Fitness Seller

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Nee ik kijk het aan. dan zal ik voortaan of op TRT gaan,of af en toe een DHT nemen,iig iets wat niet aromatiseert.

Ik zit ook te dubben om testosteron undeconate te gaan gebruiken. Misschien zelf eens proberen wat te bestellen en het met een spuitfiltertje te maken. Betekend dat je maar eens in de paar maanden een inject hoeft te zetten. Maar ja wie garandeerd dat je echte T undeconate krijgt en geen hepty oid. Dat is altijd de trick.

ja train nog volop. Wel 1 spiergroep per dag,en dan nog 30 minuutjes cardio erachteraan.

Er is toch een UG lab dat test undecanoate maakt? of vertrouw je de dosering niet?

• Topic Starter Topic Starter
Zo mijn nw uitslagen zijn binnen.

LH 4.3, eerdere meting was <0,2
FSH 7.5, eerdere meting was <0,2

T 2.8 eerdere metingen fluctueerde tussen de 21 en 13nml/l

Zit nog steeds op 20mg Tamoxifen per dag.

Er zit dus duidelijk een progressie in de toename van LH en FSH.
De Test hoeveelheid is ip erg laag. We gaan kijken om dit op te krikken met ANDRACTIM,das een DHT creme,die voor minder onderdrukking van de LH en FSH zal zorgen.

he kriel hoe gaat het met trainen, merk je veel verschil met eerst. En hoe is het met het gewicht gesteld, kun je het handhaven

handhaven gaat wel goed. Wel enorm libido verlies,en nergens zin in.

In ieder geval ben je zelf alweer test aan het aanmaken en is je LH en FSH flink omhoog gegaan. Goeie berichten!

goeie metingen bro
behalve je t dan, ik hou je log bij hoe je gaat reageren op andractim.
heb net gelezen dat deze niet converteerd naar estrogeen, zou een mooie combinatie zijn als je fsh en lh waarden zo blijven.
zit zelf met het probleen als ik het woord test maar uitspreek dat mijn fsh en lh compleet van zijn sufferd gaan, heb een nieuwe endo wil dit toch ook eens gaan bespreken, is misschien een combinatie die ook wel te proberen valt.

Zo mijn nw uitslagen zijn binnen.

LH 4.3, eerdere meting was <0,2
FSH 7.5, eerdere meting was <0,2

T 2.8 eerdere metingen fluctueerde tussen de 21 en 13nml/l

Zit nog steeds op 20mg Tamoxifen per dag.

Er zit dus duidelijk een progressie in de toename van LH en FSH.
De Test hoeveelheid is ip erg laag. We gaan kijken om dit op te krikken met ANDRACTIM,das een DHT creme,die voor minder onderdrukking van de LH en FSH zal zorgen.

Dat zijn leuke waarden bro. Is het nou je bedoeling om binnenkort dan helemaal te stoppen aangezien je je LH+FSH weer op goeie waarde begint te krijgen?

goeie metingen bro
behalve je t dan, ik hou je log bij hoe je gaat reageren op andractim.
heb net gelezen dat deze niet converteerd naar estrogeen, zou een mooie combinatie zijn als je fsh en lh waarden zo blijven.
zit zelf met het probleen als ik het woord test maar uitspreek dat mijn fsh en lh compleet van zijn sufferd gaan, heb een nieuwe endo wil dit toch ook eens gaan bespreken, is misschien een combinatie die ook wel te proberen valt.

Ik zal je wel ff de aantekeningen van mijn endo over de creme sturen. Is niet verkrijgbaar in nl, maar heb appo in nl die met voorschrift het kan maken.

wordt zeer gewaardeerd mart
hou je wel je vetpercentage in de gaten
lage test houdt meestal in dat je makkelijker vet opslaat, heb het al verschillende keren van dichtbij gezien.

Laatst bewerkt:
Ja ik let goed op, cardio 45 min per dag.

Hey Kriel gaat beter met de LH en FSH waarden dus, das mooi.

Gezien je test nivo nog laag is zullen je knikkers nog niet op het oude formaat zitten
lijkt me. Komt dat al wat terug?

Leuk om te lezen dat het al beter gaat met je waardes ..
Dus als ik het goed begrijp zit je laatste cycle erop ?
Of wil je na je herstel gwn low dose ?

Gr

Nee zijn nog niet op formaat, maar zit nu zeker groei in. Zijn nu verdrie dubbelt.
Ben nu sinds oktober onder behandeling na een zeer lange pct van daarvoor ook maanden.

Mijn recovery heeft gewoon dik een jaar en maanden met een endocrinoloog, die het op de rit gezet heeft.

Damn wat een klus.

Heb net bericht gekregen dat ik ANDRACTIM voorgeschreven krijg.

Dit is DHT,zal mijn libido en gemoedstoestand zeer goed gaan doen,zonder echt hele onderdrukkende waardes van LH en FSH,ik ben die arts erg dankbaar.
Hoop dat ik mijn prikkel voor krachtraining ook terug krijg,tot nu toe alleen maar cardio gedaan,als ik naar een schijf keek werd ik al moe.

Ben benieuwd naar het resultaat!
Hoeveel moet je daarvan smeren?

Heb net bericht gekregen dat ik ANDRACTIM voorgeschreven krijg.

Dit is DHT,zal mijn libido en gemoedstoestand zeer goed gaan doen,zonder echt hele onderdrukkende waardes van LH en FSH,ik ben die arts erg dankbaar.
Hoop dat ik mijn prikkel voor krachtraining ook terug krijg,tot nu toe alleen maar cardio gedaan,als ik naar een schijf keek werd ik al moe.

Ah Mart,

Boeken we samen tripje nr Azië om effe "uit te rusten"?
Komt je gemoedstoestand gegarandeerd ten goede :-)

Grt Steve

Ben benieuwd naar het resultaat!
Hoeveel moet je daarvan smeren?

2,5 gram gel per dag.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ah Mart,

Boeken we samen tripje nr Azië om effe "uit te rusten"?
Komt je gemoedstoestand gegarandeerd ten goede :-)

Grt Steve

ja man,ik ga int najaar weer,moet ook vanuit Thailand naar china,en dan weer terug....hehehehehe. Dirty job,but someone has got to do it...zucht

ja man,ik ga int najaar weer,moet ook vanuit Thailand naar china,en dan weer terug....hehehehehe. Dirty job,but someone has got to do it...zucht

Tjah life sucks!
Ik ga normaal ook wel in 't najaar.
Als't uitkomt gaan we dan wel eens een watertje drinken samen :-)

Terug
Naar boven