MuscleMeat

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Ik ben 18 jaar en 1.74, ben de afgelopen maanden nog een cm gegroeid dus denk dat ik nog niet helemaal klaar ben. Nu lees ik op het internet allemaal verhalen over mensen die op mijn leeftijd een kuur HGH deden en nog wat lengte pakten. als dit een paar cm zou schelen is dit best iets wat ik wil. Is dit een compleet debiel idee? Zouden zij me kunnen adviseren?

Vraag het ze, zou ik zeggen. stuur een mail.

Het is een vrij legitieme vraag, toch gericht op die poli van de VU.

Nee..is anabolen poli voor vragen mbt problemen door as gebruik.

Hey maar Kriel, wat is nou eigenlijk het nut van je LH en FSH herstellen als je toch op de trt gaat?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe androgener het product,des te meer de onderdrukking van de FSH.
Ip neem ik een zeer laag aandeel aan test. Zal 80-100mg zijn. Hoop dat door de laagte van de exogene toediening,en in combo met Tamoxifen de testikels wel iets groter worden. Denk dat ze nu max 10ml per knikker zijn. Zal er niet ver naast zitten. Dus zo min mogelijk,met zoveel mogelijk positief effect.

Probleem is natuurlijk dat je niet weet hoeveel bijvoorbeeld die Long yi yao Chinese meuk test is,hoor in de wandelgangen dat hij overgedoseert is. Dit luistert wel erg nauw. Mijn erecties zijn absurt....komt dit omdat ik toch te hoog zit,of reageer ik zeer sterk op dat beetje test???

Ik zou niet willen dat ik bijv 0,3ml=90mg zet terwijl dat er nu eigenlijk 120mg zijn,dan ben ik gaar. Dan gaat mijn vliegertje niet heel goed op. De boel moet dus als het ware goed geijkt zijn

Maar ik gebruik dit al 3 weekjes,dus zal aan mijn waardes zien of ik goed zit. Heb ook een aantal vails met zelfde lotnr. Tis zo weinig,kan ik gewoon tijd lang gebruiken.
Ik will best of both....small amount test,en dikke jongens

Laatst bewerkt:
Verslagje van de anabolen poli te amsterdam.

Bj binnenkomst meteen bloed prikken 10 exstra groote buisjes en plasje doen. 3 formulieren bijna volledig volgekruist. Dat zul je bij de gemiddelde huisarts niet snel terugzien.

Dingen zoals oestrogenen t3 t4 en tsh shbg tumor markers estradiol, worden vaak niet snel geprikt.nu wel, zelfs bij de endocrinoloog waar ik al liep hebben ze niet zoveel geprikt.:)

Het begon dus al goed, daarna op gesprek bij de arts 45 min een goed gesprek met hem gehad over al mijn vaage klachten, deze weet hij eerste instantie niet aan anabolen gebruikt toe. Hij dacht eerder aan fimbrolagie of iest in die trend. mooi k*t als ik dat zou hebben maarja dat weet je in iedergeval wat je heb he.

ook had hij zeker kennis over middelen:p hij wist presies waarvoor hoe en wat het gebruit word en ook se sides en dergelijk

straks krijg ik nog een telefonish consult en als ze toch wat vinden moet ik weer terug.ze vragen ook of je wil dat er bericht naar de huisarts word gedaan, hier kun je dus gewoon nee op zeggen

al met al als je denk schade door aas te hebben, een bezoekje aan de poli kan zeker geen kwaad.

groetjes van een oud bb"er die hopenlijk zeer spoedig weer aan het ijzer mag

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Ja hoop dat er nog meer mensen posten met hun ervaringen daar.

Ik had je al pm gestuurt maar adhv deze post zie ik dat het het niet uit maakt.

Kriel had die dokter het toevallig al gehad over myostatineblokkers en S4 als toekomstig spul?

Laatst bewerkt:
Nee daar heb ik het niet over gehad hoor,das SF

@malden
Fybromialgie is k*t maar niet het einde van de wereld
heb het zelf al jaren, is goed mee te trainen, je moet alleen niet te veel willen toppen aangezien fybro de dingen om het gewricht heen aantatsten zoals aanhechtingen e.d. je zal een iets andere trainingsmethode moeten gaan handhaven

een te lage testwaarde daar is van bekend dat dit de fybro kan versterken, uit Parijse onderzoeken komt hoe langer hoe meer vast te staan dat fybro en RLS(restless leg syndroom), CVK en nog een paar van die aandoeningen, dat die gerelateerd zijn een hormonale disbalans in je lichaam
ikzelf merk nu mijn testwaardes goed zijn ik ook veel minder hinder heb van de fybro

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

sorry kriel
zie net dat malden zijn eigen topic heeft
excusee
misschien dat tremendes hem kan verplaatsen naar de goeie

Laatst bewerkt:
@malden
heb het zelf al jaren, is goed mee te trainen, je moet alleen niet te veel willen toppen aangezien fybro de dingen om het gewricht heen aantatsten zoals aanhechtingen e.d. je zal een iets andere trainingsmethode moeten gaan handhaven

een te lage testwaarde daar is van bekend dat dit de fybro kan versterken, uit Parijse onderzoeken komt hoe langer hoe meer vast te staan dat fybro en RLS(restless leg syndroom), CVK en nog een paar van die aandoeningen, dat die gerelateerd zijn een hormonale disbalans in je lichaam
ikzelf merk nu mijn testwaardes goed zijn ik ook veel minder hinder heb van de fybro

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

sorry kriel
excusee

Wil ik wel... maar Malden heeft geen eigen topic.

Er is al geschoond, was een vraag over die poli en of ze iemand konden helpen tijdens de groei om nog wat extra's cm's te winnen. Leek me verder niet op een groeistoornis, kleine kans dat je ze dan helpen volgens mij.

Ja die vraag stelde ik. Ik heb ze trouwens even gemaild, en ik moet zeggen dat je echt uitstekende feedback krijgt. Binnen een uurtje een lap informatie terug van de endocrinoloog. volgens mij ben je daar wel in goede handen kriel. succes!

@malden

sorry kriel
excusee

nee alles wat met TRT,problemen etc te maken heeft,en waar mensen voor bij de poli lopen zijn in dit topic welkom. Dus ook info extern van mensen die dezelfde dingen meegemaakt hebben en advies of hun medicatie vd endos graag hier neerzetten.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Ja die vraag stelde ik. Ik heb ze trouwens even gemaild, en ik moet zeggen dat je echt uitstekende feedback krijgt. Binnen een uurtje een lap informatie terug van de endocrinoloog. volgens mij ben je daar wel in goede handen kriel. succes!

Ze hopen om meer mensen die ze kunnen onderzoeken en kunnen helpen,dus iedereen is welkom..............natuurlijk niet of ze ff dibol voorschrijven oid.

Maar moet je echt klachten hebben?

Ik begreep uit hun website dat het niet hun bedoeling is om te begeleiden of om preventief onderzoek te doen. Klopt dat, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Nee idd. Je hoeft er niet heen te gaan om dat te verwachten. Wel kan hij advies geven.

Uit dat advies kan je iets goeds voor jezelf halen,dus das al een goede zaak.

ik had gewoon een aantal goed vragen omtrent problemen,en gebruikers advies nodig omtrent aantal middel. Sommige adviseren ze,en ander mag je wegstrepen,maar ook dat doen ze met onderbouwing,....waarom wel waarom niet.

Denk ook echt wel dat ze aan de hand van je email je uitnodigen.Als pietje 1500 mg test E pw neemt,en dat alleen ff komt melden met de vraag ....joh ik blaas zo op,wat moet ik doen,dat ze daar niet op zitten te wachten.

Nee idd. Je hoeft er niet heen te gaan om dat te verwachten. Wel kan hij advies geven.

Uit dat advies kan je iets goeds voor jezelf halen,dus das al een goede zaak.

ik had gewoon een aantal goed vragen omtrent problemen,en gebruikers advies nodig omtrent aantal middel. Sommige adviseren ze,en ander mag je wegstrepen,maar ook dat doen ze met onderbouwing,....waarom wel waarom niet.

Denk ook echt wel dat ze aan de hand van je email je uitnodigen.Als pietje 1500 mg test E pw neemt,en dat alleen ff komt melden met de vraag ....joh ik blaas zo op,wat moet ik doen,dat ze daar niet op zitten te wachten.

Duidelijk Kriel!

@Martinezzz, dan moet je wel alles lezen. Blinde! :p Daar hebben al meerdere mensen op gereageerd en het foutje was al hersteld. ;)

@malden

Bedankt voor je post!
ja tis niet zeker dat ik dat heb die arts suggereerde alleen maar, ik lig in iddgeval wel al 1 jaar op me gat door iest wat niet in orde is. meschien fibro of cvs.

Maar wat dan ook ik zal idd een andere training methode moeten gaan hanteren ja.. idd ik denk dat de link tussen dit soort vaage syndromen en hormonen zeker van toepassing is. Tis allemaal beginnen tijdens mijn eerste kuur dus wie weet was er al iest aan de hand alleen heeft de dope de laatse duw gegeven.
de bloed uitslagen van de poli die post ik hier zowiezo gewoon:), tis handig een centraal topic te houden.

kheb van 3 jaar mijn bloedwaarden opgevraagt en ben was net 2 weken bezig met een speciaal dieet mijn test op te voeren :rolleyes: hopelijk krijg ik een leuke waarde te zien. en het allerbelangrijkste is dat hij niet te laag is

Hey Kriel dat je er wordt aangeraden om nolvadex te nemen om je oestrogeen te blokken blijft toch een beetje door mn hoofd spelen. In hoeverre is het verhaaltje dat nolvadex je IGF verlaagt waar?

Kijk je moet niet denken dat het voor iedereen het puur kan over typen. Mensen die exact dezelde dosering gebruiken, kunnen het toepassen, mits met dezelfde problemen.

Het heeft geen zin dit klakkeloos te kopieren.

Kijk je moet niet denken dat het voor iedereen het puur kan over typen. Mensen die exact dezelde dosering gebruiken, kunnen het toepassen, mits met dezelfde problemen.

Het heeft geen zin dit klakkeloos te kopieren.

Nee dat was ook niet mijn bedoeling, maar ik ga zoals je weet in januari naar de internist en wil dan al een beetje weten hoe in hoeverre de opties die er zijn ook naar mijn wens zijn.
Stel dat dr Musarella zegt dat ik een nolva per dag kan nemen maar dat dat de IGF drastisch zou verlagen zou me dat wat tegenstaan snap je.

Dat igf verhaal is natuurlijk ook zwaar overdreven.
Denk niet dat je ''spierafbraak'' krijgt door nolva gebruik. Dat zal je meelopende Testosteron wel weer goedmaken.

Alles wordt zo afgewogen,maar in de praktijk blijken dingen toch anders te liggen.

IGF heeft de naam spieropbouwend te zijn,maar daar komt als je er ff over nadenkt toch echt wel meer bij kijken. Kijk naar gasten die IGF gebruiken....nog geen 1 single person gezien die zei....goh nou na 3 weken zat er 10 kg aan.

Met test is dat toch ff ander verhaal.
Morgen komt er weer een nw PEP uit,lopen we weer allemaal daar achteraan....

Hèhè so true

Terug
Naar boven