkbaar.
Jullie last van "ambetantigheidjes"?

Lol, dat Vlaams is onverstaanbaar hé :roflol:
Kwaaltjes ten gevolge van de cut...
Hoewel ik best voldoende slaap ben ik bijvoorbeeld best vermoeid (tot het bijna in slaap vallen in de auto als ik naar huis rijd 's avonds), koud hebben, wat duizelig, maandstonden die amper doorkomen,...

• Topic Starter Topic Starter
Oooooh jaaaaaa lekker klagen heerlijk!
Ik zit aan mijn 80ste bak koffie om de honger te stillen.

Maar hier maar even een kleine motivatie voor mezelf:

20180711_102916.jpg

Lol, dat Vlaams is onverstaanbaar hé :roflol:
Kwaaltjes ten gevolge van de cut...
Hoewel ik best voldoende slaap ben ik bijvoorbeeld best vermoeid (tot het bijna in slaap vallen in de auto als ik naar huis rijd 's avonds), koud hebben, wat duizelig, maandstonden die amper doorkomen,...

Ahhhhhh, daar kan ik wat mee :roflol:

Praat me er niet van hoor. Ik heb last van m'n knieen van het vele wandelen. Al 2 weken continu hoofdpijn. Ook echt super moe en, hele dag kippevel van de kou, vannacht werd ik zelfs wakker omdat ik lag te klappertanden.

Je moet er wat voor over hebben é :eyebrow:

Ik slik op het moment mijn anticonceptie door, want ik verander in een emotioneel wrak gedurende die week en dan kan ik mezelf echt niet tegenhouden wanneer ik in onze snoep/chocolala kijk, dus dat weet ik even niet :roflol:

Praat me er niet van hoor. Ik heb last van m'n knieen van het vele wandelen. Al 2 weken continu hoofdpijn. Ook echt super moe en, hele dag kippevel van de kou, vannacht werd ik zelfs wakker omdat ik lag te klappertanden.

Ik slik op het moment mijn anticonceptie door, want ik verander in een emotioneel wrak gedurende die week en dan kan ik mezelf echt niet tegenhouden wanneer ik in onze snoep/chocolala kijk, dus dat weet ik even niet :roflol:

Vind je IF echt niks ? Ik merk wel ( als ik niet van die achterlijk lange vastperiodes neem ) dat ik niet meer zoveel last heb van mijn moodswings. En geloof me, Die had ik veel hahahaha

Vind je IF echt niks ? Ik merk wel ( als ik niet van die achterlijk lange vastperiodes neem ) dat ik niet meer zoveel last heb van mijn moodswings. En geloof me, Die had ik veel hahahaha

Ik heb maar 900 kcal te verdelen, dat is al IF to the max, ik vast zowat de hele dag :roflol: Het zijn 3 maaltijden, een eiwitreep, tonijn met sla en avondeten... Ik eet de reep zo laat mogelijk in de ochtend.. maar vandaag had ik om half 9 dusdanig honger dat het wel moest. Ik moet ook nog wel enigszins functioneren. Dan straks om 13.00u mijn tonijn, en rond 18.30 mijn avondeten.. en that was it mann :( (Tussendoor nog wel 2 blikjes cola zero cherry en een blik monster, dat zijn ook een beetje maaltijden voor mij............................)

Ok, niet zo abnormaal dus :)
Zat al moet de poeperds (= schrik) dat ik zwanger zou zijn :eek:
Doorslikken doe ik zelden, kan mijn cravings (gelukkig) onder controle houden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb maar 900 kcal te verdelen, dat is al IF to the max, ik vast zowat de hele dag :roflol: Het zijn 3 maaltijden, een eiwitreep, tonijn met sla en avondeten... Ik eet de reep zo laat mogelijk in de ochtend.. maar vandaag had ik om half 9 dusdanig honger dat het wel moest. Ik moet ook nog wel enigszins functioneren. Dan straks om 13.00u mijn tonijn, en rond 18.30 mijn avondeten.. en that was it mann :( (Tussendoor nog wel 2 blikjes cola zero cherry en een blik monster, dat zijn ook een beetje maaltijden voor mij............................)

PohPoh ernstig..

Ik gisteren om 5 uur een maaltijd salade, kwark met whey en 20 gram pure chocola en na het dansen een appel. Dat was het.
Ik moet nog 61 minuten wachten. Ik moet van mezelf. DISCIPLINE. Eten zit tussen je oren.

Maar momenteel ruik ik zelfs eten die er niet is...

Ok, niet zo abnormaal dus :)
Zat al moet de poeperds (= schrik) dat ik zwanger zou zijn :eek:
Doorslikken doe ik zelden, kan mijn cravings (gelukkig) onder controle houden.

Nee hoort er bij, de trainingintensiteit wordt verhoogd of blijft het zelfde terwijl inname van kcal wordt verminderd. Vaak doe je ook meer cardio en heeft je lichaam minder voeding/tijd om te herstellen, resulteert vanzelf in kwalen.

Zorg je wel dat je genoeg vetten binnenkrijgt? Dit is wel van belang voor je hormonale gebeuren. Volgens mij ben jij ook vrij licht he, laag vetpercentage? Dat heeft ook invloed op je menstruatie. Als mensen heel laag in vetpercentage komen te staan worden ze bijv. niet meer ongesteld. Het punt waarop dat dus minder wordt / niet meer gebeurt is voor iedereen ook anders natuurlijk.

PohPoh ernstig..

Ik gisteren om 5 uur een maaltijd salade, kwark met whey en 20 gram pure chocola en na het dansen een appel. Dat was het.
Ik moet nog 61 minuten wachten. Ik moet van mezelf. DISCIPLINE. Eten zit tussen je oren.

Maar momenteel ruik ik zelfs eten die er niet is...

Zat er maar eten tussen mijn oren :haha::haha:

Doorzetten meid! :D komt goed!!

Nog 30' hier en dan mag ik van mezelf 60gr ham met 15gr phildadelphia light :o
Ik ruik ook constant eten dat er niet is, in de auto naar het werk bijvoorbeeld steak met frieten (om 7u 'smorgens) haha :roflol:

@HillR Iets van een 45-50gr vet per dag, das nét geen gram per kg. Geen idee of dat te weinig is... Vetpercentage is (volgens de weegschaal, dus niet helemaal betrouwbaar) 17% op dit moment.
Ben wel 8% gedaald in 8 weken tijd, evenals 7kg verloren...

@Lucille2405 Hop hop naar de toptop, het lukt je wel! :cheer: Nog slechts 52 minuten! :D

Nog maar 51 minuten...

Ander vraagje. Rekenen jullie koffie ook als waterinname of niet ?

Ik probeer vast te houden aan zeker 3L water per dag zonder andere dranken (thee, koffie, light dranken,...) bij te rekenen.
Nog 23' volhouden!

Ik probeer vast te houden aan zeker 3L water per dag zonder andere dranken (thee, koffie, light dranken,...) bij te rekenen.
Nog 23' volhouden!

Ja ik ga vandaag eens meten inclusief koffie en morgen alleen water. Dan kan ik kijken hoeveel ik moet drinken in mijn laatste week.

Nu nog maar 21!!!

• Like
Waarderingen: Bubs
Heerlijk! Nog 46' wachten hier :p
Ik post maar niet wat ik ga eten, krijg je misschien alweer honger van :roflol:

Strak hoor!

En dat eten............. :heart: Al vind ik rijstwafels echt supersmerig. Ik heb net een half uur eerder mijn tonijn met sla op. /ruggegraat

Ik vind tonijn uit blik smerig :o

Nu wil ik het mijne toch ook delen :p
150gr courgetteslierten
150gr champignons
150gr bloemkool
50gr volkoren pasta
200gr zelfgemaakte bolognaisesaus
30gr emmentaler light

Alles samen toch maar een schappelijke 625kcal :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug