AndroidHealthClinic

Anavar uit polen echt of nep?

Mondi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Deze anavar heb ik niet vaak gezien en is best onbekend denk ik.
Het komt uit polen en is ook volgens mij alleen daar te krijgen.
Ik gebruik op dit moment het kuurtje en moet zeggen,
het is echt top spul zieke kracht vooruitgang en meer vorm, droogheid, definitie zeer merkbaar.
Maar toch vroeg ik mijn af wat andere mensen hierover zullen antwoorden!

dan zal t echt zijn toch

• Topic Starter Topic Starter
20151227_181936.jpg
20151227_181900.jpg
20151227_181936.jpg

hoeveel fucking topics ga jij nog make jonge

ik vraag hier om andere antwoorden...
om mijn kennis te verhogen in dit wereldje.
wat mijn zeer interesseert

daarvoor is deze site ook bedoeld jong.

Je gaat er hard op en krijgt definitie, waarom de f**k zou het dan vals zijn? Daar kun je toch ook niets over bijleren? Ja het is echt; aub iets bijgeleerd.

en als dat je stats zijn heb je idd niets te zoeken met anabolen

Waarom begin je geen logje(incl foto's) zodat de vooruitgang goed te zien is?
Da's toch veel leuker?

Dat ze beeld hebben misschien kom ik wel iemand tegen die het gebruikt heeft? en reageert met het is fake? kan toch?
alles kan jong dus ik vraag het me gwn af.

Dat ze beeld hebben misschien kom ik wel iemand tegen die het gebruikt heeft? en reageert met het is fake? kan toch?
alles kan jong dus ik vraag het me gwn af.
Hoe kan het fake zijn als het potje duidelijk anavar zegt en je krijgt alle symptomen van een typisch anavar kuurtje? paar droge kilo's.. wat meer definitie.. wat scherper.. het kan hoogstens nog winstrol zijn, dat kun je ondervinden aan de sides, of tbol als je dieet echt superclean is gaje hier mss ook een klein beetje scherper van worden

kijk das al een betere reactie man ja ik kon beter gwn posten fake of echt? zondr tekst.
en dan idd kijken wat ze zeggen.

Obvious dealerfaggotje is obvious, waarom gaan mensen nog serieus in op dit soort topics.
waarom denk je dat? lijkt me gewoon een kneus die zen eerste kuurtje doet en wat onzeker is, ik herinner me mijn eerste kuur nog, wachten op die bestelling van 6u s'ochtes... om dan in slaap te vallen en een briefje te vinden van postNL dat je anavar paar huizen verder is afgeleverd hahahahhahaha

kijk das al een betere reactie man ja ik kon beter gwn posten fake of echt? zondr tekst.
en dan idd kijken wat ze zeggen.
Je kon beter gewoon niks posten want je ervaart zelf toch dat het z'n werk doet? Verandert dat als iemand zou zeggen dat het nep is?

Effe serieus man...

Hartstikke nep man, is allemaal placebo effect dat je ervaart. Stuur maar deze kant op...
Not Srs

Terug
Naar boven