XXL Nutrition

Anavar uit polen echt of nep?

Mondi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Deze anavar heb ik niet vaak gezien en is best onbekend denk ik.
Het komt uit polen en is ook volgens mij alleen daar te krijgen.
Ik gebruik op dit moment het kuurtje en moet zeggen,
het is echt top spul zieke kracht vooruitgang en meer vorm, droogheid, definitie zeer merkbaar.
Maar toch vroeg ik mijn af wat andere mensen hierover zullen antwoorden!

die jonge maakt 4 topics aant over één potje, dan nog zo een kutstats verdient geen antwoord meer is gewoon een spammer
En jij leest ze allevier en voelt je geroepen om hier je frustratie te uiten.

Beter ga je een leven zoeken, met je "als dat je stats zijn". Ik wil mijn IQ stats ook wel eens met jou vergelijken, kan ik me ook even superieur voelen. Want ik ben zoooo onzeker, ik moet anderen afkraken om me goed te voelen over mezelf.

kijk das al een betere reactie man ja ik kon beter gwn posten fake of echt? zondr tekst.
en dan idd kijken wat ze zeggen.

Het lijkt of je gewoon reclame aan het maken bent gozer.
Dit is de echt/nep sectie; plaats wat fotos van je product en vraag of het echt of nep is. Niets meer en niets minder. Dus je ervaring deel je maar ergens anders.

En jij leest ze allevier en voelt je geroepen om hier je frustratie te uiten.

Beter ga je een leven zoeken, met je "als dat je stats zijn". Ik wil mijn IQ stats ook wel eens met jou vergelijken, kan ik me ook even superieur voelen. Want ik ben zoooo onzeker, ik moet anderen afkraken om me goed te voelen over mezelf.
lol die onzeker zever gaat dus al jaren mee he...
Nee effe serieus ik haat jongens met een kutfysiek die gaan kuren. Waarom? Weet ik niet ik vind dat dat getuigd van niet veel karakter.. en aan het IQ te zien van de ts denk ik dat ie die 4 kilo toch weer kwijt is dus beter afbreken en erger voorkomen

lol die onzeker zever gaat dus al jaren mee he...
Nee effe serieus ik haat jongens met een kutfysiek die gaan kuren. Waarom? Weet ik niet ik vind dat dat getuigd van niet veel karakter.. en aan het IQ te zien van de ts denk ik dat ie die 4 kilo toch weer kwijt is dus beter afbreken en erger voorkomen
Waarom haten? Laat ze toch lekker doen man.

Stel nou dat jij wel zoveel karakter hebt, en dat jij wel genoeg discipline hebt om jezelf eerst in shape te trainen en daarna pas te gaan kuren, dan is dat prijzenswaardig. Maar dan hoef je anderen toch niet af te kraken als ze die discipline niet hebben. Ben gewoon blij dat jij daar wel (mentaal) sterk genoeg voor bent. Probeer anderen eerder te stimuleren zodat ze ook gemotiveerd raken ipv ze de grond in te boren waardoor ze denken f**k it.

Why can't we just all get along :)

Waarom haten? Laat ze toch lekker doen man.

Stel nou dat jij wel zoveel karakter hebt, en dat jij wel genoeg discipline hebt om jezelf eerst in shape te trainen en daarna pas te gaan kuren, dan is dat prijzenswaardig. Maar dan hoef je anderen toch niet af te kraken als ze die discipline niet hebben. Ben gewoon blij dat jij daar wel (mentaal) sterk genoeg voor bent. Probeer anderen eerder te stimuleren zodat ze ook gemotiveerd raken ipv ze de grond in te boren waardoor ze denken f**k it.

Why can't we just all get along :)
Ja ok daar kan wel inkomen van dat niet afkraken en motiveren enzo. Alleen in hoever kun je motiveren? Geloof me vrij ik heb al wat simpele bulk schematjes(5 maaltijden) gemaakt voor beginners in men gym en aardig men tijd in gestoken net zoals peptalks en er is er geen één die het langer als een week heeft gedaan.. ben ik slecht in motiveren of moet karakter uit je eigen komen? Ik weet het niet maar heb dan liever dan iemand niets aanraakt van spul eerlijk gezegt maar bon.

Ja ok daar kan wel inkomen van dat niet afkraken en motiveren enzo. Alleen in hoever kun je motiveren? Geloof me vrij ik heb al wat simpele bulk schematjes(5 maaltijden) gemaakt voor beginners in men gym en aardig men tijd in gestoken net zoals peptalks en er is er geen één die het langer als een week heeft gedaan.. ben ik slecht in motiveren of moet karakter uit je eigen komen? Ik weet het niet maar heb dan liever dan iemand niets aanraakt van spul eerlijk gezegt maar bon.
Je moet er ook geen tijd insteken, verspilde tijd maat. Laat ze maar lekker zelf doen.

Ik vind het alleen zo irritant als mensen hier iets komen vragen dat gelijk het hele topic wordt gebombardeerd zodat er geen zinnig antwoord meer gegeven wordt. Ik ben zelf namelijk ook op zoek naar oxandrolon en elk topic die ik lees loopt uit op een flamewar, zo wordt niemand dus wat wijzer.

Maar goed, als dit een verkapt reclamebericht is dan vind ik het terecht dat hij de grond ingeboord wordt.

Je moet er ook geen tijd insteken, verspilde tijd maat. Laat ze maar lekker zelf doen.

Ik vind het alleen zo irritant als mensen hier iets komen vragen dat gelijk het hele topic wordt gebombardeerd zodat er geen zinnig antwoord meer gegeven wordt. Ik ben zelf namelijk ook op zoek naar oxandrolon en elk topic die ik lees loopt uit op een flamewar, zo wordt niemand dus wat wijzer.

Maar goed, als dit een verkapt reclamebericht is dan vind ik het terecht dat hij de grond ingeboord wordt.
Ahja zal wel deels aan het forum liggen hoor dat mensen 100x dezelfde vraag beu zijn maar en goed forum zou op elke vraag moeten antwoorden.. het probleem ligt deels bij de gebruiker die niet het idee heeft eerst optezoeken en gewoon vraagt nja daar kun je niet veel aandoen natuurlijk.. voor de rest topics genoeg over anavar hoor als dat je bezorgdheid is

Je moet ook niet naar zijn stats kijken, deze beste man wilt wat verkopen. Kijk die tags die hij heeft geplaatst, hoe obvious wil je het hebben:o.

ja ook vind het dan wel een kutverkoper wat bullshitten over 1 potje uit fucking POLEN.. zeg dan direct dat je er nog 30 hebt verkeerd besteld en je weet niet wat ermee te doen fzo lol

Dit kereltje krijgt op elk topic deftige reacties, en doet dan toch zijn eigen ding en luistert naar niemand, maar wil zo gezegd advies.
Dan komt hij 2 weken en 50 posts later weer met hetzelfde potje terwijl hij zijn eigen vraag al beantwoordt. Dan kun je niet verwachten dat er hier nog serieuze reacties op geplaatst worden.

TS wil niks leren, hij zoekt gewoon buddies om zich samen mee af te trekken rond zijn potje var.

Ahja zal wel deels aan het forum liggen hoor dat mensen 100x dezelfde vraag beu zijn maar en goed forum zou op elke vraag moeten antwoorden.. het probleem ligt deels bij de gebruiker die niet het idee heeft eerst optezoeken en gewoon vraagt nja daar kun je niet veel aandoen natuurlijk.. voor de rest topics genoeg over anavar hoor als dat je bezorgdheid is
Het probleem is ook dat er geen duidelijke grens is van hoeveel je nu zelf eerst moet opzoeken of weten, voordat je een vraag stelt(is ook niet vast te stellen natuurlijk). Er wordt ook nogal gauw vanuit gegaan dat iemand helemaal niks zelf heeft gedaan, ondanks dat dat misschien wel het geval is. Heb ik zelf meerdere malen meegemaakt. Soms krijg je geen uitsluitsel als je dingen opzoekt en tegenstrijdige dingen leest op internet, en dan denk je ik vraag het even aan de experts hier(want daar is dit forum voor, daar ontleent het zelfs zijn hele bestaansrecht aan. Als het forum alleen voor bestaande ervaren gebruikers was die logs met elkaar delen dan zouden de advertentieopbrengsten(van de shills bedoel ik, want er staan geen banners ofzo op de site) heel wat minder zijn...) omdat je door alle tegenstrijdige info nog minder wist dan tevoren.
En dan stel je een vraag, en dan krijg je te horen dat je het zelf moet opzoeken :)
Ook niet heel slim om dit toe te laten, je wilt met dit forum zoveel mogelijk mensen bereiken neem ik aan. Lijkt mij dat het wegjagen van gebruikers dmv flamen daar niet in past.

Anyway, ik wijk wel erg af. Het gaat hier blijkbaar om een verkoper die zich voordoet als gebruiker en dan mag dat best benoemd worden. Mag overigens ook gewoon benoemd worden bij de gedoogde shills(sponsors) wat mij betreft :P

Ja ok maar niet van uitgaan dat elke simpele vraag die al 1000 maal gesteld is wordt geflamed. Ik, en ik denk de rest kijkt ook naar zinsopbouw, spelfouten en dergelijke. En ik merk ook en ga er mee akkoord als je topic op niets trekt je ook kutreacties mag verwachten. Bijvoorbeeld als je spelfouten maakt ga ik ervan uit dat je te jong bent(sowieso geen aas gebruiken) als de rest van je topic goed is maakt het niet uit uiteraard. Als je zinsopbouw slecht is ga ik ervan uit dat het snel snel geschreven is en je er dus niets om geeft(wat gevaarlijk is bij aas) In dit geval was het puur amateurisme 4 dezelfde topic met wat willekeurige woorden. Snapje

Terug
Naar boven