MuscleMeat

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Krieltje, hoe doe je dat eigenlijk als je naar Azie gaat (ik weet hier echt niks van, dus kan klinken als 'n domme vraag), kan je gewoon die tamoxifen meenemen in het vliegtuig etc. ? En ik begreep dat je ook nog test enth prikte iedere week op lage dosis, krijg je dat ook zo mee??

Doktersverklaring?
Of hij heeft daar adresje.

• Topic Starter Topic Starter
kan beide,no problem. Daar beide vrij verkrijgbar,kan ook meenemen,weet nog niet.

Ik zou je test dan wel meenemen, weet je zeker dat ie goed gedoseerd is.

Sommige medicijnen moet je een medicijnenpaspoort hebben!! ff navragen hoe of wat...

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Kan iemand niet ff dat artikel inscannen dann?

Heb gegoogled maar sorry... niks gevonden

Zo lui ik ben weer terug.
Moet zeggen dat er wel degelijk een goede progressie inzit. Ik ga morgen ff afspraak maken om FSH/LH te prikken.Ik hou jullie op de hoogte.

Ha dikkie dik,
Hoe was het voedsel?

Ben benieuwd.
Kriel, jij gaat nu nooit meer kuren?

Man eten zoooo lekker, evenals de wijven, hehehe. 32 graden, in de fabriek, maar de Singha en Chang waren goed op temp.

Ip ga ik poos op die TRT door, zal daarna alleen op non aromatiserende middelen zijn zoals winny etc.

Jow vriend ben benieuwd man. Denk dat de ronde nu op vakantie is. Ik krijg mn uitslag pas 3maart. Dus moet er totaal 5weken op wachten.

kriel is back jeeee :D
En hoe staat het met de ballen al weer groter?

duurt idd 4-5 weken,voor je uitslag.

Zijn niet groter maar wel aanzienlijk dikker en hoger

Als je compleet plaatje wil is 4 weken wel een relatief gangbaar tijdsbestek.

Ok. Zown vrouwtje zei normaal 3weken. Maar hij gaat op vakantie dus nu 5weken. Ff geduld nog. 3maart hoor ik et. Dan gelijk weer een afspraak maken om weer te prikken denk ik.

Jij al een afspraak gemaakt mart?

Ik ga ff checken of mijn huisarts wil prikken. Denk nl wel. Om nu naar adam te rijden voor buisje bloed vind ik toch wel weer veel werk.

nou bro.... heb het hele stuk gelezen....
erg interessant,

hou je ff in de gaten....

denk dat dat voor mij ook wel een optie is na zooooo lang onn te zijn geweest

hou t in de gaten
thanks voor de topic...

Bijna 5 1/2 maand geleden sinds de start van dit topic.

Updeetje gewenst.

Hoopte eigenlijk dat je al vergaan was, hoe is het met je homobrew gozer?

Hoopte eigenlijk dat je al vergaan was, hoe is het met je homobrew gozer?

Onkruid vergaat niet, dat moet jij toch weten.;)

Je laatste vraag kan ik helaas niet beantwoorden, heb namelijk nog 1 rode kaart over, die zou ik graag willen behouden.:D

Zou je dit topic misschien van wat info kunnen voorzien, denk dat menigeen wel wil weten hoe het er nu voorstaat.

Terug
Naar boven