XXL Nutrition

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Interessant!

Kriel, in hoeverre word dit vergoed door je ziekenfonds? word het uberhaupt vergoed?
Of moet je een dokters verwijzing hebben?

thanx voor het posten van je bevindingen!

Is gewoon een onderdeel van je basis verzekering.
Je kan ff koekelen op Anabolen poli, kan je via email een mail sturen, dan krijg je mail en tel terug.

Jongens ff voor de duidelijkheid..... Het is GEEN methadon bus, ze schrijven NIX voor, tis een serieuse inventarisatie van problemen, met een insteek dat ze de ptoblemen oplossen.... Niet he ik ga BOLLUH pakken maar ken nix krijguh, kan je ff receppie sgeivuh?? ...

---------- Toegevoegd om 05:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

Er word toestemming gevraagd of er een brief naar je huiarts mag, ja of nee.

Laatst bewerkt:
goei bericht kriel dat je waarschijnlijk????? op je eigen systeem kan terugvallen na enkele maanden
ik heb de indruk dat je eigelijk van je AAS verleden afscheid wil nemen en door wil gaan op je eigen systeem of op bescheiden TRT met begeleiding
wat ik mij afvraag is dit, ik spreek regelmatig jongens in de sportschool die ondertussen wat ouder zijn geworden en deze stap ook hebben genomen jaren terug (waren wedstrijdjongens) De grote moeilijkheid die zij ondervonden en inclusief mijzelf is dit als je van de AAS afgaat en dat gaan we vroeg of laat allemaal dan komt het psychische effect om de hoek kijken
je gaat terug in kracht, terug in volume, gezien je stats schat ik toch wel dat je echt bij de grote jongens ingedeeld mag worden en kortom je wordt gewoon een paar maatjes kleiner
begrijp me niet verkeerd ze zien er nog allemaal goed uit maar ze zijn zeker niet meer beef het wordt wat je noemt meer een atlethische bouw
zij hebben dit allemaal ervaren als het moeilijkste aspect, het inleveren,

krieltje hoe sta jij hier tegenover heb je dit al de revu laten passeren of laat je het gewoon over je heen komen het is alleen maar goed dat je nu een stapje terug doet op het gebied van AAS

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ymir
Nee gast,je slaat de spijker op zijn kop. Ik wil zeer graag nokken met AS,tijd heb ik gehad. wil er netjes uitzien,maar ondervind wat problemen met aromatisatie,zelfs op 100mg testE.

Narcisme is een b*ch. heb ooit tussen de 114-117kg gewogen. Maar dat boeit me nu helemaal niets meer.

wat ik wel erg graag wil en wat ik buiten AS mis,is dat het libido zwaar uitblijft. Zoals hij al zei,zou kunnen doordat je de lat te hoog gelegd hebt...zal wel graag dat gevoel dat ik werkelijk alles ''zou willen betasten,inclusief het kwijlen wat daarmee gepaart gaat'' willen behouden.
Als er beneden nix gebeurt als ik in een club zit met een chick op schoot,dan ben ik zg hersendood.

Is gewoon een onderdeel van je basis verzekering.
Je kan ff koekelen op Anabolen poli, kan je via email een mail sturen, dan krijg je mail en tel terug.

Jongens ff voor de duidelijkheid..... Het is GEEN methadon bus, ze schrihven NIX voor, tis een serieuse inventarisatie van problemen, met een insteek dat ze de ptoblemen oplossen.... Niet he ik ga BOLLUH pakken maar ken nix krijguh, kan je ff receppie sgeivuh?? ...

---------- Toegevoegd om 05:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

Er word toestemming gevraagd of er een brief naar je huiarts mag, ja of nee.

Ok duidenlijk:thumbs:

Nuttige info man
thanks

117 bij 165?
ongelofelijk.

oke
ik begrijp[ je standpunt
ik denk dat je de goede weg bent ingeslagen
ik kom zelf ook uit een lange periode waarin ik totaal geen libido had
is gelukkig allemaal goedgekomen, heb nu iets teveel libido
geef het tijd en het komt waarschijnlijk helemaal goed zijn links en rechts wel meer voorbeelden van mensen die er beroerder aan toe waren en die na verloop van tijd toch weer helemaal op de rails stonden

dit is eigenlijk de keerzijde van het gebruik van AAS waar je inderdaad op jonge leeftijd niet bij stilstaat is goed dat hier toch wordt besproken

Ja hoop dat er nog meer mensen posten met hun ervaringen daar.

oke ik begrijp je standpunt
ik denk dat je de goede weg bent ingeslagen

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat je bepaalde idealen overboord gegooid hebt qua fysiek en dat je inmiddels in je reacties echt overkomt alsof je AS echt zat bent is een grote stap. Die endocrinoloog kan je helpen met je libido en andere testosteron gerelateerde problemen maar de punten die je net noemt kan niemand oplossen anders als Kriel zelf en zijn een voorwaarde om verder geholpen te kunnen worden. Als je niet van de AS af wilde en nog steeds een beest van 120 kilo met een maar bescheiden lengte wil zijn dan had die endocrinoloog veel minder tot niks voor je kunnen doen.

En verder hoop ik ook dat dit verhaal andere aanspoort ook wat te schrijven. Krieltje is vast de enige niet die aan het einde staat van AS carrière.

Laatst bewerkt:
kriel kon je rollen :D met 117 kilo

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
kriel stop je nu met kuren (behalve trt), of wil je eerst weer herstellen en in de toekomst kleinere kuurtjes

Het is een vrij legitieme vraag, toch gericht op die poli van de VU.

snap niet helemaal waar dit over gaat,fill me in please

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

kriel stop je nu met kuren (behalve trt), of wil je eerst weer herstellen en in de toekomst kleinere kuurtjes

Denk dat de insteek TRT wordt,zie dat overgens ook als kliene kuur.

Mensen met hypogonadisme krijgen minder dan 100mg pw. De Dr zei dat als de FSH/LH weer op de rit staan,je toch in het algemeen hoger uitkomt aan test totaal dan alleen de 100mg.

Het is best goed dat ze die poli op hebben gezet. Er is eigenlijk zo weinig bekend over AS er zijn niet echt wetenschappelijke studie naar gedaan op b.v.mensen. Ik denk dat ze met die poli over enkele jaren echt een enorme schat aan informatie hebben over AS en dat veel mensen geholpen kunnen worden in de toekomst. Ik ben benieuwd naar de uitslag!

Ja denk dat er fix wat potentie uitrolt. Hij heeft me ook een aantal toekomstige ideeen verteld,maar dat mocht nog niet besproken worden,kan je vertellen dat dit misschien wel de NR 1 bron over AS gaat worden.

sorry zag niet dat hij gericht was op de poli van de VU... d8 dat hij hier om advies vroeg of hgh geschikt was om op zijn 17e nog wat extra cm's te pakken..

snap niet helemaal waar dit over gaat,fill me in please

Er is al geschoond, was een vraag over die poli en of ze iemand konden helpen tijdens de groei om nog wat extra's cm's te winnen. Leek me verder niet op een groeistoornis, kleine kans dat je ze dan helpen volgens mij.

Terug
Naar boven