MuscleMeat

Anavar GS is top!

hmmm..op bodybuilding.com zeiden ze dat boven de 40mg niets meer werd opgenomen..dus dat de rest zpnde van je geld zou zijn, dit is me eerste cutkuur..dus ook de eerste keer met anavar. ik heb 3potjes van EPL dus ik zou in week 3t/m7 op 80mg kunnen zitten, tis alleen t*ring duur spul:D

dus als je niet hoger hoeft te zitten kan ik misschien een weekje langer kuren naar 8 ipv 7

RobertHosper zei:
hmmm..op bodybuilding.com zeiden ze dat boven de 40mg niets meer werd opgenomen..dus dat de rest zpnde van je geld zou zijn, dit is me eerste cutkuur..dus ook de eerste keer met anavar. ik heb 3potjes van EPL dus ik zou in week 3t/m7 op 80mg kunnen zitten, tis alleen t*ring duur spul:D

dus als je niet hoger hoeft te zitten kan ik misschien een weekje langer kuren naar 8 ipv 7

Je bent er vandaag mee begonnen dus als ik het goed begrijp. HOud ons ff op de hoogte hoe het verloopt als je wil :)

dennis999 zei:
niet lullig bedoeld hoor, maar heb je weleens gebruikt?
zo nee, hoe weet je dan of t boven 60mg weinig toevoegt? ieder lijf is anders..

ik herriner me een hele tijd geleden een gozer op dit board, die kuurde ook altijd met o.a anavar, maar die zetten zeker over de 100mg per dag, hij zweerde erbij en pakte er goeie massa mee.

ik geloof dat het europman was of zoiets ???

p.s; hij had wel anavar poeder, scheelt nog al in de prijs.

in amerika kuren ze trouwens ook vaak met var-poeder, ook boven de 60 per dag.

pat21 zei:
Je bent er vandaag mee begonnen dus als ik het goed begrijp. HOud ons ff op de hoogte hoe het verloopt als je wil :)
nee gab, kben nu in week2..op 40mg
me schema:

week1:30mg
week2:40mg
week3:60mg
week4:80mg
week5:80mg
week6:80mg
week7:60mg

week7-9:20-30mg nolvadex (kweet dat het niet nodig is, maar just to be sure:D)
en dan is het op:( het gaat veeeeeel te hard met dat spul en het is niet goedkoop:(:no:

ik heb 3potjes van EPL met totaal 300 tabs à 10mg...halfwaardetijd is 4uur, dus om de 8uur de andere helft van de dagdosering:D merk wel langzamerhand dat ik een krachttoename bemerk:D maar ook een klein beetje vocht..of zie ik nu spoken???

dacht dat var geen vocht vasthield en nauwelijks aromatiseerde..nahja, we zien wel NA de kuur wat er gebeurd is:D tijdens de kuur op de weegschaal staan is niet betrouwbaar genoeg als je wilt cutten met AAS

Iemand nog suggesties over de dosering?kan ie omhoog?of moet ie omlaag?karma voor de nuttige tips:D

wat is de reden dat je opbouwd? Is toch helemaal niet nodig?

Loo zei:
ik herriner me een hele tijd geleden een gozer op dit board, die kuurde ook altijd met o.a anavar, maar die zetten zeker over de 100mg per dag, hij zweerde erbij en pakte er goeie massa mee.

ik geloof dat het europman was of zoiets ???

p.s; hij had wel anavar poeder, scheelt nog al in de prijs.

in amerika kuren ze trouwens ook vaak met var-poeder, ook boven de 60 per dag.
100 per dag:eek:!!!!!!!!!!t*ring!!!!700per week=70 tabs per week...x8
560 tabs...=6potjes...6x85=**** euri!!!!dan ken ik voorlopig geen supps of whey meer kopen , laat staan me eten. erg goed voor je lever kan het ook niet wezen:D

Edit Centaur: Geen prijzen gaan noemen aub.

Laatst bewerkt door een moderator:
pat21 zei:
wat is de reden dat je opbouwd? Is toch helemaal niet nodig?
in principe niet nee, maar als ik al gelijk op60-80 ga zitten kom ik niet uit met me doseringen:( endan zou ie maar 5weken duren hooguit, het is niet goedkoop

maar misschien dat ik een extra potje bestel...als er een toegevoegde meerwaarde aan vast zit boven de 60-80mg:D..ideeën iemand?

RobertHosper zei:
100 per dag:eek:!!!!!!!!!!t*ring!!!!700per week=70 tabs per week...x8
560 tabs...=6potjes...6x85=**** euri!!!!dan ken ik voorlopig geen supps of whey meer kopen , laat staan me eten. erg goed voor je lever kan het ook niet wezen:D

die gozer had er schijt aan.

maar nogmaals; dan praten we over poeder, een heel stuk goedkoper maar helaas bar moeilijk te krijgen in ollanda.

waarom hoog doseren? Het is puur ondersteuning voor de cut. En geboekte spierwinst is meegenomen. Imo kan je er beter 12 weken van maken met een lagere dosering dan 5 a 6 weken met een hogere dosering. Als je massa wilt boeken in de cut kan je beter kiezen voor test prop of tren.

Smoothmold zei:
waarom hoog doseren? Het is puur ondersteuning voor de cut. En geboekte spierwinst is meegenomen. Imo kan je er beter 12 weken van maken met een lagere dosering dan 5 a 6 weken met een hogere dosering. Als je massa wilt boeken in de cut kan je beter kiezen voor test prop of tren.
denk dat je hooguit op 2kilo massa kunt rekenen met var:D is er genoeg, maar alles extra is mooi meegenomen:p

12weken..hoelang heb je daarvoor gespaard?:eek: als ik nu een extra potje koop kan ik er 10 van maken...maar dan is het budget ook echt op:Dis 12weken niet ERG schadelijk dan?aangezien het 17gealkyleerd is.

jongens jongens, rustig aan...
var heeft halfwaardetijd van 9 uur.
verder snap ik hele discussie niet over maximale opname ed. zal vanavond eens wat links posten voor de liefhebber.
var wordt daarnaast gemiddeld in cycles van 10 weken gebruikt.
denk dat je voor de cut beter iets lager kunt zitten en langer dan hoog en kort, maar dat is mijn visie

verder zat europaman idd op hoge dosering van var, maar waarmee zat ie dat niet, hahaha ;)

dennis999 zei:
jongens jongens, rustig aan...
var heeft halfwaardetijd van 9 uur.
verder snap ik hele discussie niet over maximale opname ed. zal vanavond eens wat links posten voor de liefhebber.
var wordt daarnaast gemiddeld in cycles van 10 weken gebruikt.
denk dat je voor de cut beter iets lager kunt zitten en langer dan hoog en kort, maar dat is mijn visie

verder zat europaman idd op hoge dosering van var, maar waarmee zat ie dat niet, hahaha ;)
100mg is gewoon niet te betalen 10weken lang:D imo

ik hou het maar bij 80mg..dan is een potje in 2weken op:p ik ga me kuurtje 10weken maken , dus dat wordt bijbestellen:D

80mg voor 10 weken? dat klinkt goed :D

nahja..ik ga weer ff bijbestellen dan wordt het nu zoiets:

week3:60mg
week4:80mg
week5:80mg
week6:80mg
week7:80mg
week8:70mg
week9:60mg

en dan is het OP!!!:P het geld ook:D..dan heb ik er 4potjes á 100 tabs doorheen gejaagd..dus de dosering verder opvoeren is niet moeglijk met het oog op me portemonnee:D

doseringen dan een beetje goed?
de novadex gooi ik dr voor de zekerheid maar in in week 7-10 á 20-30 mg per dag

Geen vakantie voor jou dit jaar :p

@pat21

dat had ik toch al niet:D...in totaal kost die&^%$#^%$#@cutkuur al *** euri:d om maar te zwijgen van de whey, voeding en supps:D dus beter slaat ie aan!:p

Leuke lifestyle he :D

Kan je iets minder prijzen posten svp. Niet dat het mij veel uit maakt, maar zijn denk sommigen niet zo blij mee.

okido:) was alleen om aan te geven dat 100mg per dag niet te doen is:D

Terug
Naar boven