Fitness Seller

anabolen gebruik amateurs aanpakken

Daarom werd ik afgekeurd op cannabis in mijn pis?

bouwens62 zei:
Daar testen ze je niet op drugs of op aas hoor! Dat plasje is gewoon bedoeld om eventuele aandoeningen aan te kunnen tonen.

Niet dus, politie en defensie word regelmatig op drug getest hoor ;)

re:

bouwens62 zei:
Daar testen ze je niet op drugs of op aas hoor! Dat plasje is gewoon bedoeld om eventuele aandoeningen aan te kunnen tonen.

Dat doen ze zeker wel....

Bij de keuring moet je in een potje pissen, voor evt aandoeningen zoals jij zei, maar ook echt wel op drugs...
Of ze bij de keuring op doping testen is een ander verhaal..

Ik zit nu 7 jaar bij de landmacht en heb inclusief de keuring al 4 maal onaangekondigd een potje mogen vullen..
Mochten we ff met het hele peloton naar de arts...

Harddrugs zijn ten strengste verboden bij de KL en voor een jointje krijg je je eerste en tevens laatste waarschuwing....
Tijdens de opleiding en evt vervolgopleidingen zijn prestatie verhogende middel ook uit de boze, ik ken zelfs een jongen die om een pot crea uit de opleiding is gekickt.

rusa zei:

Bij de keuring moet je in een potje pissen, voor evt aandoeningen zoals jij zei, maar ook echt wel op drugs...

Ik zit nu 7 jaar bij de landmacht en heb inclusief de keuring al 4 maal onaangekondigd een potje mogen vullen..

Harddrugs zijn ten strengste verboden bij de KL en voor een jointje krijg je je eerste en tevens laatste waarschuwing....
Tijdens de opleiding en evt vervolgopleidingen zijn prestatie verhogende middel ook uit de boze, ik ken zelfs een jongen die om een pot crea uit de opleiding is gekickt.

Nou dan is de ene defensie de andere niet! Ik zit bij de marine en daar hebben ze nog nooit iemand zomaar laten plassen op het potje! Geen enkel geval bekend bij ons!

rusa zei:

Ik werk ook voor defensie en heb nog nooit in een potje moeten pissen..

rusa zei:

Ik reageerde trouwens op het bericht dat het plasje bij de keuring al op drugs en aas getest wordt. En het plasje bij de keuring word echt niet getest op die stoffen alleen op afwijkingen!

Laatst bewerkt:
In belgië is zo'n controle al in enkele gyms gebeurd en dit onder politiebegeleiding.
Wie weigerder kreeg een PV en maximumstraf.
Echt onnozel!!!

Ja? Waar in België dan wel, want dit is 't eerste dat ik daarvan hoor. Nu hebben we undergroundlabjes, binnenkort moeten we ook nog undergroundgymkes hebben. ;)

gymnasia zei:
In belgië is zo'n controle al in enkele gyms gebeurd en dit onder politiebegeleiding.
Echt onnozel!!!

Kan dat zomaar??
Ik bedoel als amateur-bodybuilder word je staande gehouden inje eigen gym om in een potje te pissen?

Kijk voor defensie of justitie ok, daar zou je er ook wel voor moeten tekenen.
Maar als recreatie bb-er??

gymnasia zei:
Echt onnozel!!!

idd!
de naam van de gym laat ik verlopig nog effe out of question maar het is zeker al gebeurd,vooral als die gym met wedstrijd atleten zit...

belachelijk:mad:

ironmike86 zei:
idd!
de naam van de gym laat ik verlopig nog effe out of question maar het is zeker al gebeurd,vooral als die gym met wedstrijd atleten zit...
we zouden eens met een dbb delegatie naar recht van antwoord moeten gaan :cool: justitie beetje de huid volschelden :p:D

wat een kneus die atsma pfffff

iedere lijpo kan zich in nederland volsnuiven en slikken.Ze zouden in het weekend op straat je moeten verplichten om in een potje te piesen,dan is holland in last,recht op privacy.Nee nou wordt je verplicht om in je gym te piesen.:hair:

ik wil wel eens weten waarom ze a.a.s. gebruikers willen aanpakken?

Wat zijn bijvoorbeeld de gezondheidszorg kosten die a.a.s. gebruikers met hun gebruik veroorzaken afgezet tegen de kosten veroorzaakt door alcohol of (legaal) medicijnengebruik. Het is komkommertijd denk ik. Als meneer huppeldepup van het CDA echt niks beters te doen heeft kan ik nog wel wat anders voor hem verzinnen als zijn tijd te verspillen aan het willen vervolgen van a.a.s. gebruikers.

Terug
Naar boven