XXL Nutrition

anadrol werkt niet

sjors1986

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
54kg
Vetpercentage
hi

ik kom niet zoveel op dutchbodybuilding (ook niet op andere fora hoor). meer bezig met traine gehehehe (jaja:rolleyes:)
ffe een kort vraagje

sinds kort doe ik een anadrol only kuurtje... jaja weet dat ik het hoor te stacken en dat ik afkeuring ga krijgen etc etc maar had 4 potjes besteld tijd terug en denk erin die zooi dan heb ik wat meer kracht. meer niet.

begonnen met 50mg per dag (kijken hoe ik erop reageer). na 10 dagen merkte ik nog geen ****.
nu 8 dagen op 100mg.

enige wat ik heb:

backpumps
beetje lichte hoofdpijn
snel rode kop, beetje verhoogde bloeddruk
iets minder honger

Maar ik kom niet aan in gewicht !! en ik krijg ook geen extra kracht (powerliften :D). en ook niet een klein beetje.
voeding is op orde, ik snap er werkelijk geen **** van jongens.

bodyweight 132kg @ 14% BF.

wat ik nou wil weten, kan het zo zijn dat je lichaam er niet op reageert. lees wel wat topics op internet maar er stat veel bullshit in. mensen die komen huilen hoe gevaarlik het wel niet is voor de lever etc.

ik heb dus wel de bijwerkingen maar niet de resultaten !!

:mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is anadrol ook alweer, Oxy?

Ja oke, dan zit je nu op een redelijke dosis. 50mg was zo de van je tijd, zeker op UG.

Gebeurt wel meer mensen dat ze er niet sterker op worden. Shit happens, move on.

Zou dan ook stoppen.
Brengt je toch niks.

Die vetpercentages moet je altijd met een korreltje zout nemen bij powerlifters...

En je merk is lang niet meer wat het geweest is. Zou is naar een ander uitwijken.

• Topic Starter Topic Starter
Oef, ben toch niet de enige die zich vragen stelt...132kg, 14% en anadrol only als kuurtje, lol!

Ben je zeker dat het geen anaTrol is?

hey

Als we op die toer gaan, 10 jaar trainen en dan deze stats? 85kg 11% wat benje voor een joker man?
ik stel hier gewoon een serieuze vraag en je komt met een k*tverhaaltje aanzetten over mijn gewicht en BF. forumheld. kan mij dat nou verrotte wat jij denkt.

Als je nou gewoon een serieus antwoord geeft op mijn vraag, dan krijg je waarschijnlijk een stuk meer respect op dit forum ipv andere af zitten kraken.

Je geeft zelf al aan dat je Oxy beter niet alleen kunt pakken. Dan vraag je je af of je lichaam niet reageert..... Pak eens paar weken tren a. er bij. Weet zeker dat die oxy dan wel tot zijn recht komt.

Halotestin niet een idee? Schijn je behoorlijk sterk van te worden , én agressief Hehehe , schijnt alleen niet zo gezond te zijn :D

Je hebt de stats van een pro body builder. Lieg nou eens niet over je stats en je krijgt misschien een beter antwoord. En we spreken elkaar nog eens als je dezelfde leeftijd hebt als mij. Maar de kans is groot dat je met je vette pens in Benidorm ligt.

Je hebt de stats van een pro body builder. Lieg nou eens niet over je stats en je krijgt misschien een beter antwoord. En we spreken elkaar nog eens als je dezelfde leeftijd hebt als mij. Maar de kans is groot dat je met je vette pens in Benidorm ligt.

hoeveel hgh gebruik je dan als jij niet meer ouder word?;d

Haha. Teveel om naar Benidorm op vakantie te kunnen gaan.

• Topic Starter Topic Starter

je gedraagt je iig als een klein kind, een miezerig onzeker en kansloos ventje.
je weet niet eens wie ik ben, hoe kun je nou oordelen over mijn stats? En noem mij aub geen leugenaar, want dat ben ik absoluut niet. Omdat ik kuur gebruik ik mn echte naam niet, maar als ik dat wel gedaan had was er geen reactie van jou geweest. Dat kan ik je nu al garanderen. broekie.

nogmaals, praat alleen als je wat bij te dragen hebt aan mn vraag. En of je me stats gelooft of niet, kan me absoluut niet verrotten.

en voor de jokers hier, ik heb mn stats aangepast 54kg bodyweight en 50%+ vet

thanks.

Wtf man, Oxy gebruiken als je zo vet bent? Ga eerst eens cutten man. :D

On a serious note. Als je vorige stats echt zijn weet je wel zoveel van kuren dat een Oxy only weinig doet. Het werkt wel zo te zien, je hebt de sides maar niet de pro's. Dat gebeurt soms, had ik met Winny/Var ook. Wel koppijn van de hogere dose maar geen hardheid of power. K*t orals :P

Dan noem ik je vanaf nu kubieke meter. Past beter met je nieuwe stats :)

je weet niet eens wie ik ben, hoe kun je nou oordelen over mijn stats? En noem mij aub geen leugenaar, want dat ben ik absoluut niet. Omdat ik kuur gebruik ik mn echte naam niet, maar als ik dat wel gedaan had was er geen reactie van jou geweest. Dat kan ik je nu al garanderen. broekie.

nogmaals, praat alleen als je wat bij te dragen hebt aan mn vraag. En of je me stats gelooft of niet, kan me absoluut niet verrotten.

thanks.

Zo'n vreemde veronderstelling is het toch niet. Kan me ook moeilijk voorstellen dat iemand van 134 kg 14% nog loopt te k*tten met een oxy only. Andere forumleden met dergelijke stats zijn vaak non stop on.

thanks.

Enige die kinderachtig is ben jij. Lopen schelden omdat iemand een pic vraagt vanwege fake stats. (Ik wil die pic ook wel zien, maar die komt er uuuiiiiteraard niet)

Terug
Naar boven