XXL Nutrition

Ampullen openen

Bas_Dedicated

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Dag allemaal,

Nu ik mijn volgende kuur aan het plannen ben denk ik er sterk over om voor een hg merk te gaan. De ug meuk die ik bij m'n eerste kuur gebruikte gaf continue veel injectiepijn en rode/dikke bulten ondanks zeer zorgvuldig gebruik.

Nu kwam ik een zogenaamde ampullen opener tegen, weet niet of ik de website mag noemen. Maar het is een metalen huls waar je em in stopt en vervolgen onder tegen de ampul drukt.

Is iemand hiermee bekend? En is het handig om te gebruiken?

Hoef je niet perse te hebben, kan wel helpen met breken, maar zit niets voor niets een breuklijn op.

Dat injectiepijn kan aan de gebruikte olie liggen, mijn tip: probeer een ander UG lab.

Als je een beetje handig bent trek je de kop van die ampul er zo af . Niet te hard knijpen want anders knijp je de ampul helemaal stuk!
Je kunt ook een of twee keer met een fijne nagelvijl langs de hals van de ampul strijken en dan de kop er af trekken. Gaat nog makkelijker en geen risico op kapot knijpen...;)

Of je gebruikt dat ding wat je er al voor hebt natuurlijk...:D

• Topic Starter Topic Starter
Het valt dus allemaal nog wel mee dus met het breken van de ampullen? Het idee dat het glazen buisjes zijn gaf me wat twijfel . Ik bestel voor de zekerheid wel een paar extra ampullen.

Ik heb er wel een dop van een kleurstift van de Kinderen voor gebruik, schuif je er zo overheen en knak.

hoef je niet perse te hebben, kan wel helpen met breken, maar zit niets voor niets een breuklijn op.

Dat injectiepijn kan aan de gebruikte olie liggen, mijn tip: Probeer een ander ug lab.

+1

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 23:36 ----------

Op HG gaan wilt niet zeggen dat je er geen pijn van zal hebben
Ik krijg nog minder pijn van UG dan HG :D

zit een breuklijn op en ik gebruik altijd een stukje toilet/keuken papier om het zo open te breken

Dag allemaal,

Nu ik mijn volgende kuur aan het plannen ben denk ik er sterk over om voor een hg merk te gaan. De ug meuk die ik bij m'n eerste kuur gebruikte gaf continue veel injectiepijn en rode/dikke bulten ondanks zeer zorgvuldig gebruik.

Nu kwam ik een zogenaamde ampullen opener tegen, weet niet of ik de website mag noemen. Maar het is een metalen huls waar je em in stopt en vervolgen onder tegen de ampul drukt.

Is iemand hiermee bekend? En is het handig om te gebruiken?

Hoe zag die kuur er uit? UG is vaak ook hoger gedoseerd per ml dan hg. Dan kan ook de pijn veroorzaken.

Zo'n opener kan je trouwens gewoon bij de apotheek kopen. Er zit een beschrijving met plaatjes hoe je hem dient te gebruiken.

Het beste breek je hem open met je duim tegen de kant van de tekst. Ze hebben al een breekrand Maar de inkeping zit aan de kant van de tekst.

Ampul in je hand nemen.
Als je je wijs en middelvinger strekt, heb je een plooi tussen je voorste en middelste kootje, daar klem je hem tussen (vingers sluiten)
Zorg dat als er een stip of breekrandje in zit, die naar de duim wijs.
Dan de duim erop en even snel drukken.
Werkt bij mij 11 van de 10 keer ;)

Neem gewoon wat wc papier en knak ? wat is daar zo moeilijk aan

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties! Ik ga het gewoo. Proberen en bestel voor de zekerheid een paar extra ampullen. En wat betreft het van ug naar hg gaan.. Behalve de injectiepijn heb ik er iets meer vertrouwen in qua samenstelling/vervuiling.

Dan maar hopen dat je echt echte hg in je handen krijgt anders zet je nog steeds ug lol.
Achterkant van een pen doet het zelfde als het niet lukt met je handen.Scheelt weer een wandeltoch naar de apotheek.

mja breuklijn maar ampulle van zafa sust zit juist niets in gelazerd kan je beter zelf beetje bijvijlen of truk met de dop van een stift anders durven ze wel breken

Handoek en zonder twijfel knakken, geen geschraap meer met gebroken kanten tegen elkaar aan ivm glassplinters..

Die splinters lijken me nog best gevaarlijk!

Terug
Naar boven