AndroidHealthClinic

anadrol werkt niet

• Topic Starter Topic Starter
Enige die kinderachtig is ben jij. Lopen schelden omdat iemand een pic vraagt vanwege fake stats. (Ik wil die pic ook wel zien, maar die komt er uuuiiiiteraard niet)

haha boeit mij dat nou je weegt 89 kilo ga fietse man. eerst beetje traine en zorgen dat je wat bent voordat je andere af gaat zeiken jatoch.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

maareh, ffe voor de serieuze gasten onder ons.
als je een oral kuurtje neemt krijgt je lever een dikke opdonder, binnekort weer even bloedwerk laten doen door de huisarts dus dat komt goed.

maar ik zit eraan te denken om weer een test-e kuurtje te nemen.
als ik een beetje google zie ik alleen maar mensen vragen hoelang tussen oral kuurtjes etc.

maar nu zit ik aan een oral kuurtje, straks ga ik injects nemen. hoelang zitten jullie daartussen aan de pct?

haha boeit mij dat nou je weegt 89 kilo ga fietse man. eerst beetje traine en zorgen dat je wat bent voordat je andere af gaat zeiken jatoch.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

maareh, ffe voor de serieuze gasten onder ons.
als je een oral kuurtje neemt krijgt je lever een dikke opdonder, binnekort weer even bloedwerk laten doen door de huisarts dus dat komt goed.

maar ik zit eraan te denken om weer een test-e kuurtje te nemen.
als ik een beetje google zie ik alleen maar mensen vragen hoelang tussen oral kuurtjes etc.

maar nu zit ik aan een oral kuurtje, straks ga ik injects nemen. hoelang zitten jullie daartussen aan de pct?

Serieus..? Nu alweer een vraag die je allang moest weten met jou stats?

In voor foto met lepel in de hand.

• Topic Starter Topic Starter
ok f**k it
thanks voor de goede hulp hoor

ik gooi er 8 weken test e 600mg achteraan. zojuist eerste prikkie gezet
weltruste alvast

ok f**k it
thanks voor de goede hulp hoor

ik gooi er 8 weken test e 600mg achteraan. zojuist eerste prikkie gezet
weltruste alvast

Tja sjors, als je zo een grote muil achter je PC hebt, moet je ook geen fatsoenlijke antwoorden verwachten.

snap niet waarom je alleen aan de orals only gaat als je (blijkbaar) test al thuis hebt liggen.. ???

ennuh.. 1,88 130+ kilo op 14% en geen kennis van AAS? I call bs.

maargoed succes met je kuur enzo.

Beste Sjors.
ik twijfel aan de kwaliteit van je product. Ik hoor mensen vertellen dat een oral only niet veel voor je zal doen met die stats maar dat hoeft niet perse waar te zijn. Ik heb zelf oxy only gebruikt op 50mg. dat was noodgedwongen omdat mn vriendin niet wilde injecteren en ik dus even wilde doen alsof ik off was. zelfs op 50mg mooie gains gemaakt.

over je stats
ongeloofwaardig maar niet onmogelijk. Post even een foto zonder hoofd maar met bijvoorbeeld een rode zakdoek in je hand zodat we zeker weten dat jij het bent en je bent meteen van het gezeur af op het forum.

je zegt dat je anoniem op het forum bent omdat je niet wilt dat mensne denken dat je kuurt, als je stats kloppen denkt iedereen in je omgeving al lang zeker dat je bil een speldenkussen is.....

beste sjors.
Ik twijfel aan de kwaliteit van je product. Ik hoor mensen vertellen dat een oral only niet veel voor je zal doen met die stats maar dat hoeft niet perse waar te zijn. Ik heb zelf oxy only gebruikt op 50mg. Dat was noodgedwongen omdat mn vriendin niet wilde injecteren en ik dus even wilde doen alsof ik off was. Zelfs op 50mg mooie gains gemaakt.

Over je stats
ongeloofwaardig maar niet onmogelijk. Post even een foto zonder hoofd maar met bijvoorbeeld een rode zakdoek in je hand zodat we zeker weten dat jij het bent en je bent meteen van het gezeur af op het forum.

Je zegt dat je anoniem op het forum bent omdat je niet wilt dat mensne denken dat je kuurt, als je stats kloppen denkt iedereen in je omgeving al lang zeker dat je bil een speldenkussen is.....

+1

al een tijdje niet op DBB geweest en deze toppic heeft mij bijna in mijn broek doen schijten van't lachen hahaha zien jullie allamaal dit nu? Dit is de reden dat ik loggen zo kotsmoe ben Wahahaaaaaaaaaaa en het zijn van die gastjes die mijn logjes komen bezoeken en mij met de vinger aanwijzen hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p

Sorry hoor maar 132kg kom op man ..
dat zijn testoflesje zijn stats !!! En die is
ook naturel hoor ;) ha ha ha (srs)

Als ik 132 kg zou wegen aan 14% zou 50mg anadrol voor mij ook f**k all doen hoor :p

Ik woog in mei 112 aan 15% en dat zou al geen roste f**k uithalen bij mij.

Voor de rest, nog iemand zin om zich te laten beledigen door iemand die de boel afliegt en duidelijk toch niet correct wil gebruiken ? Want ik wil jullie anders ook wel wat beledigen hoor :p Helemaal gratis en voor niks ...

Als ik 132 kg zou wegen aan 14 zou 50mg anadrol voor mij ook f**k all doen hoor :p Ik woog in mei 112 aan 15% en dat zou al geen roste f**k uithalen bij mij. Voor de rest, nog iemand zin om zich te laten beledigen door iemand die de boel afliegt en duidelijk toch niet correct wil gebruiken ? Want ik wil jullie anders ook wel wat beledigen hoor :p Helemaal gratis en voor niks ...

hou je bek, HOU JE BEK!

Mocht je not aware zijn, komt uit pua topic.. :o

hi ik kom niet zoveel op dutchbodybuilding (ook niet op andere fora hoor). meer bezig met traine gehehehe (jaja:rolleyes:) ffe een kort vraagje sinds kort doe ik een anadrol only kuurtje... jaja weet dat ik het hoor te stacken en dat ik afkeuring ga krijgen etc etc maar had 4 potjes besteld tijd terug en denk erin die zooi dan heb ik wat meer kracht. meer niet. begonnen met 50mg per dag (kijken hoe ik erop reageer). na 10 dagen merkte ik nog geen ****. nu 8 dagen op 100mg. enige wat ik heb: backpumps beetje lichte hoofdpijn snel rode kop, beetje verhoogde bloeddruk iets minder honger Maar ik kom niet aan in gewicht !! en ik krijg ook geen extra kracht (powerliften :D). en ook niet een klein beetje. voeding is op orde, ik snap er werkelijk geen **** van jongens. bodyweight 132kg @ 14% BF. wat ik nou wil weten, kan het zo zijn dat je lichaam er niet op reageert. lees wel wat topics op internet maar er stat veel bullshit in. mensen die komen huilen hoe gevaarlik het wel niet is voor de lever etc. ik heb dus wel de bijwerkingen maar niet de resultaten !! :mad:

ben jij dit?

https://www.youtube.com/watch?v=PlExtVzbeQE

whahahahaha echt lachuh hier X-DD

ok f**k it thanks voor de goede hulp hoor ik gooi er 8 weken test e 600mg achteraan. zojuist eerste prikkie gezet weltruste alvast

Test 600mg kuurtje op jou stats is ook ongeloofwaardig, aangezien je met zulke stats al zodanig gekuurt moet hebben dat dit absoluut geen meerwaarde voor je gaat hebben.

Daarnaast zijn je vragen zaken die je al moet weten voordat je met je eerste kuurtje begint. Je hebt dus 2 mogelijkheden:

1. Je hebt andere altijd van alles in je reet laten spuiten en weet er zelf geen bal vanaf
2. je stats lijken meer op die nu in je profiel staan

Daarnaast lijkt me kuren ook moeilijk te verbergen op 1.88 134kg 14% ;)

Troll failed

Test 600mg kuurtje op jou stats is ook ongeloofwaardig, aangezien je met zulke stats al zodanig gekuurt moet hebben dat dit absoluut geen meerwaarde voor je gaat hebben.

Daarnaast zijn je vragen zaken die je al moet weten voordat je met je eerste kuurtje begint. Je hebt dus 2 mogelijkheden:

1. Je hebt andere altijd van alles in je reet laten spuiten en weet er zelf geen bal vanaf
2. je stats lijken meer op die nu in je profiel staan

Daarnaast lijkt me kuren ook moeilijk te verbergen op 1.88 134kg 14% ;)

Troll failed

600mg zou zelfs licht zijn voor een cruise aan 134 kg :p

@sjors1986 Je geeft aan dat je voeding in orde is.... zou jij ons je voedings schema eens willen delen.
Verder ken ik een paar goeie prof bodybuilders (met ongeveeer jou lengte) persoonlijk! en waarvan er nu een aantal zullen meelezen.
Off season wegen hun rond de 130 tot 140 kg ... en geloof me dat zijn echt grote lui!
En als je dan begint over een oxy only kuur geloof ik niet dat jij veel sjoegen hebt van anabolica.

Tevens Nightside geeft altijd er goede info en snap niet dat jij op zon manier (wat imo een zeer onvolwassen manier is)
tegen reacties geeft aan een persoon die zeker aan dit forum een goed steentje bijdraagt.

Waarschijnlijk ga je hier ook op reageren... nop hard feelings

ik hoop dat tie terug komt :rolleyes:

Terug
Naar boven