XXL Nutrition

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Dat van botontkalking wist ik niet, ik dacht dat dat typisch was voor arimedex. Blijkt het zo te zijn dat sterk verminderde oestrogeen feitelijk de oorzaak van osteoporose is en dus heeft Aromasin het net zo.

• Topic Starter Topic Starter
jep

Ik zit er hard over na te denken om een afspraak te maken.
Kan natuurlijk geen kwaad en lijkt me erg interresant.

Bedankt voor de info Kriel.

Welkom gozer, hou ons op de hoogte

Weet je wat ik me wel afvraag,
kriel jij bent niet onervaren, en weet erg veel vandaar dat ik blij ben dat je terug bent op DBB, je bent gewoon een goede aanwinst voor dit forum.

Maar een dokter die je niet kent en waarschijnlijk een klein gedeelte van zijn dokters opleiding/studie zal over het hormonale stelsel gaan uiteraard omdat het over een anabole poli gaat zal hij daarnaast ook veel extra geleerd hebben.
Maar heeft de dokter dan ook gelijk, zal jou kennis niet boven de kennis liggen.

Bloedwaarden kan je overal laten checken.
Desalniettemin zal hij er een hoop vanaf weten daar twijfel ik niet aan, maar ervaring speelt ook een rol.
Zijn dat ook ex gebruikers?

grts

Ex-gebruikers? Wie weet, maar ik denk dat het vooral internisten zijn.

Vraag me af of je dit kan declaren bij je verzekering.. ander punt is dat, stel dat je dit declareert je verzekering dus weet waar je mee bezig bent en stel dat je over een x-aantl jaar ergens last van krijgt en je in het ziekenhuis terecht komt, ze je dit altijd kunnen verwijten aan het gebruik van ... en je alles zelf kan betalen!!?

Weet je wat ik me wel afvraag,
kriel jij bent niet onervaren, en weet erg veel vandaar dat ik blij ben dat je terug bent op DBB, je bent gewoon een goede aanwinst voor dit forum.

Maar een dokter die je niet kent en waarschijnlijk een klein gedeelte van zijn dokters opleiding/studie zal over het hormonale stelsel gaan uiteraard omdat het over een anabole poli gaat zal hij daarnaast ook veel extra geleerd hebben.
Maar heeft de dokter dan ook gelijk, zal jou kennis niet boven de kennis liggen.

Bloedwaarden kan je overal laten checken.
Desalniettemin zal hij er een hoop vanaf weten daar twijfel ik niet aan, maar ervaring speelt ook een rol.
Zijn dat ook ex gebruikers?

grts

deze artsen op het VU ik heb er een paar van ontmoet en Dr. de Ronde is de captain zijn ervaren op het andere vlak
hun weten natuurlijk niet uit eigen ondervinding wat aas doen in je lichaam
maar wat hun wel weten en dat is hun ervaring wat er kan gebeuren en hoe het op te lossen als er door gebruik van aas iets fallikant is misgegaan
voorbeeld is hoe de Ronde krieltje uitlegde over de stuurhormonen LH en FSH
dat LH niet voor de grote van je testikels is maar eerder de FSH daar als grootste drijvende kracht achter zit
ik bedoel dit te zeggen dat gebruikers hun ervaring hebben en deze doktoren hun eigen ervaring en dat die elkaar kunnen aanvullen en daaruit komt een hoop kennis die in de komende jaren zijn vruchten zal gaan afwerpen
deze jongens(de doktoren) zijn net een stap meer als de gemiddelde endo
ik vergelijk ze altijd maar met een Musarella of een den Herthoge

Ja idd kerel,deze gasten weten echt wel hoe ze dat aan moeten pakken.
Over het algemeen zijn de klachten waarom je komt nl verstoorde hormoonwaardes. Al dan niet veroorzaakt door AS. Neemt niet weg dat de behandeling gewoon volgens normaal protcool zal plaatsvinden.

@BB,een roker of drinker sturen ze ok niet weg...we leven nl wel in NL.

Vraag me af of je dit kan declaren bij je verzekering.. ander punt is dat, stel dat je dit declareert je verzekering dus weet waar je mee bezig bent en stel dat je over een x-aantl jaar ergens last van krijgt en je in het ziekenhuis terecht komt, ze je dit altijd kunnen verwijten aan het gebruik van ... en je alles zelf kan betalen!!?

Hihi scherp.

Daar is het nu nog te vroeg voor wellicht over 5 of 10 jr?

Kleine bump.

Krieltje, heb je toevallig al de labresultaten van je bloedafname??

Lees ff in begin topic wanneer ze contact opnemen.

Ok luitjes,

Net mijn uitslagen binnen. Ik krijg een nw afspraak voor nw prikbeurt en consult.

Mijn leverwaardes zijn wel iets verhoogd,liggen rond de 60,dat moet ik even navragen.

Cholesterol ligt op pijl op 4.6 daar ben ik wel blij mee

Grote klapper is toch de Test waarde op 0,3ml LYY testosteron(300mg/ml) zit mijn waarde op 34,en mijn SHBG op 28. Ip is de test aan de te hoge klant. Verklaart toch wel mijn onstuitbare libido. Maar SHBG was volgens de arts geen probleem.
Ga wel kijken of ik de test naar 0,2ml kan krijgen,dat zal dan rond de 60mg per week zijn,ipv 90mg pw

Mijn LH <0.3 en FSH <0.5 deze zijn drastisch te laag. Maar ik slik nu 20mg tamoxifen,en hij wil nu bloed laten prikken om te kijken of het al iets oploopt.....

I am a happy man.

Laatst bewerkt:
beter ja

maar ff ander vraagje kriel
ga je nooit meer kuren?
TRT tot het einde zeg maar?

op 34 ben ik erg tevreden. Geen last van aromatiseren,fix sterk,en maar 0.3ml per week,das goed te doen. Beter dan op 50 zitten met 1000mg test oid met een vochtkop en tussen is het nu wel netjes of niet netjes.

Kijk die LH/FSH moet omhoog. Als dat echt gaat lukken dan ben ik blij. Ik ga dan samen met hem kijken wat te doen.

Mijn normale lichaamseigen Testosteron ligt normaliter <9,dan vind ik 34 op zo frut beetje wel enorm goed.

Goed om te horen Kriel!

Dat LYY is idd goed gedoseerd! Zet nu 1ml per week voor de cut en libido is ook extreem.
2.5 week bezig, extreem libido, extreme pomp en zweten als een malle.

Thanks voor op de hoogte houden Krieltje. :)

Mijn LH <0.3 en FSH <0.5 deze zijn drastisch te laag. Maar ik slik nu 20mg tamoxifen,en hij wil nu bloed laten prikken om te kijken of het al iets oploopt.....

goei bericht kriel
mini dosering max resultaat
gelukkig werken jou lh en fsh nog, dus dat gaat wel goed komen
die van mij liggen compleet stil maar ja ik zit er dus ook mijn hele leven lang aan vast
ik heb geen last van sides dus is goed mee te leven
ik zie jou na enige tijd wel weer op de rails staan
indeed your a happy man

Thx kerel

Terug
Naar boven