AndroidHealthClinic

Anabolen in vechtsport zoals ufc

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
zit al een tijdje met deze vraag:

alle vechters in de ufc worden getest op anabolen gebruik en 99% word negatief getest, het is gewoon een feit dat bijna zo niet elke vechter in de ufc anabolen gebruikt vooral op dat niveau.

maar paar dagen/weken ligt aan de ester stoppen ze met anabolen gebruik lijkt mij om negatief te testen, maar zal dit geen invloed hebben op hun prestaties zoals een dip of slap gevoel zoals elke gebruiker in zijn nakuur heeft.

ben benieuwd................

Hint; Afkorting, drie letters, eerste letter een T, tweede letter is een R. Wat is de derde letter? Los dit enorm lastige raadsel maar eens op!

Ik verwonder me altijd en klein beetje hoe die alistar overeem zo groot blijft.
Die moeten wel iets gebruiken kan niet anders.

Ik verwonder me altijd en klein beetje hoe die alistar overeem zo groot blijft.
Die moeten wel iets gebruiken kan niet anders.

Heb je hem wel gezien in zijn laatste partij tegen Brett Rogers, hij was enorm gekrompen.. Echt vele kilo's lichter dan bij zijn optreden in de K-1.

zolang je test:epitest ratio niet hoger is dan 4:1 kunnen ze gewoon blijven doorkuren, en daar zijn simpele tests voor.

Plus dat hgh en epo heel makkelijk zijn om negatief voor te testen.

Plus dat er zelden onaangekondigde testen zijn.

Volgens mij gebruikt Bobb Sapp ook wel wat hoor jongens

Heb je hem wel gezien in zijn laatste partij tegen Brett Rogers, hij was enorm gekrompen.. Echt vele kilo's lichter dan bij zijn optreden in de K-1.

ja dat klopt.
Ik had gezien op en youtube filmpje wat die zo eete, zijn voeding is wel goed. En hij zegt zelf dat die veel stampot eet.maarja daar krijgen we geen boven arm van 50 cm.

Dat testen moet je met een korreltje zout nemen, doen ze zogezegd bij pro wrestling ook.

daarom vind ik die mensen die zeggen dat overeem een cheater is zo ****ing naief

maar 99% van UFC hmmm :rolleyes: dat weet ik niet

• Topic Starter Topic Starter
dat hgh en epo te omzeilen is weet ik maar.

de basis van elke kuur is toch wel enige vorm van test, test is toch de makkelijkste stof om positief op te testen hoe doen omzeilen ze dat dan allemaal ?

dan alsnog als die gasten paar weken ervoor stoppen om negatief te laten testen dan zijn ze helemaal niet de oude als ze gaan vechten misschien nog wel minder als dat ze niet kuren door de dips etc.

maar hou jezelf niet voor de gek bijna iedereen zo niet iedereen in de ufc zit aan de roids, op dat niveau moet je wel anders red je het gewoon niet.

Er zijn waarschijnlijk legio van methode om tests te omzeilen. Ik bedoel in welke topsport word er tegenwoordig niet gebruik gemaakt van prestatie bevorderende middelen?

dat hgh en epo te omzeilen is weet ik maar.

de basis van elke kuur is toch wel enige vorm van test, test is toch de makkelijkste stof om positief op te testen hoe doen omzeilen ze dat dan allemaal ?

dan alsnog als die gasten paar weken ervoor stoppen om negatief te laten testen dan zijn ze helemaal niet de oude als ze gaan vechten misschien nog wel minder als dat ze niet kuren door de dips etc.

maar hou jezelf niet voor de gek bijna iedereen zo niet iedereen in de ufc zit aan de roids, op dat niveau moet je wel anders red je het gewoon niet.

zolang je test:epitest ratio niet hoger is dan 4:1 kunnen ze gewoon blijven doorkuren, en daar zijn simpele tests voor.

erover gelezen ofzo? Testosteron is juist zeer moeilijk om te testen, that is dat de test om te zien of testosteron endogeen of exogeen duur is, en alleen wordt gedaan als je testosteron:epitestosteron-ratio boven de 4:1 zit. Zo doen wielrenners het ook.

Roids zijn trouwens overrated door de gewichtsklasses. Of toch in hogere dosissen en de lagere gewichtsklassen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
erover gelezen ofzo? Testosteron is juist zeer moeilijk om te testen, that is dat de test om te zien of testosteron endogeen of exogeen duur is, en alleen wordt gedaan als je testosteron:epitestosteron-ratio boven de 4:1 zit. Zo doen wielrenners het ook.

Roids zijn trouwens overrated door de gewichtsklasses. Of toch in hogere dosissen en de lagere gewichtsklassen.

zware of lichtere gewichtsklasse maakt geen ruk uit.
bj penn zou misschien niet zoveel nemen als brock lesnar maar zou niet veel schelen.

mensen vergeten ufc is geen bb'ing

Kom op zeg, get real.
Die gasten die gebruiken big time, kijk naar bijv. naar die nerd van een Badr, ik volg die gast al een paar jaar, hij trainde bij de gym waar ik nu train. Die gast was 3 jaar geleden echt een leipe skinny moccro. Check hem eens naar de laatste K1 finale in Japan... +20 kg ?! Dat is hem echt niet gelukt door "goed" te eten... ;)

P.s. hij had tijdens zijn partijen in Japan een mega grote puist op zn voorhoofd.... waar zou dat toch door komen... ? :)

Oesh

Laatst bewerkt:

denk ik ook... in lagere gewichts klassen is het niet zo dat je zonder niet kan meedraaien

ff een voorbeeld niet over ufc, ik woon in thailand en ik weet dat thais geen aas gebruiken 1000% zeker er zijn vaak tournooien geweest NL vs Thailand,met grote namen andy souwer buakaw nieky holzken.... thais draaien gewoon mee en winnen partijen ook vaak vd hollanders ook zonder aas

LIL dikz*k, het antwoord op je vraag is in post 2 + 3 al gegeven.

ik ben al jaren fan van de UFC ... en nee die gasten gebruiken geen anabolen de echte UFC vechters nee totaal niet kijk hun trainings kampen en trainingen maar eens.. ik geloof niet dat hun anabole gebruiken... die gasten worden zo getrained en trainen elke dag 24/7

Terug
Naar boven