@malden
Fybromialgie is k*t maar niet het einde van de wereld
heb het zelf al jaren, is goed mee te trainen, je moet alleen niet te veel willen toppen aangezien fybro de dingen om het gewricht heen aantatsten zoals aanhechtingen e.d. je zal een iets andere trainingsmethode moeten gaan handhaven
een te lage testwaarde daar is van bekend dat dit de fybro kan versterken, uit Parijse onderzoeken komt hoe langer hoe meer vast te staan dat fybro en RLS(restless leg syndroom), CVK en nog een paar van die aandoeningen, dat die gerelateerd zijn een hormonale disbalans in je lichaam
ikzelf merk nu mijn testwaardes goed zijn ik ook veel minder hinder heb van de fybro
Bedankt voor je post!
ja tis niet zeker dat ik dat heb die arts suggereerde alleen maar, ik lig in iddgeval wel al 1 jaar op me gat door iest wat niet in orde is. meschien fibro of cvs.
Maar wat dan ook ik zal idd een andere training methode moeten gaan hanteren ja.. idd ik denk dat de link tussen dit soort vaage syndromen en hormonen zeker van toepassing is. Tis allemaal beginnen tijdens mijn eerste kuur dus wie weet was er al iest aan de hand alleen heeft de dope de laatse duw gegeven.
de bloed uitslagen van de poli die post ik hier zowiezo gewoon
, tis handig een centraal topic te houden.
kheb van 3 jaar mijn bloedwaarden opgevraagt en ben was net 2 weken bezig met een speciaal dieet mijn test op te voeren
hopelijk krijg ik een leuke waarde te zien. en het allerbelangrijkste is dat hij niet te laag is