XXL Nutrition

Anavar GS is top!

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Dit is de eerste keer dat ik anavar samen met testo/deca gebruik
en ik moet zeggen, k ben er zeer tevreden over.
Mijn kracht schiet omhoog, de pomps na een aantel setjes
zijn soms ondraagelijk en er komen aders tevoorschijn waarvan
ik het bestaan niet wist :D
Niet veel kilo's bij na 2 weken, eerder droge spiermassa zonder
de vochtretentie zoals bij dianabol.
Lekker spul gewoon

Voor al de GS haters :whip:

Oelala! Succes met de rest van je kuur! :hedbang: Welke dosering gebruik je?

En dat van iemand die GS meerdere malen de grond in heeft geboord...de wonderen zijn de wereld nog niet uit!;)

10mg per tab?

Chapeloere zei:
Dit is de eerste keer dat ik anavar samen met testo/deca gebruik
en ik moet zeggen, k ben er zeer tevreden over.
Mijn kracht schiet omhoog, de pomps na een aantel setjes
zijn soms ondraagelijk en er komen aders tevoorschijn waarvan
ik het bestaan niet wist :D
Niet veel kilo's bij na 2 weken, eerder droge spiermassa zonder
de vochtretentie zoals bij dianabol.
Lekker spul gewoon

Voor al de GS haters :whip:

moet jij zeggen met je haat-campagne van enige tijd geleden

maar ik moet je gelijk geven, die anavar van GS vond ik vorig jaar ook THA BOMB, en een paar maten van mij waren er ook zeer te spreken over.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ik vond de dianabol minder maar de anavar vind ik wel ok.
K gebruik 40mg /ed

Heb hier ook nog een potje liggen om in een van volgende kuren in te lassen..

met anavar heb ik nog geen ervaring,wat is de minimum dosis voor een eerste keer anavar? bv in combi met clen en/of winstrol...

ik heb van af week 8 anavar gebruikt tot week 12 40 mg/pd en het is echt goed spul,harde spier massa krijg je zeker het was van gs :D

hmm..ik ben nu begonnen met anavar, zit nu 40 mg per dag...wat is de maximaal opneembare dosering? ik was van plan op 60mg te zitten.maar velen zeggen dat 40-50mg het maximum is. 80mg voor diehards op bodybuilding.com...wordt die 80mg wel volledig opgenomen?:scratch:

RobertHosper zei:
hmm..ik ben nu begonnen met anavar, zit nu 40 mg per dag...wat is de maximaal opneembare dosering? ik was van plan op 60mg te zitten.maar velen zeggen dat 40-50mg het maximum is. 80mg voor diehards op bodybuilding.com...wordt die 80mg wel volledig opgenomen?:scratch:

60 mg is goed. Daarboven voegt weinig toe. Hoelang ga je het gebruiken? Is dit nu je cuttingskuur?

RobertHosper zei:

Wat gebruik je erbij of is het een anavar-only?

Smoothmold zei:
60 mg is goed. Daarboven voegt weinig toe. Hoelang ga je het gebruiken? Is dit nu je cuttingskuur?

niet lullig bedoeld hoor, maar heb je weleens gebruikt?
zo nee, hoe weet je dan of t boven 60mg weinig toevoegt? ieder lijf is anders..

RobertHosper zei:

er is ooit een onderzoek geweest van een atleet die zichzelf 100mg p/d toediende...kan t ff zo snel niet vinden. uitkomst was in ieder geval wel dat hoog gedoseerde var wel een toegevoegde waarde had.
waarom zou 150mg oxy wel worden opgenomen maar 80mg var niet?:rolleyes:

dennis999 zei:
er is ooit een onderzoek geweest van een atleet die zichzelf 100mg p/d toediende...kan t ff zo snel niet vinden. uitkomst was in ieder geval wel dat hoog gedoseerde var wel een toegevoegde waarde had.
waarom zou 150mg oxy wel worden opgenomen maar 80mg var niet?:rolleyes:

mm, ik ben wel benieuwd naar dat artikel. Ik bedoelde ermee te zeggen dat de meeste logs die ik erover heb gelezen bij 60 a 70 mg goede resultaten boekten. En dus dat hogere doseringen niet nodig waren.

Terug
Naar boven