AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ewa ewa, ola senorita , bizzey 2018

Ja ik voelde me echt de shit.
Screenshot_20180715-092343_Instagram.jpg

Maar echt... blasterjaxx en Tony junior. t*ring wat was dat vet.

Op het kotsen na, een fijn festivalletje gehad dus :)
Warmte en alcohol, het zijn dooddoeners... Gelukkig heb je de rest van de avond wel nog kunnen genieten.

En damn, 37km :eek:

37km..say what?! Lekker dagje gehad dus..op het kotsen na!

Ja echt 37km... En dat voel ik. Vooral omdat ik met mijn training daarvoor ook voor verzuring ging.
Maar het laatste uurtje ging hard. Ik heb nog nooit vooraan gestaan. Ik denk dat menig hebben gedacht dat ik zwaar van de kaart was. Ik heb geen seconden stil gestaan. Het was zooooo vet. Behalve die camera op mijn b**kes... dat was niet vet...

Ik wil wel elke ochtend zo wakker worden:

:eyebrow: Looking good!

Even off topic. VAKANTIE GEBOEKT ! :cheer:

9 dagen naar fuertaventura!
TUI Sensimar royal Palm resort & spa.

Ohohoh ik kan echt niet wachten. Nog 54 dagen!!

Screenshot_20180715-223249_TUI Nederland.jpg
Screenshot_20180715-223255_TUI Nederland.jpg

Met fitness.. En een spa.. En lekker eten... En een prachtige omgeving... En.. En.. En..

Wooohoooo

Zalig! Iets om naar uit te kijken :)

Even off topic. VAKANTIE GEBOEKT ! :cheer:

9 dagen naar fuertaventura!
TUI Sensimar royal Palm resort & spa.

Ohohoh ik kan echt niet wachten. Nog 54 dagen!!

Screenshot_20180715-223249_TUI Nederland.jpg
Screenshot_20180715-223255_TUI Nederland.jpg

Met fitness.. En een spa.. En lekker eten... En een prachtige omgeving... En.. En.. En..

Wooohoooo
Ziet er goed uit! Lekker adults only:woot:

Even de week een beetje omgegooid. Auto weer kapot dus hopen dat mijn vader het nog kan maken voordat hij morgen weer 4 weken weggaat.

Ik reed vrijdag avond vol volle moed met mijn bakje eten op mijn schoot naar Eindhoven en toen klapte hij weer uit zijn 5e versnelling. Moker irritant. Kan dus niet rijden zonder mijn pook in zijn 5 te houden als ik harder rij dan 80.
Na 2 uur toch wel een lamme arm, een droge ben en nog steeds honger. Maar we hebben het gehaald. Gisteren dus op de terug weg weer hetzelfde probleem. En dan duurt 225km lang:(.

Gelukkig is mijn vader een superheld en gaat hij mijn auto maken nog voordat hij morgen om 5 uur in de ochtend weer weggaat.

Daarbij heeft mijn moeder weer een hernia. Mijn vader heeft het druk met mijn auto ( En kan gewoon voor geen meter koken, hij laat crossaintjes nog aanbranden ) dus heb ik de taken maar even op mij genomen.

Dus vandaag werken.
Naar huis fietsen.
Auto van mijn ouders pakken.
Boodschappen doen.
Koken.
En daarna wil ik nog even een uur wandelen.
Want ik heb spierpijn!

Heel. Veel.

1 voordeel aan zelf koken is dat ik mag bepalen wat wij eten.
Wordt vanavond dus makreel salade:):)

Dat is het ook:doggy:.

Cardio vakantie noem ik het ook wel

:roflol: Hahaha

Super papa heb je zeg, dat die dat nog wil doen voor hij weg moet!
Misschien is de spierpijn al beter na het fietsen? Helpt bij mij meestal wel, wat "losfietsen".

Full control op vlak van eten, fantastisch toch :cool:
Mijn vriend mag enkel in de keuken helpen als hij strikte aanwijzingen volgt, anders schop ik hem eruit :D

:roflol: Hahaha

Super papa heb je zeg, dat die dat nog wil doen voor hij weg moet!
Misschien is de spierpijn al beter na het fietsen? Helpt bij mij meestal wel, wat "losfietsen".

Full control op vlak van eten, fantastisch toch :cool:
Mijn vriend mag enkel in de keuken helpen als hij strikte aanwijzingen volgt, anders schop ik hem eruit :D

Ja echt super fijn!!! Wil niet naar de garage, Mijn vakantie is al duur genoeg hahaha.

Ik heb zaterdag getraind met mijn vriend en hij heeft een invloed op Maar wij waardoor ik tot het gaatje, En nog even wat verder. Vooral die Hanging leg raises. Dat brandde zo erg. En toen bedacht ik het nog even of het leuk was om eerst een Chin up te doen en dan een leg raise. En dan nog die 37km op het festival. Heb dus even een rustdag ingepland anders wordt dansen morgen echt niks haha.

Dus nu wordt het morgen dansen, woensdag vrijdag en zondag trainen. Ook prima!
Er is dit weekend een foodtruck festival en een zuipkermis. Ik ga alleen een rondje over het festival maar moet gewoon niet naar die kermis gaan want dan ben ik echt bang dat ik mij niet kan inhouden, en de shoot is al over 12 dagen!!!! Ik stressssssss:eek:

Wie is hier bekend met juice+ ?

Sterkte voor je moeder, iknowthefeel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven