- Waardering
- 778
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wat ik me wel afvraag,
kriel jij bent niet onervaren, en weet erg veel vandaar dat ik blij ben dat je terug bent op DBB, je bent gewoon een goede aanwinst voor dit forum.
Maar een dokter die je niet kent en waarschijnlijk een klein gedeelte van zijn dokters opleiding/studie zal over het hormonale stelsel gaan uiteraard omdat het over een anabole poli gaat zal hij daarnaast ook veel extra geleerd hebben.
Maar heeft de dokter dan ook gelijk, zal jou kennis niet boven de kennis liggen.
Bloedwaarden kan je overal laten checken.
Desalniettemin zal hij er een hoop vanaf weten daar twijfel ik niet aan, maar ervaring speelt ook een rol.
Zijn dat ook ex gebruikers?
grts
Vraag me af of je dit kan declaren bij je verzekering.. ander punt is dat, stel dat je dit declareert je verzekering dus weet waar je mee bezig bent en stel dat je over een x-aantl jaar ergens last van krijgt en je in het ziekenhuis terecht komt, ze je dit altijd kunnen verwijten aan het gebruik van ... en je alles zelf kan betalen!!?