MuscleMeat

anabolen gebruik amateurs aanpakken

Nog steeds geen werkende link gevonden helaas!

Bij mij werkt dat filmpje ook niet, ik denk dat het een optie is van IE wat of aan of uit geschakeld staat..

iig geen probleem met de plugins.

Shit zeg gaat wel een beetje ver ik pis nergens in dat is 1 ding wat zeker is.. en mocht het zover komen bouw ik heel mn schuur om tot gym:D :D kunnen die gasten me niks maken.

Grtz

Het filmpje doet het via ergogenics.org wel.

Ik schrok wel even toen ik het zag de posts die die je ziet in het filmpje zijn pas enkele dagen oud.

Grtz

Ongeloofelijk simpele zieltjes van het CDA. Als ik god was kwamen ze de hemel niet in :evilnana:

AAS gebruik valt gewoon niet te beheersen. Zo druk je het alleen maar het criminele circuit in en weet je helemaal niet meer wat er gebeurt.

Gaan we verdomme (in dit geval potverdomme) mensen in jail stoppen die een keer testosteron injecteren.
@ Den Haag: leer toch eens een keer de belangrijke zaken van de onbelangrijke te scheiden. Fockerdefock! Zo moeilijk is dat toch niet.

Laat die gelovige heikneuter eerst maar eens aantonen dat AAS gebruik schadelijk is! Misschien dat hij dan met een verbod op (sommige) orals kan komen, maar injects lijkt me sterk.

Filmpje doet het hier wel gewoon.

Enfin, zoals iemand anders al aangaf ben ook ik benieuwd waarom ze het dopinggebruik willen aanpakken. Je kan je in NL wel helemaal legaal de t*ring roken en drinken, maar als het om anaboluh gaat is er opeens sprake van een enorm probleem.

Hypocriet Nederland ten top inderdaad!

Net op tv bij editie NL: anabolen gebruik amateurs aanpakken

Alle informatie is gewoon van het internet te halen. En ja hoor zie je ineens deze site voorbij komen met foto's van ampullen. Eentje van het CDA wil nu onaangekondigde dopingcontroles houden en sporters sportschoolverboden opleggen. Waanzin!

wat willen ze hiermee bereiken...??? helemaal niks.....de keus is toch aan jou of je gebruikt of niet, als je het by the way verkoopt IN de sportschool en ze pakken je, dat is een heel anderverhaal......

maar dit slaat op niks

Ik denk dat die meneer van het CDA zo zijn eigen opvattingen heeft van de 10 Geboden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De meerderheid van de Kamer schijnt het wel met hem eens te zijn dat het "probleem" aangepakt moet worden. Dat zijn echt niet allemaal CDA'ers.

Voor de mensen die de stream niet kunnen bekijken:

[Link niet meer beschikbaar] (xvid)

Thnx voor de moeite en uploaden!

Vooralsnog zijn de verboden middelen waar atsma op doelt geen verboden middelen als je geen wedstrijdsporter bent...

Recreatief gebruik mag nog altijd (in NL althans).

Glenn GX zei:
Thnx voor de moeite en uploaden!

Vooralsnog zijn de verboden middelen waar atsma op doelt geen verboden middelen als je geen wedstrijdsporter bent...

Recreatief gebruik mag nog altijd (in NL althans).

Atsma zegt in het filmpje dat als je dan betrapt word je een 'rode kaart' krijgt en niet meer in een sportschool mag komen. Maar als zoals jij zegt recreatief gebruikt toegestaan is op welke gronden gaan ze je pakken dan?

Trouwens wel triest dit hele gebeuren. Ik denk dat bijvoorbeeld alcohol overlast, vechtende hooligans en junks op de straathoeken financieel als moreel een veel groter probleem zijn voor de maatschappij dan dat je thuis op je slaapkamer een vial test spuit om een mooier fysiek te krijgen..

Aha.. niet gezien..

Dr. Worf zei:
Trouwens wel triest dit hele gebeuren. Ik denk dat bijvoorbeeld alcohol overlast, vechtende hooligans en junks op de straathoeken financieel als moreel een veel groter probleem zijn voor de maatschappij dan dat je thuis op je slaapkamer een vial test spuit om een mooier fysiek te krijgen..

Precies!

Ik denk dat het voor een deel te maken heeft met het feit dat de overheid jaarlijks miljoenen, danwel miljarden euro's aan belasting over alcohol en shag/sigaretten vangt.

Wie zou zo'n bron van inkomsten om zeep helpen? Dan neem je die duizenden alcoholgerelateerde doden maar voor lief.

Als de overheid AAS (en andere drugs/medicatie) zou legaliseren, kunnen ze dr niet genoeg aan verdienen. Simpelweg omdat wanneer men ook nog eens 19% BTW over een xtc-pilletje of potje dianabol moet rekenen, de prijzen op de zwarte markt nog altijd aantrekkelijker blijven.

Ga naar een sportwinkel/smartshop en je betaald je scheel aan die afslankrommel (uiteraard zonder ephedrine). Koop via het illegale circuit Stackers of gewone ephies en je bent goedkoper of gelijk uit en het werkt stukken beter.

Ik heb sterke twijfels over de motivaties van deze mensen en of het vanuit het oogpunt van Volksgezondheid wordt gedaan.

Leviathan zei:
Precies!

Ik denk dat het voor een deel te maken heeft met het feit dat de overheid jaarlijks miljoenen, danwel miljarden euro's aan belasting over alcohol en shag/sigaretten vangt.

Wie zou zo'n bron van inkomsten om zeep helpen? Dan neem je die duizenden alcoholgerelateerde doden maar voor lief.

Als de overheid AAS (en andere drugs/medicatie) zou legaliseren, kunnen ze dr niet genoeg aan verdienen. Simpelweg omdat wanneer men ook nog eens 19% BTW over een xtc-pilletje of potje dianabol moet rekenen, de prijzen op de zwarte markt nog altijd aantrekkelijker blijven.

Ga naar een sportwinkel/smartshop en je betaald je scheel aan die afslankrommel (uiteraard zonder ephedrine). Koop via het illegale circuit Stackers of gewone ephies en je bent goedkoper of gelijk uit en het werkt stukken beter.

Ik heb sterke twijfels over de motivaties van deze mensen en of het vanuit het oogpunt van Volksgezondheid wordt gedaan.

Mooi verwoord Lev. Het is overduidelijk dat de motivaties van deze mensen geen ene drol te maken hebben met de volksgezondheid..

Terug
Naar boven