Fitness Seller

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Nah zoals jullie weten was ik tijdje in Azie vastgepint door mijn baas.
Ik heb Dr de Ronde om een prikbriefje gevraagd,vandaar dat hij met de info kwam,over zijn verhuizing naar Haarlem. Dus het een is met het ander verbonden. Denk nog paar weken geduld,prikken is snel gebeurd,maar uitslag duurt ff.

Ja ik zou afgelopen vrijdag mijn uitslag krijgen. Ik zal morgen wel ff bellen. Ze zullen wel druk zijn met de verhuizing.

Ik had jou uitslag al binnen......ze gaan kijken of ze je op sterk water kunnen zetten,volgens de uitslag was je niet levensvatbaar....

Hahaha grappenmaker.

Ok luitjes, ff een bump voor de geintereseerde.
Ik moet van de Dr. stoppen met de test. Zat ondertussen op 70 mg pw.
20 mg tamoxifen moet ik door blijven slikken. Testes zijn verdubbeld, maar volgens de arts is het toch nog te zwaar underdrukt. Ip is het 70 mg, maar omdat het UG is, kan dat ook 90 zijn.

Ik ben nu 3 weken klaar met test, volgende week ga ik fsh, LH, en test laten bepalen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gr

Thanks voor de update.

Neem je nu alleen nog nolva, of gebruik je nog andere middelen?

In ieder geval mooi dat de boel in ieder geval weer groeit!

Volgende week dus bloed prikken. Gaat de behandeling daarna op dezelfde manier voortgezet worden, of hangt dat af van de bloedwaarden? Wat zijn überhaupt nog de mogelijkheden binnen de behandeling, behalve nolva blijven slikken?

Toch wel goed nieuws die verdubbeling!

Alleen Nolva. We kijken het aan,misschien als het niet meer werkt,lifetime test replacement. Maar omdat ze de laatste weken echt groter worden,zie ik gewoon dat het hersteld. Dus ik wacht af.

Ok luitjes, ff een bump voor de geintereseerde.
Ik moet van de Dr. stoppen met de test. Zat ondertussen op 70 mg pw.
20 mg tamoxifen moet ik door blijven slikken. zijn verdubbeld, maar volgens de arts is het toch nog te zwaar underdrukt. Ip is het 70 mg, maar omdat het UG is, kan dat ook 90 zijn.

Ik ben nu 3 weken klaar met test, volgende week ga ik fsh, LH, en test laten bepalen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gr

yo bro alles goed verder ?

Je zegt je testes zijn verdubbeld, maar in dikte of ook echt grootte?

Heey gozer hoe issie?

Dikte is verdubbeld,ben nu best al tevreden als het doorzet.

goed man, mooi zo merk dat ze bij mij ook weer wat groter worden :D

interessant topic

even abo

bedankt voor de updates kriel

Moesten er nog zo'n mensen zijn die niet deftig meer opgestart geraken, staan ze in die kliniek niet open voor alternatieve/experimentele behandelingen zoals triptorelin of zulke zaken ? Ik heb immers laatste tijd toch meer en meer positieve resultaten gelezen. Of het waar is weet ik natuurlijk niet, maar als je zelf in een hopeloze situatie zit, kan je altijd proberen denk ik dan.

Laatst bewerkt:
hey krieltje

lees net dat je 3 weken vande test af bent, dus we kunnen wel aannemen dat de laatste exogene test uit je lichaam is.
waar ik benieuwd naar ben is of je lichamelijk daar iets van begint te merken dus met name het herstel na de training of dat je meer spierpijn hebt of krachtverlies of hoe het met je libido is gesteld.
heb je iets van een dip die b.v. altijd bij iedereen optreed als ze een flinke kuur hebben gehad? Hoe is het b.v. met je energie merk je daar iets van kortom kan je merken en voelen dat je minder test in je lichaam hebt?
ik ben hier eigenlijk nieuwschierig na omdat ikzelf jarenlang met een tekort heb rondgelopen en wel degelijk merkbare nadelen heb ondervonden.

Ja merk het wel degelijk. Maar zoals aangegeven had de arts al gezegd dat waarschijnlijk mijn prikkel zoals libido, kracht etc afhankelijk is van een test gehalte die ik zelf dus verhoogd hebt al die jaren. Wat voor een normaal persoon al zat is, is voor een regelmatige gebruiker de ondergrens, echt waardeloos. Zowiezo is het placebo effect hoog.

Goeiemorge vriend. Is de planning nu voor goed off te zijn? Als je lh en fsh volledig actief zijn?

Ik ga mn bedje in.

he kriel, ben je nog wel aan het trainen, kan me namelijk voorstellen dat je even stopt.

Nee ik kijk het aan. dan zal ik voortaan of op TRT gaan,of af en toe een DHT nemen,iig iets wat niet aromatiseert.

Ik zit ook te dubben om testosteron undeconate te gaan gebruiken. Misschien zelf eens proberen wat te bestellen en het met een spuitfiltertje te maken. Betekend dat je maar eens in de paar maanden een inject hoeft te zetten. Maar ja wie garandeerd dat je echte T undeconate krijgt en geen hepty oid. Dat is altijd de trick.

ja train nog volop. Wel 1 spiergroep per dag,en dan nog 30 minuutjes cardio erachteraan.

goed te horen bro dat je in ieder geval blijft trainen
train zelf ook al verschillende jaren 1 spiergroep per dag bevalt me prima
ik heb zelf gekozen voor permanente TRT maar die beslissing is voor mij tamelijk makkelijk te maken daar ik zelf geen of onvoldoende test zelf aanmaak.
ben nu al 2 jaar op TRT en het is voortaan een gewone routine geworden, ik wordt 1 keer per jaar goed gecontroleerd op allerlei zaken en heb er tot op heden alleen nog maar pluspunten van ondervonden.

Terug
Naar boven