XXL Nutrition

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In, en happy B-day :thumbs:
 

Dankjewel!!

In, en happy B-day :thumbs:

Welkom en dank je wel !!







Ontbijt
Whey chocolade 20 gram
Brinta 10 gram

Tussendoor
Low carb proteïne bar

Lunch
Boerenbrood bruin met tonijn
Spa rood met citroen

Tussendoor
Aardbei slof ( zelf gaan snijden dus heb mezelf mini stukje gegeven haha. Viel alleen echt bijzonder slecht, die room en slagroom en alle meuk, wordt er kots misselijk van)

Diner
Bij de Argentijn.
Lendebiefstuk met gepofte aardappel

En wijn.

Vind het zelf nog best mee vallen. En na vandaag echt even 2 dagen streng zijn. Merk wel dat ik veel moeier ben dan normaal. Hoe dit komt geen idee.

Maar we gaan gewoon doooor en zien wel waar het schip strand !!
 
En aangezien je jezelf een beetje moet verwennen op je verjaardag ....

20180524_124506.jpg

IMG-20180524-WA0015.jpeg

FOAMROLLER!!!!
IMG-20180524-WA0023.jpeg

En even een mini shape update:

20180524_201143.jpg

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond !
 
Abs onderweg!!!:woot:
 
Jaloers op je shape! :D

Lekker genoten in ieder geval! :thumbs:
 
Gefelicitaart lekker eten en goei shape!
 
Looking good Lucille!

Als ik de foodpics bekijk heb je lekker genoten!
 
Ik vind dat ze mooi binnen de perken is gebleven :-)
 
Abs onderweg!!!:woot:

Waren het maar abs :treuren:. Of zal ik gewoon doen alsof het abs zijn?:windup:

Jaloers op je shape! :D

Lekker genoten in ieder geval! :thumbs:

Zeker genoten! Maar vandaag even niet zo genieten. Zo ontzettend misselijk. Heb hier de laatste tijd steeds meer last van. :headbang:

Gefelicitaart lekker eten en goei shape!

Dankjewel & Dankjewel!!

Looking good Lucille!

Als ik de foodpics bekijk heb je lekker genoten!

Thanks :kiss:!

Jazeker lekker genoten, was een lekker dagje. Maar gelukkig ook weer niet teveel uitschieters.

Ik vind dat ze mooi binnen de perken is gebleven :-)

Yes! Ik ook!



Maar helaas komt dat dus ook door die misselijkheid haha. Futloos & misselijk is echt een hele slechte combi. Heb daardoor ook minder motivatie om te gaan sporten omdat ik me een vaatdoek voel.

Vandaag ook maar even een uur later begonnen op het werk zodat ik wat bij kon slapen.

De training van morgen verplaats ik ook mooi naar zondag, dan heb ik morgen voor het eerst in 10000 jaar een ochtend dat ik kan uitslapen. HEERLIJK!

Voorderest een best rustig weekend gepland.
Voeding van vandaag is niet heel spectaculair. Laten we het houden op whey, crackers, kipfilet, wortels, en vanavond lekker gevulde paprika's!

Wordt ontzettend mooi weer van het weekend, dus geen lange nachten doorhalen. Ook zo zonde om met een kater in de zon te gaan zitten.

Nu even 2 weken KNALLEN met alles, en dan op vakantie!!!!!! :doggy:
 
Je bent gewoon niet meer gewend aan uit eten gaan en zoveel ander dingen op een dag eten. :o

Maar gewoon weer even terug in het ritme komen en dan komt het helemaal goed! Je zal zien dat je training waarschijnlijk beter gaat dan je verwacht!
Geniet van het weekend... jij kan dit! :D knalluhhhhhh :lifter:
 
Iemand bekend met kurkuma? Me moeder kwam erbij omdat ik aardig lang ben en snel last heb van me gewrichten ...
 
Iemand bekend met kurkuma? Me moeder kwam erbij omdat ik aardig lang ben en snel last heb van me gewrichten ...
Ik gebruik dat sinds een aantal maanden vanwege pijnlijke gewrichten in m'n vingers, het werkt ontstekingsremmend en ik heb er wel echt baat bij, kan iig absoluut geen kwaad.. Ik zou het eens proberen, het heeft alleen maar benefits!
 
Iemand bekend met kurkuma? Me moeder kwam erbij omdat ik aardig lang ben en snel last heb van me gewrichten ...
Ik kook mijn rijst altijd met kurkuma poeder..is lekker, maar heeft inderdaad ook wat gezondheidsvoordelen.
 
Gisteren rustdag, maar eigenlijk was het helemaal geen rustdag haha.
Lekker naar het strand geweest, daarna nog naar het foodtruck festival ( En quess what, niks gecheat!)
Smiddags op het strand al netjes een broodje kipfilet gegeten ipv een kaas crossaintje ( pfff).
Op het festival oude bekende tegengekomen. Vroeg of ik mee wilde naar het strand. Prima, weer 14km gefietst. Eenmaal daar waren ze bezig met een fotoshoot voor een toffe kleding lijn. Luus ook een trui aan. Verplicht marshmallows maken, heb iedereen maar gewoon gevoed haha. Werd een beetje raar aangekeken toen ik ook nog eens een hamburger weigerde. Snel uitgelegd waarom ik dat deed maar volgens mij hadden ze geen idee waar ik het over had. Was wel weer mooi optijd thuis dus heb dit hele weekend echt goed bij kunnen slapen. Vandaag op de fiets naar de sportschool omdat het zulk mooi weer is. Vanmiddag in de zon chillen en nog een lekkere salade maken.

Fijne zondag allemaal!!

5min warm lopen

Back squat
1x6x40kg
3x6x50kg (yes!!)

Deadlift
1x6x40kg
3x6x50kg

Dumbell bench press
4x6x10kg

Pull ups
1x6x27kg
2x6x23kg
1x6x27kg

Walking lunges
2x10x8kg per hand
1x10x12kg

10 min cardio
Daarna nog gefietst naar huis maar het leek erop alsof ik had gezwommen zo warm had ik het haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven