MuscleMeat

Anabolen in vechtsport zoals ufc

volgens mij geeft niemand toe. sommige BB-ers zullen misschien zeggene dat ze de beste supps voorhanden hebben. in andere sporten zegt men nix te gebruiken lijkt me
. en als meeste strongmen en kickbox/mma gasten gebruiken dan zou ik niet zien waarom overeem juist steeds er op aangevallen wordt. ken genoeg iele mannetjes van amper 60kg die aan de 500test en sus zitten. overeems moeder maakt gewoon de beste hollandse stamppot

overeem gebruikt?

hij zei zelf in een interview dat hij gewoon heel veel en goed eet
Overeem-Timeline.jpg

,115kg droog op 1.95 lengte.. dat zijn bodybuilding stats. Hij doet een super katabole sport als vechten dagelijks maar heeft stats die een naturel die zich compleet wijdt aan bodybuilding maar moeilijk kan bereiken

hij is gewoon een betere bodybuilder dan die andere topsporters die ook "stamppot" eten.
MMA,K1,Bodybuilder, next sterkste man? haha
hij weet in elk geval wel hoe hij zware gewichten moet hanteren en hoe hij er mee moet gooien en smijten zoals met brett rogers

Duh natuurlijk gebruiken ze aas, iedereen die aan de top van hun sport staat gebruikt. Zelfs bij schaken.

Precies. Iedere sport heeft zijn eigen vormen van doping.
Ooit gezien hoeveel die darters wegzuipen op een tournooitje?

Weet iemand of vrije testosteron hetzelfde is als epitestosteron?

Tremendes en Spierpijn zijn allebei correct. :D
On topic: denken dat knokkers in de UFC of K-1 niet allemaal massaal verboden middeltjes gebruiken is net zoiets als geloven dat koeien melk geven door alleen maar water te drinken.
Je kan er tegen zijn dat een koe gras vreet, maar ze doet het lekker toch als ze de kans krijgt.

Tremendes en Spierpijn zijn allebei correct. :D
On topic: denken dat knokkers in de UFC of K-1 niet allemaal massaal verboden middeltjes gebruiken is net zoiets als geloven dat koeien melk geven door alleen maar water te drinken.
Je kan er tegen zijn dat een koe gras vreet, maar ze doet het lekker toch als ze de kans krijgt.

Noe weten ze allemoal hier dat oe van het plattelan afkom...:)

ik ben al jaren fan van de UFC ... en nee die gasten gebruiken geen anabolen de echte UFC vechters nee totaal niet kijk hun trainings kampen en trainingen maar eens.. ik geloof niet dat hun anabole gebruiken... die gasten worden zo getrained en trainen elke dag 24/7

juist daarom omdat ze zoveel en zo hard trainen gebruiken ze mss iets. om beter te herstellen, blessures sneller te laten genezen, de kracht te behouden,...

Terug
Naar boven