sjors1986
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
hi
ik kom niet zoveel op dutchbodybuilding (ook niet op andere fora hoor). meer bezig met traine gehehehe (jaja
)
ffe een kort vraagje
sinds kort doe ik een anadrol only kuurtje... jaja weet dat ik het hoor te stacken en dat ik afkeuring ga krijgen etc etc maar had 4 potjes besteld tijd terug en denk erin die zooi dan heb ik wat meer kracht. meer niet.
begonnen met 50mg per dag (kijken hoe ik erop reageer). na 10 dagen merkte ik nog geen ****.
nu 8 dagen op 100mg.
enige wat ik heb:
backpumps
beetje lichte hoofdpijn
snel rode kop, beetje verhoogde bloeddruk
iets minder honger
Maar ik kom niet aan in gewicht !! en ik krijg ook geen extra kracht (powerliften
). en ook niet een klein beetje.
voeding is op orde, ik snap er werkelijk geen **** van jongens.
bodyweight 132kg @ 14% BF.
wat ik nou wil weten, kan het zo zijn dat je lichaam er niet op reageert. lees wel wat topics op internet maar er stat veel bullshit in. mensen die komen huilen hoe gevaarlik het wel niet is voor de lever etc.
ik heb dus wel de bijwerkingen maar niet de resultaten !!

ik kom niet zoveel op dutchbodybuilding (ook niet op andere fora hoor). meer bezig met traine gehehehe (jaja
)ffe een kort vraagje
sinds kort doe ik een anadrol only kuurtje... jaja weet dat ik het hoor te stacken en dat ik afkeuring ga krijgen etc etc maar had 4 potjes besteld tijd terug en denk erin die zooi dan heb ik wat meer kracht. meer niet.
begonnen met 50mg per dag (kijken hoe ik erop reageer). na 10 dagen merkte ik nog geen ****.
nu 8 dagen op 100mg.
enige wat ik heb:
backpumps
beetje lichte hoofdpijn
snel rode kop, beetje verhoogde bloeddruk
iets minder honger
Maar ik kom niet aan in gewicht !! en ik krijg ook geen extra kracht (powerliften
). en ook niet een klein beetje.voeding is op orde, ik snap er werkelijk geen **** van jongens.
bodyweight 132kg @ 14% BF.
wat ik nou wil weten, kan het zo zijn dat je lichaam er niet op reageert. lees wel wat topics op internet maar er stat veel bullshit in. mensen die komen huilen hoe gevaarlik het wel niet is voor de lever etc.
ik heb dus wel de bijwerkingen maar niet de resultaten !!

Laatst bewerkt door een moderator: