- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
talking to me?..Loo zei:ik herriner me een hele tijd geleden een gozer op dit board, die kuurde ook altijd met o.a anavar, maar die zetten zeker over de 100mg per dag, hij zweerde erbij en pakte er goeie massa mee.
geen idee..wat zijn jouw ervaringen mbt cutten?klaas zei:
en welke doseringen?RobertHosper zei:zelf dacht ik op van week 4 t/m 8 op 80mg te zitten, is dat genoeg denk je?

ben benieuwd gabmichaello zei:ja ik ga hem ook proberen binnenkort! ik hoop dat tie goed aan zal slaan en dat ik lekkere droge spiermassa erbij krijg. ik ga hem samen met primo pakken en dan anavar op 40mg per dag

michaello zei:ik ben wel ectomorf met een laag vetpercentage en hoge verbranding. ik hoop dat ik wel goed ga knallen op die primo met anavar. of kan ik het beter die primo met wat anders combineren. wat denken jullie?? ik wil gewoon wat leuke droge kilotjes erbij een kilotje of 7/8.
my thoughts exactlyInfinity zei:
Infinity zei:
das nog wel het belangrijksteLoo zei:al is het maar een klein beetje, het houdt in ieder geval je plassertje levend