Fitness Seller

Anavar uit polen echt of nep?

Mondi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Deze anavar heb ik niet vaak gezien en is best onbekend denk ik.
Het komt uit polen en is ook volgens mij alleen daar te krijgen.
Ik gebruik op dit moment het kuurtje en moet zeggen,
het is echt top spul zieke kracht vooruitgang en meer vorm, droogheid, definitie zeer merkbaar.
Maar toch vroeg ik mijn af wat andere mensen hierover zullen antwoorden!

Ja ok maar niet van uitgaan dat elke simpele vraag die al 1000 maal gesteld is wordt geflamed. Ik, en ik denk de rest kijkt ook naar zinsopbouw, spelfouten en dergelijke. En ik merk ook en ga er mee akkoord als je topic op niets trekt je ook kutreacties mag verwachten. Bijvoorbeeld als je spelfouten maakt ga ik ervan uit dat je te jong bent(sowieso geen aas gebruiken) als de rest van je topic goed is maakt het niet uit uiteraard. Als je zinsopbouw slecht is ga ik ervan uit dat het snel snel geschreven is en je er dus niets om geeft(wat gevaarlijk is bij aas) In dit geval was het puur amateurisme 4 dezelfde topic met wat willekeurige woorden. Snapje
Ik snap em. Ik kom ook maar eens in de zoveel maanden een keer aanwaaien op het forum dus vandaar. Maar mij moeten ze ook altijd hebben, ondanks de vrijwel (spel)foutloze posts :)

Ja ok daar kan wel inkomen van dat niet afkraken en motiveren enzo. Alleen in hoever kun je motiveren? Geloof me vrij ik heb al wat simpele bulk schematjes(5 maaltijden) gemaakt voor beginners in men gym en aardig men tijd in gestoken net zoals peptalks en er is er geen één die het langer als een week heeft gedaan.. ben ik slecht in motiveren of moet karakter uit je eigen komen? Ik weet het niet maar heb dan liever dan iemand niets aanraakt van spul eerlijk gezegt maar bon.

Daar steek ik mn tijd al lang niet meer in :)

Terug
Naar boven