MuscleMeat

Anavar GS is top!

Het is een duur geintje, maar misschien levert het juist net wel wat je zoekt.

sorry..zie me foutje nu pas:o

sja, laten we het hopen IKKE:)

Loo zei:
ik herriner me een hele tijd geleden een gozer op dit board, die kuurde ook altijd met o.a anavar, maar die zetten zeker over de 100mg per dag, hij zweerde erbij en pakte er goeie massa mee.
talking to me?..

mjaa geloof dat ik vorig jaar ergens op 100mg var zat./..maar vind zelf dat je beter wat minder kan pakken en dan bv masteron/tren ofzo erbij....dus bv 60varED en 100masteron EOD ...
groot voordeel van var in cut is toch echt die krachttoename...

zelf dacht ik op van week 4 t/m 8 op 80mg te zitten, is dat genoeg denk je?

RobertHosper zei:
zelf dacht ik op van week 4 t/m 8 op 80mg te zitten, is dat genoeg denk je?

De meesten ervaren een enorme krachttoename bij 60mg. In week 5 a 6 begint het goedje pas echt te werken ;)
Bij 80 mg ben je volgens mij echt niet meer te stoppen en komt de stoom uit je oren tijdens de training :p

80 mg it is:cool:

ja ik ga hem ook proberen binnenkort! ik hoop dat tie goed aan zal slaan en dat ik lekkere droge spiermassa erbij krijg. ik ga hem samen met primo pakken en dan anavar op 40mg per dag

michaello zei:
ja ik ga hem ook proberen binnenkort! ik hoop dat tie goed aan zal slaan en dat ik lekkere droge spiermassa erbij krijg. ik ga hem samen met primo pakken en dan anavar op 40mg per dag
ben benieuwd gab:D

ik ben wel ectomorf met een laag vetpercentage en hoge verbranding. ik hoop dat ik wel goed ga knallen op die primo met anavar. of kan ik het beter die primo met wat anders combineren. wat denken jullie?? ik wil gewoon wat leuke droge kilotjes erbij een kilotje of 7/8.

michaello zei:
ik ben wel ectomorf met een laag vetpercentage en hoge verbranding. ik hoop dat ik wel goed ga knallen op die primo met anavar. of kan ik het beter die primo met wat anders combineren. wat denken jullie?? ik wil gewoon wat leuke droge kilotjes erbij een kilotje of 7/8.

wat zijn je stats momenteel? Kilootje of 7 moet lukken als je voeding en training top zijn. Wordt het je eerste kuur?

ja dit word mn 1e kuurtje. mijn stats zijn gewicht: 85 kilo, lengte: 1m 90,
bf: 9%. ik train nu al zon drie jaar heel fanatiek, maar ik ben een ectomorf en heb bijna geen lichaamsvet en weinig kracht. ik ben wel mooi gespierd geworden in die drie jaar maar ik wil nou gewoon een beetje sneller wat mooie spieren winnen. gaat dat lukken met die primo in combinatie met anavar??
een kilo of 7/8 ben ik blijj mee

denk dat je beter groeit als je een kuur met test pakt, anavar is meer een middel om droger te worden en kracht te winnen. misschien geen test.- winnie kuur? je ben droog zat hoor:D

Gr ro

Test-Primo is mischien ook een leuke optie voor je

nou..ik moet zeggen..ik zit nu in week 2 en ik merk wel een duidelijk verschil op 40mg ..t*ring!!kan niet wachten tot ik 80 zit:D

Terug
Naar boven