- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bouwens62 zei:Daar testen ze je niet op drugs of op aas hoor! Dat plasje is gewoon bedoeld om eventuele aandoeningen aan te kunnen tonen.

bouwens62 zei:Daar testen ze je niet op drugs of op aas hoor! Dat plasje is gewoon bedoeld om eventuele aandoeningen aan te kunnen tonen.
rusa zei:Dat doen ze zeker wel....
Bij de keuring moet je in een potje pissen, voor evt aandoeningen zoals jij zei, maar ook echt wel op drugs...
Of ze bij de keuring op doping testen is een ander verhaal..
Ik zit nu 7 jaar bij de landmacht en heb inclusief de keuring al 4 maal onaangekondigd een potje mogen vullen..
Mochten we ff met het hele peloton naar de arts...
Harddrugs zijn ten strengste verboden bij de KL en voor een jointje krijg je je eerste en tevens laatste waarschuwing....
Tijdens de opleiding en evt vervolgopleidingen zijn prestatie verhogende middel ook uit de boze, ik ken zelfs een jongen die om een pot crea uit de opleiding is gekickt.
Bij de keuring moet je in een potje pissen, voor evt aandoeningen zoals jij zei, maar ook echt wel op drugs...
Ik zit nu 7 jaar bij de landmacht en heb inclusief de keuring al 4 maal onaangekondigd een potje mogen vullen..
Harddrugs zijn ten strengste verboden bij de KL en voor een jointje krijg je je eerste en tevens laatste waarschuwing....
Tijdens de opleiding en evt vervolgopleidingen zijn prestatie verhogende middel ook uit de boze, ik ken zelfs een jongen die om een pot crea uit de opleiding is gekickt.
gymnasia zei:In belgië is zo'n controle al in enkele gyms gebeurd en dit onder politiebegeleiding.
Wie weigerder kreeg een PV en maximumstraf.
Echt onnozel!!!
Dr. Worf zei:Ik werk ook voor defensie en heb nog nooit in een potje moeten pissen..

gymnasia zei:In belgië is zo'n controle al in enkele gyms gebeurd en dit onder politiebegeleiding.
Wie weigerder kreeg een PV en maximumstraf.
Echt onnozel!!!
we zouden eens met een dbb delegatie naar recht van antwoord moeten gaanironmike86 zei:idd!
de naam van de gym laat ik verlopig nog effe out of question maar het is zeker al gebeurd,vooral als die gym met wedstrijd atleten zit...
justitie beetje de huid volschelden 

*&^%$#@!!!"roykaandorp zei:Voor diegenen die het nog niet gezien hebben:
http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/edit...l/miMedia/2006/week31/di_doping.avi_plain.xml
voor de 5e keer doet dat %$#@filmpje het niet!!! ik ben benieuwd ernaarRobertHosper zei:*&^%$#@!!!"voor de 5e keer doet dat %$#@filmpje het niet!!! ik ben benieuwd ernaar