MuscleMeat

Anabolen in vechtsport zoals ufc

ik ben al jaren fan van de UFC ... en nee die gasten gebruiken geen anabolen de echte UFC vechters nee totaal niet kijk hun trainings kampen en trainingen maar eens.. ik geloof niet dat hun anabole gebruiken... die gasten worden zo getrained en trainen elke dag 24/7

Hierom juist gebruiken ze gab.

ik ben al jaren fan van de UFC ... en nee die gasten gebruiken geen anabolen de echte UFC vechters nee totaal niet kijk hun trainings kampen en trainingen maar eens.. ik geloof niet dat hun anabole gebruiken... die gasten worden zo getrained en trainen elke dag 24/7
Wrong ;)

denk jij dat hun supernatural zijn ofzo? zo snel kan je niet herstellen om 24/7 te trainen zonder aas

Get real...

ik ben al jaren fan van de wwe. en daar wordt ook gebruikt. en ook daar trainen ze 24/7. je moet wel gebruiken anders red je het niet.

je hebt gelijk brock lesnar is all natural

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deels zal het gewenning zijn die 2x per dag trainen, maar over het algemeen is het zonder maar voor weinig weggelegd. Ik zou er in deze toestand niet aan moeten denken ik lig meestal naar 1 pittige benen/onderrug training al wel 3 dagen in de kreukels laat staan dat ik 5uur later alweer de ring in zou kunnen o_O

Ik denk niet dat ze allemaal gebruiken maar veel wel. Lees maar eens de topics van Joop Kasteel. Doseringen die ze gebruiken liggen veel lager dan bij bb.

Maar als jij 6 dagen per week 2 x per dag traint hersteld je lichaam heel moeilijk. Maakt niet uit hoeveel je eet. Niet iedereen zal zoveel trainen maar een aantal wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
maar ja nu word het weer een discussie met of ze wel of niet gebruiken in de ufc. maar in ieder geval ging me vraag over diegene die gebruiken hoe doen ze het dan als ze off zijn en ze moeten dan gaan vechten ivm met de dips ? dan presteer je toch gewoon veel minder. dit geld natuurlijk voor elke topsport waar aas word gebruikt. denk dan ook mr olympia, wielrennen of weet ik veel allemaal

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

denk ik ook... in lagere gewichts klassen is het niet zo dat je zonder niet kan meedraaien

ff een voorbeeld niet over ufc, ik woon in thailand en ik weet dat thais geen aas gebruiken 1000% zeker er zijn vaak tournooien geweest NL vs Thailand,met grote namen andy souwer buakaw nieky holzken.... thais draaien gewoon mee en winnen partijen ook vaak vd hollanders ook zonder aas

gozer wat lul je nou, thailand is 1 van de landen waar je zo aas kan halen bij de apotheken.

Laatst bewerkt:

The California State Athletic Commission stated that UFC Lightweight Champion Sean Sherk tested positive for the banned substance Nandrolone Metabolite and that lightweight contender Hermes Franca tested positive for Drostanolone.

Reference was from: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=6848

At UFC 44 Tim Sylvia tested positive for steroids during a mandatory post-fight drug test. Due to this, he was stripped of his UFC Heavyweight Title.

Zie onderstaande..:rolleyes:

Ken Shamrock Admits Steroid Use, Says Fans Wanted It....

UFC Hall of Famer Ken Shamrock acknowledged in a recent interview that he used steroids during his mixed martial arts career. That shouldn't surprise anyone; Shamrock has long looked the part of a steroid user and tested positive after his last fight.

But what is noteworthy about Shamrock's comments is that he said he thinks the fans want to see athletes use steroids because they always want to see bigger and stronger competitors.

Asked on HDNet's Fighting Words with Mike Straka whether he used steroids, Shamrock answered, "Absolutely."

Shamrock then went on to say there's a certain degree of hypocrisy among fans, both in MMA and in other sports, who cheer steroid users while they're competing only to play dumb when steroid users get caught.

"They want home runs, baby," Shamrock said. "They want people jacking them out of the park. But then when they find out about it they want to stick their heads in the sand and say, 'How bad, that was stupid, you're crazy, don't let him in the hall of fame.' It's like let's point the finger. ... Nobody wants to take responsibility, but everyone wants to see it."

Although anabolic steroids are illegal, Shamrock said acquiring them is easy for a professional athlete.

"It's like going to the grocery store," Shamrock said. "It's that easy. It's that simple."

Bron:www.fightclub108.com

Laatst bewerkt:
Ja las dat ook op fightclub108 vandaag.
Wel grappig.
Onder de noemer van: ''Goh... DAT hadden we niet verwacht''
Misha: je kan er vanuit gaan dat zo'n 80% van alle topknokkers chemische ondersteuning hebben om dit soort killing schema's vol te kunnen houden.
Dat is algemene kennis, niet een discussie waard.

Maar TRT'n die gasten hun hele carriere door dan?

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om off te gaan, omdat als ze dan getest worden ze een hele andere testosteronwaarde hebben dan normaal als ze aan het TRT'n zijn.
Of geldt die testosteron:epitestosteron ratio van 4:1-regel gewoon als algemeen? Dus dat als ze off zijn en dan getest worden en dan een ratio van 1:1 zouden hebben, dat het dan niet uitmaakt zolang het maar onder de 4:1 zit?

Afwijkende bloedwaardes worden ook gechecked ja.
Ik bedoel als je ver afwijkt van je normale eigen waardes.

Ik denk niet dat ze allemaal gebruiken maar veel wel. Lees maar eens de topics van Joop Kasteel. Doseringen die ze gebruiken liggen veel lager dan bij bb.

Maar als jij 6 dagen per week 2 x per dag traint hersteld je lichaam heel moeilijk. Maakt niet uit hoeveel je eet. Niet iedereen zal zoveel trainen maar een aantal wel.

Over watvoor doseringen (van anabolica) spreken we dan?

op een TRT dosis word je toch niet echt buff of wel? Vechters als Jerome le Banner of Overeem gebruiken toch wel wat meer denk ik om zo buff te worden

Laatst bewerkt:
overeem gebruikt?

hij zei zelf in een interview dat hij gewoon heel veel en goed eet

Terug
Naar boven