Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je geen wmv, als je een mac heb kan je dat hier downloaden --> http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm en anders weet k t ook niet...RobertHosper zei:*&^%$#@!!!"voor de 5e keer doet dat %$#@filmpje het niet!!! ik ben benieuwd ernaar

Net op tv bij editie NL: anabolen gebruik amateurs aanpakken
Alle informatie is gewoon van het internet te halen. En ja hoor zie je ineens deze site voorbij komen met foto's van ampullen. Eentje van het CDA wil nu onaangekondigde dopingcontroles houden en sporters sportschoolverboden opleggen. Waanzin!
helemaal niks.....de keus is toch aan jou of je gebruikt of niet, als je het by the way verkoopt IN de sportschool en ze pakken je, dat is een heel anderverhaal......Glenn GX zei:Thnx voor de moeite en uploaden!
Vooralsnog zijn de verboden middelen waar atsma op doelt geen verboden middelen als je geen wedstrijdsporter bent...
Recreatief gebruik mag nog altijd (in NL althans).
Dr. Worf zei:Trouwens wel triest dit hele gebeuren. Ik denk dat bijvoorbeeld alcohol overlast, vechtende hooligans en junks op de straathoeken financieel als moreel een veel groter probleem zijn voor de maatschappij dan dat je thuis op je slaapkamer een vial test spuit om een mooier fysiek te krijgen..
Leviathan zei:Precies!
Ik denk dat het voor een deel te maken heeft met het feit dat de overheid jaarlijks miljoenen, danwel miljarden euro's aan belasting over alcohol en shag/sigaretten vangt.
Wie zou zo'n bron van inkomsten om zeep helpen? Dan neem je die duizenden alcoholgerelateerde doden maar voor lief.
Als de overheid AAS (en andere drugs/medicatie) zou legaliseren, kunnen ze dr niet genoeg aan verdienen. Simpelweg omdat wanneer men ook nog eens 19% BTW over een xtc-pilletje of potje dianabol moet rekenen, de prijzen op de zwarte markt nog altijd aantrekkelijker blijven.
Ga naar een sportwinkel/smartshop en je betaald je scheel aan die afslankrommel (uiteraard zonder ephedrine). Koop via het illegale circuit Stackers of gewone ephies en je bent goedkoper of gelijk uit en het werkt stukken beter.
Ik heb sterke twijfels over de motivaties van deze mensen en of het vanuit het oogpunt van Volksgezondheid wordt gedaan.